Ein F zehn fünffünfunddreißig i (update dec 2010)

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Sjoerd

Re: Ein F zehn fünffünfunddreißig i

Bericht door Sjoerd » 17 dec 2010, 09:18

Nu 25k verder. En ik moet zeggen een heerlijke auto! Helemaal blij met mijn keuze.

3 nadelen heb ik

- aflegmogelijkheden in dashboard voor sleutels, telefoons (maar 1 bekerhouder!) is erg beperkt
- instelmogelijkheden van de airco zijn eigenlijk te uitgebreid. Ondanks de AUTO stand kan je de snelheid van de fan (in AUTO stand) en relatieve temperatuur van de luchtstroom nog apart instellen. Gevolg is dat je dat vaak aan het bijstellen bent. De Audi had een top airco, temp instellen, auto indrukken en temp was top.
- electronische handrem; kan dat de auto niet echt kwalijk nemen want iedereen heeft dat tegenwoordig. Maar vind dat waardeloos!

Ondertussen ook nog wat updates:

1. M-stuur en pook! Beide liggen een stuk beter in de hand. Ben er erg blij mee. Ziet er nu ongeveer zo uit

Afbeelding

2. Last but not least! Een Drexler Sperdiff! Dat zou de auto standaard al moeten hebben. Het was een rib uit mijn lijf maar elke cent waard. Veel meer grip en dat die afentoe (per ongeluk ;)) veel beter dwars gaat is mooi meegenomen :hosanna:

Petrolhead Tom

Re: Ein F zehn fünffünfunddreißig i (update dec 2010)

Bericht door Petrolhead Tom » 17 dec 2010, 09:29

Hele gave upgrades! Heb je nog niet zien rijden in Enschede.

Knot

Bericht door Knot » 17 dec 2010, 09:30

Mooie upgrades sjoerd. M stuur en pook ben ik ook fan van, geeft de auto net ff wat extra looks en gevoel tijdens rijden zal ook idd beter zijn.

Had de auto niet standaard al zo'n electronisch/remsper?

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 17 dec 2010, 16:15

Knot schreef:Had de auto niet standaard al zo'n electronisch/remsper?
Zou het niet weten; als die het wel heeft dan werkt dat systeem waardeloos ;)

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 23 feb 2013, 22:01

De 535i is niet meer... BMW wou de auto graag hebben dus de deal was snel gemaakt.

Ik rij nu tijdelijk een F11 530d a8 HE met wat lekkere goodies zoals panoramadak, hifi pro, active steering en comfortstoelen. Helaas geen parkeercamera's en geen handbak ;-). Hij/zij is Sophistograu/Zimtbraun wat ik zelf niet zo snel zou uitkiezen.

De 5 serie LCI komt vanaf juli/augustus; zodra die besteld kan worden stel ik denk ik een 535d samen als opvolger von das Silbergraue Boot!

Macboy

Bericht door Macboy » 24 feb 2013, 10:37

Heb je wat fotos van dat nieuwe ding ?

Een 5-serie met handbak wat een held was je toch ook :thumbup:

Knot

Bericht door Knot » 24 feb 2013, 10:41

Fijn dat ze de auto teruggenomen hebben en dat je een nieuwe start kan maken zeg. Nu even kijken wat de voor en nadelen zijn van de 30da8 idd.

Plaats reactie