Beetje een 'pepernoten' handel of staat alles netjes in de boeken?

SvB schreef:Hoezo is 43K een koopie eigenlijk![]()
Ze zijn volgens mij makkelijk voor dat geld te vinden.
Anders gewoon zo'n hok in Duitsland kopen, moet te doen zijn voor 40K.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Rico schreef:Niels ik denk dat je er goed mee wegkomt.
Die M5, daar zouden nog zeker 3 tot 4 K aan onderhoudskosten bij komen.
Ik zou als je dan toch een M5 wilt rijden.. gewoon gaan voor zoiets als dit: http://www.debeier.nl/asp/pagina.asp?su ... olgnr=2809" onclick="window.open(this.href);return false; heb je ook nog 2 jaar premium selectie garantie. X5 inruilen.. en klaar.. geen dubbele auto's geen gestress met het kwijtraken van een onverkoopbare X5.
ik denk dat je ervan schrikt....een dikke benzineslurper is gewoon moeilijke handel zeker op dit moment....maar goed dat geld ook voor een M5......Een 530D en een X5 3.0D is vele male couranter *(maar minder leukHugo Bos schreef:Heeft een van jullie enig idee wat de dealer voor een 4.6is als inruiler biedt? Zou nog best eens kunnen dat je bij BMW er meer voor krijgt dan bij particuliere verkoop.
Ben zelf hier en daar wezen kijken maar ik mocht in me handjes klappen als het 20 was, en dat op een auto van 30/35. Mijn 4.6is heeft dan wel meer km's maar veel meer geven ze niet meer voor een oud model X5Hugo Bos schreef:Heeft een van jullie enig idee wat de dealer voor een 4.6is als inruiler biedt? Zou nog best eens kunnen dat je bij BMW er meer voor krijgt dan bij particuliere verkoop.
Rico schreef:Mooie kilometerstand en niet te duur ! Kans is wel aanwezig dat ie nog geen SMG faillure achter de rug heeft. Wat dalen ze nog in waarde zeg. Ik betaalde een jaar geleden 60k, nouja ik hou hem maar lekker. Meer auto voor het geld krijg je toch niet.
Omdat ze denk ik puur de kale opbrengst (33 mille) krijgen. De rest van die opbrengsten zijn voor de veiling ?Hans schreef:Ik snap niet dat ze je de auto niet gunnen als je kijkt wat er allemaal voor 45K te koop staat. (met garantie)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten