F1 2010
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: F1 2010
Inderdaad, just to be sure zeg maar 

- Atte Hibma
Lotus ziet er inderdaad niet verkeerd uit:

Voor meer foto's: http://www.flickr.com/photos/lotusracing" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor meer foto's: http://www.flickr.com/photos/lotusracing" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Toch blijft het vreemd, Lotus Maleisie 

- SteV6
Zeker nooit meegekregen dat Lotus eigendom is van Proton uit ... juist Maleisië. Alhoewel dit Lotus F1 team niets van doen heeft met het Lotus uit Hethel.Roy schreef:Toch blijft het vreemd, Lotus Maleisie
Stephan
(Nu ik dit schrijf begin ik te twijfelen of Lotus F1 en Proton wel aan elkaar gelinkt zijn

- Dutch
Tijdens de oorspronkelijke (afgewezen) inschrijving nog niet, later wel. Wat waarschijnlijk ook de reden is dat ze het extra plekje is gegund.
De thuisbasis zit trouwens in Norfolk, vlak om de hoek bij Hethel...
De thuisbasis zit trouwens in Norfolk, vlak om de hoek bij Hethel...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Die-zien-we-nooit-weer-te-rug....Nieuwkomer US F1 heeft een officieel verzoekschrift ingediend bij de FIA in een poging het toetreden tot de Formule 1 uit te stellen tot 2011. US F1 lijkt voor het eerst toe te geven in de problemen te zitten. Waar het Amerikaanse team de afgelopen maanden uitmuntte in struisvogelpolitiek, lijkt het te beseffen dat er geen andere weg is dan open kaart te spelen. In minder dan twee weken start in Bahrein het Formule 1-seizoen, terwijl US F1 niet eens een auto klaar heeft.
Volgens SPEEDtv heeft het worstelende team zich nu tot de FIA gewend in een poging om uitstel te vragen voor hun intrede in de sport. Teambaas Ken Anderson en investeerder Chad Hurley zouden hebben aangegeven garant te staan voor een bedrag met zeven cijfers als bewijs van hun voornemen om in 2011 te willen racen.
Het plotselinge verzoek tot uitstel van deelname is een gevolg van het spaaklopen van onderhandelingen tussen US F1 en het Spaanse Campos Meta team. Ook het Servische team Stefan GP heeft toenadering gezocht met de Amerikanen, maar die gesprekken liepen eveneens op niets uit.
Hoewel de FIA en US F1 nog niets officieel naar buiten hebben gebracht, lijkt de conclusie gerechtvaardigd dat US F1 in Bahrein niet op de startgrid zal verschijnen. Over de deelname van Campos Meta zijn ook nog steeds twijfels, maar daar wordt achter de schermen - met ondermeer de hulp van Colin Kolles - in ieder geval nog keihard gewerkt om op tijd klaar te zijn.
Ben benieuwd of de FIA Stefan GP nu toe gaat laten. Dan zien we Villeneuve misschien ook weer terug. 5 Wereldkampioenen aan de start, da's wel bijzonder.

-
Het hing al een poosje in de lucht natuurlijk. Misschien maar beter ook, anders waren ze toch veldvulling geweest waarschijnlijk.
- Atte Hibma
Geen US F1 en geen Stefan, zeggen ze (de FIA) dat ze niet snel genoeg een nieuw team kunnen vinden om de plek van US F1 in te vullen..... Vage lui daro 

- Dutch
Het is wel te verklaren, hoor, en het heeft niets met 'niet kunnen vinden' te maken.
De andere nieuwe teams hebben zich op 29 mei 2009 moeten inschrijven, de lege plekken daarna zijn alsnog na een nieuwe selectieprocedure gevuld, met uitzondering van het toelaten van Sauber, dat zijn plek echt kwijt was (Concorde niet getekend) en die daarna toch terugkreeg. Dan kun je zeggen, dat met Sauber ging ook een tikje sneaky, als je tenminste kijkt naar de regels, maar dat was een volledig bekend team. SGP heeft alleen de boedel van Toyota overgenomen, maar zou eerst nog een antecedentenonderzoek moeten ondergaan.
Het verdient geen schoonheidsprijs hoor, maar als de FIA nu SGP toelaat, dan kan de volgende ook morgen op de stoep staan met de vraag of ze vanaf overmorgen mogen meedoen, helemaal buiten de vooraf afgesproken toelatingsprocedure om.
Wat vooral de schoonheidsprijs niet verdient, is het liegen en bedriegen tot op het allerlaatst van USF1. Of je zou moeten zeggen dat ze het slachtoffer zijn geworden van een sponsor die in januari een vermaarde witteboordencrimineel bleek te zijn...
De andere nieuwe teams hebben zich op 29 mei 2009 moeten inschrijven, de lege plekken daarna zijn alsnog na een nieuwe selectieprocedure gevuld, met uitzondering van het toelaten van Sauber, dat zijn plek echt kwijt was (Concorde niet getekend) en die daarna toch terugkreeg. Dan kun je zeggen, dat met Sauber ging ook een tikje sneaky, als je tenminste kijkt naar de regels, maar dat was een volledig bekend team. SGP heeft alleen de boedel van Toyota overgenomen, maar zou eerst nog een antecedentenonderzoek moeten ondergaan.
Het verdient geen schoonheidsprijs hoor, maar als de FIA nu SGP toelaat, dan kan de volgende ook morgen op de stoep staan met de vraag of ze vanaf overmorgen mogen meedoen, helemaal buiten de vooraf afgesproken toelatingsprocedure om.
Wat vooral de schoonheidsprijs niet verdient, is het liegen en bedriegen tot op het allerlaatst van USF1. Of je zou moeten zeggen dat ze het slachtoffer zijn geworden van een sponsor die in januari een vermaarde witteboordencrimineel bleek te zijn...
- Chris van S.
FAIL RTLGP?
Door Frits van Eldik
Ik mis hem nu al. We begonnen samen een jaartje of 20 geleden en dit jaar zit Olav Mol in een commentaarcel in… HILVERSUM! Okay, Allard is hier en een cameraman maar toch het gaat om het gevoel, de sfeer en de sensatie. Olav kennende doet hij echt wel zijn best er iets moois van te maken maar na een race of drie gaan we het verschil echt horen! Jammer!
Natuurlijk kan het maar je stuurt een voetbalverslaggever ook naar het stadion. Bij het schaatsen had een stuk langer geduurd voordat we door hadden gehad dat Gerard een foutje maakte als men in Hilversum het commentaar had gedaan. Ach, ondertussen mag de NOS gewoon commerciële televisie maken. Of ben ik echt de enige die het vreemd vond dat we bij ieder wissewasje naar de reclame gingen tijdens de Olympische Spelen?
Bij deze wens ik Olav succes… Zouden ze bij RTL wel genoeg budget hebben gehad als ze ’s ochtends eerst naar Londen zouden vliegen… Oh ja, daar was ik al over aan het klagen geweest!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Schrok al even... dacht Olav helemaal weg. Gelukkig blijft 'ie wel maar vanuit Hilversum alles van commentaar voorzien is wel een beetje een epic fail van RTLGP. Maar ja..zoals Frits zegt...15K voor een copo hokje bij een GP... dat kost nogal wat.
Wouter81 schreef:Schrok al even... dacht Olav helemaal weg. Gelukkig blijft 'ie wel maar vanuit Hilversum alles van commentaar voorzien is wel een beetje een epic fail van RTLGP. Maar ja..zoals Frits zegt...15K voor een copo hokje bij een GP... dat kost nogal wat.
Dan heeft allard het beter voor elkaar, die is er gewoon bij

- Dutch
Vooral als iedereen toch al naar de BBC kijkt.Wouter81 schreef:Schrok al even... dacht Olav helemaal weg. Gelukkig blijft 'ie wel maar vanuit Hilversum alles van commentaar voorzien is wel een beetje een epic fail van RTLGP. Maar ja..zoals Frits zegt...15K voor een copo hokje bij een GP... dat kost nogal wat.
-
nice: http://www.planetf1.com/photo-gallery/6 ... ar#photo=6" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ben_968CS
+1. Laat ze lekker stikken met hun ongepaste en irritante reclameDutch schreef:Vooral als iedereen toch al naar de BBC kijkt.Wouter81 schreef:Schrok al even... dacht Olav helemaal weg. Gelukkig blijft 'ie wel maar vanuit Hilversum alles van commentaar voorzien is wel een beetje een epic fail van RTLGP. Maar ja..zoals Frits zegt...15K voor een copo hokje bij een GP... dat kost nogal wat.

Laatst gewijzigd door Ben_968CS op 11 mar 2010, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
+1!!!!
- Tom V
Eens, Jake presenteert dat erg goed ook, leuk voorprogramma + ze krijgen veel meer voor elkaar in die wereld. Heerlijk om naar te kijken.
- Chris van S.
F1 op BBC is ge-wel-dig goed. Vorig jaar al meerdere races in het engels gekeken.
Al vind ik Olav echt een geweldige vent (ook IRL)
Maar RTL vraagt ons echt om alsjeblieft naar de BBC te gaan kijken.
Al vind ik Olav echt een geweldige vent (ook IRL)
Maar RTL vraagt ons echt om alsjeblieft naar de BBC te gaan kijken.

- Ben_968CS
Tja, alleen dit nieuwe teamlid:

Kweet het niet...
Vind het een vrij irritant gastje. T'is dat zijn pa 1 van de toppers ever is...
Kweet het niet...

- Chris van S.
Gelukkig maar 1 malig..
- Tom V
Die was er toch alleen bij @ radio uitzending en dan dus de vrije trainingen?
- Ben_968CS
You're right:
http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nie ... -voor-bbc/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nie ... -voor-bbc/" onclick="window.open(this.href);return false;

- ADV
BBC is geniaal. Tenminste ook gewoon de persco etc, want die kreeg je op RTL ook al niet meer.. Maar ook interviews etc, jordan en coulthard komen toch overal binnen plus dat ze er verstand van hebben. Ook mooi dat stukje tussen jenson en hamilton, bbc is gewoon nice.. die hebben even wat geinvesteerd maar krijgen het dubbel en dwars terug door kijkcijfers volgens mij..
-
Het is dat ik het commentaar van Olav Mol opzich wel prettig vind, maar anders had ik ook al lang naar de BBC gekeken.
Wel merk ik dat ik in de reclame erg lang op de BBC blijf hangen
Wel merk ik dat ik in de reclame erg lang op de BBC blijf hangen

- wjn
België is ook niet slecht. Ook geen reclame en 2 weten meer dan 1.