LOL @ Elmar

Elmar schreef:Voor Jolanda en Kevin kan er voor het diner wel een apart tafeltje met kaarslicht geregeld worden.
Tafeltjes naast de hooiberg lijkt me ideaal.BrianV schreef:Elmar schreef:Voor Jolanda en Kevin kan er voor het diner wel een apart tafeltje met kaarslicht geregeld worden.
Jammer Bram!partyondude schreef:Ik moet helaas ook afhaken mannen, voor beide activiteiten, dus eten en poker
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!Inne schreef:.. ik heb nix met pokeren en shit... maar lijkt me wel gezellig om ff langs te huppelen..
als dat gewenst is natuurlijk :banaan:
Nu moet je het doen ook Elmar..Elmar schreef:Voor Jolanda en Kevin kan er voor het diner wel een apart tafeltje met kaarslicht geregeld worden.
Kgroot.nl schreef:Nu moet je het doen ook Elmar..Elmar schreef:Voor Jolanda en Kevin kan er voor het diner wel een apart tafeltje met kaarslicht geregeld worden.
Houd ik je aan
Heb er echt krom om gelegen ElmarElmar schreef:Oei Kevin, heb net een bombay gemaakt.....
er staan er meerKgroot.nl schreef:Heb er echt krom om gelegen ElmarElmar schreef:Oei Kevin, heb net een bombay gemaakt.....
Hoelaat is dat? ik heb dan mn kinderen tot 1800uur ongv.Michel P schreef:Kevin, neem jij Jolanda dan echt mee, dan zetten wij een tafeltje in de stal!
@Jacco, Macboy en Gerrit eten wij ook in de stal? Lijkt me wel wat!!
Michel
Ja sorry manMetchu schreef:tssssss Brambo, wat maak je ons nou?
jij was degene die er zo om zeurde! hahaha
Moet je die dan bij Margot brengen op de zaak, dat zou mooi zijn, dan kun je Gerrit en mij oppikken en dan halen we Macboy op.duifjes.com schreef:Hoelaat is dat? ik heb dan mn kinderen tot 1800uur ongv.Michel P schreef:Kevin, neem jij Jolanda dan echt mee, dan zetten wij een tafeltje in de stal!
@Jacco, Macboy en Gerrit eten wij ook in de stal? Lijkt me wel wat!!
Michel
Op een pokeravond wordt er over het algemeen poker gespeeld idd ja....BrianV schreef:Welke Game wordt er gespeeld of alleen poker:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten