Pagina 7 van 34
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 15:43
door Downforce Hans
Mathieu schreef:Alex29 schreef:Het ligt eraan welke merk en type band je eronder hebt.
Ik rij op Toyo Proxes T-1R, ze bieden best veel grip voor een straatband maar het is gewoon een hele zachte band.
Zelfs zo zacht dat het rubber begint te smeren na een x aantal ronden.
Nieuwe set zit er sinds gister onder dus ik kom de winter wel door en dan na de winter zien we wel weer wanneer DF de volgende trackday op het agenda heeft staan

Toyo heeft toch een veel te zachte wang voor een onderstuurde vierwiel aangedreven auto.
Niet voor niets dat er vaak Bridgestone banden onder een Subaru worden gelegd vanwege de stugge wangen.
Waren die wangen maar zo stug als die van jou,holle bolle gijs

Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 15:46
door Alex29
Mathieu schreef:Alex29 schreef:Het ligt eraan welke merk en type band je eronder hebt.
Ik rij op Toyo Proxes T-1R, ze bieden best veel grip voor een straatband maar het is gewoon een hele zachte band.
Zelfs zo zacht dat het rubber begint te smeren na een x aantal ronden.
Nieuwe set zit er sinds gister onder dus ik kom de winter wel door en dan na de winter zien we wel weer wanneer DF de volgende trackday op het agenda heeft staan

Toyo heeft toch een veel te zachte wang voor een onderstuurde vierwiel aangedreven auto.
Niet voor niets dat er vaak Bridgestone banden onder een Subaru worden gelegd vanwege de stugge wangen.
Sommige zweren idd bij bridgestone, ik op dit moment bij Toyo.
Dit is m'n 2e set en waarschijnlijk zal er ook nog wel een derde komen ook.
Maar je hebt gelijk misschien niet de ideale band voor onder de impreza maar op dit moment ben ik tevreden voor het niveau dat ik rij.
Wie weet kan ik nog een setje 18 inch velgen met semi slicks op de kop tikken deze winter dan is het helemaal feest volgend jaar
Gr.
Alex
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 16:15
door Ferdi
PatrickC2 schreef:Doet iedereen nog wel even netjes de auto poetsen voor donderdag

:morecoffee:
Heb die van mij gisteren netjes gewassen en staat nu onder een hoes op me te wachten
Moet er wel bij zeggen dat ik geen ene moer meer zag door mijn ramen
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 16:23
door Youp
Ik vind de T1-R toch een beetje tegenvallen... M'n Exalto's doen het in mijn ogen een stuk beter en al helemaal in de regen.
Ze hebben trouwens wel een veel bredere voetprint bij de zelfde maat t (195 Exalto is meer dan 1cm breder dan een 195 T1-R), maar het contactvlak zal ongeveer het zelfde zijn, dit doordat de Exalto een paar flinke groeven heeft.
Maarja, ze kosten de normale consument wel bijna 50% per band meer...
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 16:24
door Youp
PatrickC2 schreef:Doet iedereen nog wel even netjes de auto poetsen voor donderdag

:morecoffee:
Misschien dat ie de hogedruk spuit nog een keer krijgt! Meer niet denk ik...

Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 16:26
door Mathieu
Downforce Hans schreef:Mathieu schreef:Alex29 schreef:Het ligt eraan welke merk en type band je eronder hebt.
Ik rij op Toyo Proxes T-1R, ze bieden best veel grip voor een straatband maar het is gewoon een hele zachte band.
Zelfs zo zacht dat het rubber begint te smeren na een x aantal ronden.
Nieuwe set zit er sinds gister onder dus ik kom de winter wel door en dan na de winter zien we wel weer wanneer DF de volgende trackday op het agenda heeft staan

Toyo heeft toch een veel te zachte wang voor een onderstuurde vierwiel aangedreven auto.
Niet voor niets dat er vaak Bridgestone banden onder een Subaru worden gelegd vanwege de stugge wangen.
Waren die wangen maar zo stug als die van jou,holle bolle gijs

Mr Aqua Fitness.
Weet dat ik hooggespannen verwachtingen heb m.b.t. het presteren op CPZ deel VIII.
275 km/u GPS op het rechte stuk bij start/finish moet te halen zijn en anders neem je niet genoeg snelheid mee uit Arie zijn bocht
Je weet dat hard rijden en bochten het tegenovergestelde is van Nöken.
Daar gaat hij hard erin en zacht eruit.
Bij een bocht is het de bedoeling dat je er zacht ingaat en hard eruit

Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 16:39
door Hans R
Een klant van mij gaat ook mee met een zwarte Corvette Z06 dus niet van de baan rammen svp

Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 16:47
door Downforce Hans
Hans GP schreef:Een klant van mij gaat ook mee met een zwarte Corvette Z06 dus niet van de baan rammen svp

Biets ff een ritje, dan weet je ook eens wat een echte auto is

Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 16:50
door Hans R
Zal ik doen! Daarna mag Edwin met mij mee jij mag daarna Hanz

Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 16:51
door Downforce Hans
Ik benader Arie zijn bocht met de volle 70 km per uur dus de kans dat ik 275 haal is gering.
Gezien jou laatste zin doe ik het toch niet verkeerd, zacht er in en dan iets harder er uit :playcar:
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 20:31
door Maik
Centjes overgemaakt...
Ben benieuwd hoeveel mensen er nu mee gaan doen? Volgens mij gaat het toch nog wel gezellig druk worden....
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 20:34
door Fastturbo
Hans GP schreef:Ligt ook aan het gewicht.. impreza is niet echt licht.. (net als een Corvette en de bestuurder)
Ik vind 1230kg voor mijn Impreza wel meevallen, Corvette is toch een stuk zwaarder!!
Maar goed soms doet de bestuurder ook een flinke duit in het zakje qua gewicht
Jan
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 20:44
door De Sjack
Fastturbo schreef:
Maar goed soms doet de bestuurder ook een flinke duit in het zakje qua gewicht
Jan
Bedankt Jan

Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 20:48
door Downforce Hans
Fastturbo schreef:Hans GP schreef:Ligt ook aan het gewicht.. impreza is niet echt licht.. (net als een Corvette en de bestuurder)
Ik vind 1230kg voor mijn Impreza wel meevallen, Corvette is toch een stuk zwaarder!!
Maar goed soms doet de bestuurder ook een flinke duit in het zakje qua gewicht
Jan
Ik weet niet wat jij een stuk zwaarder vind

Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 21:01
door gijzbed-opc

Oke knoop door gehakt en ik kom rijden 2 uur om 2 uur vlaggen!
Astra-OPC station
Betaling gedaan Peter.
Gr. en tot Donderdag.
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 21:11
door Fastturbo
Downforce Hans schreef:Fastturbo schreef:Hans GP schreef:Ligt ook aan het gewicht.. impreza is niet echt licht.. (net als een Corvette en de bestuurder)
Ik vind 1230kg voor mijn Impreza wel meevallen, Corvette is toch een stuk zwaarder!!
Maar goed soms doet de bestuurder ook een flinke duit in het zakje qua gewicht
Jan
Ik weet niet wat jij een stuk zwaarder vind

Ik vind 180kg een stuk zwaarder :fy:
En als beide afgetankt zijn is het verschil nog groter
Jan
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 21:16
door Downforce Hans
Die vat ik niet, dat het verschil nog groter is.....
heb je het over een gtt of een wrx.....en wat voor een auto is dat in je avatar?
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 21:17
door Race For Fun
Ben_968CS schreef:Harry-944-basic schreef:k moet de 968 van Ben donderdag afleveren op het circuit, en volgens afspraak ook warmrijden tot Ben komt opdagen...........
Ik ben vrijdagavond terug. Neem je wel genoeg benzine mee Harry?

oeps

Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 21:24
door allen
Hans op de terugweg betrapt. Jaja, die Amerikaanse hokken weer met panne!

Hoop voor je dat ie donderdag niet de pitbox ingeduwd hoeft te worden...

Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 21:28
door Tommy
door bodem gezakt? Wel makkelijk, flintstone mobiel.
maare aapie, als ik niet morgen wat ga sleutelen aan de caterham kom jij nog niet eens de straat uit
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 21:45
door Downforce Hans
allen schreef:Hans op de terugweg betrapt. Jaja, die Amerikaanse hokken weer met panne!

Hoop voor je dat ie donderdag niet de pitbox ingeduwd hoeft te worden...

De startmotor zal wel te dicht bij het uitlaatspruitstuk zitten en nou start hij niet....................

Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 21:57
door allen
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 22:00
door GTRene
ze drukken je wel aan, en 1x op de baan wordt je ook nog eens opgedrukt
maareuh denk je dat je het nog voor elkaar krijgt die startmotor? en een ander tandwiel zijn die niet te krijgen van een ander type met rover motor?
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 22:04
door Tommy
wie weet heb ik morgen geen zin in sleutelen, then monkey abu isn't going anywhere

Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Geplaatst: 13 okt 2009, 22:05
door allen