BrianV schreef:Dan krijg je ook nog wat gezonde voeding binnenFrankS schreef:Ik ben er wel
Tegen 19.30 ofzo... eet effe bij mijn ouders nml

BrianV schreef:Dan krijg je ook nog wat gezonde voeding binnenFrankS schreef:Ik ben er wel
Tegen 19.30 ofzo... eet effe bij mijn ouders nml
Erik,Erik Stoffelsen schreef:VErjaardag...![]()
BTW, binnenkort vervalt mijn GOLD, waar kan ik dat afsluiten Brian ed?
Zijn er sites waar er leuke aanbiedingen bij zitten zoals een auto package oid?!
TopBrianV schreef:@Smiley,
ik heb je een invite gestuurd.
Welk spel, en hoe laat?FrankS schreef:Vanavond maar even vaststellen of we mét of zonder spoiler gaan rijden
ik kan op maandag en donderdag niet echt ivb met voetbaltraining.FrankS schreef:Forza 3, en hoelaat... weet niet precies.Hangt ervan af hoelaat ik mijn kapsalon op heb![]()
Nee geen idee, meestal vanaf een uurtje of 19.00?
Best, als jij weet hoe het werkt met invites enzo (complete noob hier)FrankS schreef:Forza 3, en hoelaat... weet niet precies.Hangt ervan af hoelaat ik mijn kapsalon op heb![]()
Komt wel goedsmiley schreef:Best, als jij weet hoe het werkt met invites enzo (complete noob hier)FrankS schreef:Forza 3, en hoelaat... weet niet precies.Hangt ervan af hoelaat ik mijn kapsalon op heb![]()
Yep, net dit weekend gekocht.FrankS schreef:Komt wel goedDoen we wat rondjes over de ring ofzo... Heb je ook een headset?
Sorrysmiley schreef:Dat verklaart het wachten![]()
Wat is je xbox nic?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten