Mijn collega is dan net op vakantie

Baal wel zeg
Max5 cup lijk me super om aan mee te doen. Erg leuk initiatief.L@urens schreef:Ik ben er bij met de MaX5. Voor wie niet weet wat dat is:
De achterwielaandrijving, de balans en het tempo maken van de Mazda MX-5 een ideale circuitauto. In landen als Japan, de VS en Groot Brittannië worden al jaren MX-5 kampioenschappen georganiseerd onder de namen Spec Miata en Ma5da Racing. Sinds 2008 is MaX5 Racing NL in Nederland actief. In 2010 neemt Keenonracing deel aan de Total MaX5 Cup, het kampioenschap van Total MaX5 Racing NL.
http://www.facebook.com/Keenonracing" onclick="window.open(this.href);return false;
Andre schreef:Ik ben er ook bij. 130i racer gaat mee en als ie het niet doet gaat Vito bus de baan op wel RWD en 204pk.
Leuk!Oscar29 schreef:auto is definitief niet klaar![]()
waarschijnlijk wel aanwezig om L@urens' ramen te wassen
You wish:Oscar29 schreef:doe het graag. Dat blauwe barreltje kan alle hulp gebruiken
Tsja, ik was vrij verbaasd. In plaats van mij in de weg rijden met inverse lijnen had hij beter gewoon de race lijn kunnen volgen en gas gevenTom V schreef:Ibiza rijder vanaf 4 minuten denkt dat hij ( zoals de instucteur zegt ) aan het racen is?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten