Zo'n groot talent moet natuurlijk eens voor de zwijnen worden geworpen

Ik bedoel serieuze wedstrijden, Hielke.Hielke schreef:Steve doet aan de volgende Assen Challenge mee.
Ja, ik ook. GT4 of cupwedstrijden zoals de Swift, Clio of Aprisco E36 cup zijn ook goed. Huur-auto challenge is alleen een factor 20 goedkoper.DownforceJan schreef:Ik bedoel serieuze wedstrijden, Hielke.Hielke schreef:Steve doet aan de volgende Assen Challenge mee.
Zuur mannetje.Hielke schreef:Ja, ik ook. GT4 of cupwedstrijden zoals de Swift, Clio of Aprisco E36 cup zijn ook goed. Huur-auto challenge is alleen een factor 20 goedkoper.DownforceJan schreef:Ik bedoel serieuze wedstrijden, Hielke.Hielke schreef:Steve doet aan de volgende Assen Challenge mee.
???DownforceJan schreef: Zuur mannetje.
tjsa, als jullie z'n berichten gaan citeren moet ik ze wel lezen.DownforceJan schreef:Ik bedoel serieuze wedstrijden, Hielke.Hielke schreef:Steve doet aan de volgende Assen Challenge mee.
I beg to differ Steve. Daarvoor geef je nl veel te graag commentaar op de rijstijl van anderen. Je lijkt daarin mij wel maar dan in het kwadraatsteve smith schreef: Nee dank u. Heb niks te bewijzen.
Gr,
Steve
Het zou leuk zijn als je stopt met dit draadje zo te vervuilen. Mensen bezoeken dit om leuke berichten over Auvergne te lezen en niet voor jouw commentaar.Hielke schreef:I beg to differ Steve. Daarvoor geef je nl veel te graag commentaar op de rijstijl van anderen. Je lijkt daarin mij wel maar dan in het kwadraatsteve smith schreef: Nee dank u. Heb niks te bewijzen.
Gr,
Steve![]()
Jammer dat je er niet bij wilt zijn.
Tja, je hebt wel meer rare ideeen.Hielke schreef:I beg to differ Steve. Daarvoor geef je nl veel te graag commentaar op de rijstijl van anderen. Je lijkt daarin mij wel maar dan in het kwadraatsteve smith schreef: Nee dank u. Heb niks te bewijzen.
Gr,
Steve![]()
Jammer dat je er niet bij wilt zijn.
Dat lijkt me een goed idee.steve smith schreef:Zullen we het gewoon weer over Auvernge hebben? Daar ging dit draadje ook over.
BLUE FLAG!!!peter12 schreef:
![]()
Inderdaad. Wel netjes dat je je meerdere erkende en de GT3 op deze foto net voorbij had gelatenKasteel schreef:BLUE FLAG!!!peter12 schreef:
![]()
Downforce Hans schreef:@Erik,
Wij (Jan en ik) zijn om 09.30 gaan rijden en waren om 16.45 thuis.
Er stond 100 km file maar gelukkig was het de andere kant op![]()
Twee keer getankt en een bakkie gedronken n verder wat controle`s ontlopen dus het ging best goed.
Gelukkig geen regen gehad want ik heb geen profiel meer op de banden en de remblokken zijn ook weg.
Wij vonden het een leuke week en hebben het erg naar ons zin gehad.
De ritten naar en van de circuit`s waren ook een feestje.
Gezien de ervaring van Alain(193 waar je 80 mag en dan gelaserd worden) hebben we denk ik best wel wat geluk gehad.
Grtz,Hans
Neenee, daar herinner ik me het moment te goed voorpeter12 schreef:Kasteel schreef:Inderdaad. Wel netjes dat je je meerdere erkende en de GT3 op deze foto net voorbij had gelatenpeter12 schreef:
BLUE FLAG!!!
Je reed daar inderdaad lekker door!
Neenee, daar herinner ik me het moment te goed voor.
steve smith schreef:tjsa, als jullie z'n berichten gaan citeren moet ik ze wel lezen.DownforceJan schreef:Ik bedoel serieuze wedstrijden, Hielke.Hielke schreef:Steve doet aan de volgende Assen Challenge mee.
Beste Hielke,
Nee dank u. Heb niks te bewijzen.
Gr,
Steve
Op de eerste dag na een paar rondjes wat (achteraf) lichte problemen met de versnellingsbak, als het goed is allemaal op de rustdag gefixt door mr DakarMetchu schreef:wat was er aan de hand dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten