Toen die Opel gekocht maar daarmee heel veel gedoe gehad.
Dus die is ook alweer weg.
Nu tegenwoordig rij ik in een Mazda 3 MPS

Ja lekker.. wat een blok hè!Zjeraaar schreef:Ben benieuwd wat jullie er van vinden, suggestie`s en tips zijn altijd welkom
Hoezo apart?Petrolhead Tom schreef:Die veroordeling is toch best apart te noemen. Ik las op een andere site dat hij 3 seconden later op het crashpunt zou zijn aangekomen als hij 100 hard gereden. Dit is toch volledig eigen schuld dikke bult? Hij rijd meer dan de helft te hard! Lekker ook voor die automobilist. Die zit de rest van zijn/haar leven met een mega schuldgevoel.
Deze persoon was er wat makkelijk(er) in geworden in de loop der jaren denkik.... altijd alert blijven.romo schreef:Die vent reed IMHO eng hard.....
Klassieker is uiteraard afslaand verkeer die de motorrijder niet of te laat ziet........kabooom, juist dan ben ik altijd zeer voorzichtig.
Als ik iemand in de verte zie voorsorteren om mijn pad te gaan kruisen dan ben ik al van het gas en dan vingers dik bij de rem.......
Niet dat je daarmee alles kan voorkomen, maar dit had echt anders, beter, voorzichtiger gekund IMHO, met wellicht een betere afloop.
Luco schreef:zie bijna bovenaan hanske
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten