De volledige klep is electrisch te openen en te sluiten...Rico schreef:Zullen ze wel over nagedacht hebben
...zelfs de bejaarde BMW rijder kan 'm open krijgen....
De volledige klep is electrisch te openen en te sluiten...Rico schreef:Zullen ze wel over nagedacht hebben
Joop schreef:Hou er aub OEM BMW velgen onder, die Hartge wielen zien er onder de 5 GT eerlijk gezegd niet uit.
Zo zullen de 5GT's eruit gaan zien ten tijde dat de witte-poeder-neuzen-bende ze aan zullen schaffen...Macboy schreef:Aan een 5-serie GT zit je gewoon niet.
Inderdaad, onder een MINI wel mooi (kleinere maat)!Rico schreef:Onder welke BMW dan wel ?Joop schreef:Hou er aub OEM BMW velgen onder, die Hartge wielen zien er onder de 5 GT eerlijk gezegd niet uit.
Ik ben sowieso niet zo kapot van alles wat niet origineel is, dus die vraag moet je mij eigenlijk niet stellen....Rico schreef:Joop schreef:Hou er aub OEM BMW velgen onder, die Hartge wielen zien er onder de 5 GT eerlijk gezegd niet uit.
Onder welke BMW dan wel ?
allen schreef:
Wie vond die snuit eigenlijk 'evil'?
Was zeker heel vroeg toen het nog donker was op van die onverlichte weggetjes?Rico schreef:Vanochtend ging er eentje mij voorbij een zwarte (ik zat in de M5) .. ik moet zeggen.. zo al rijdend.. best te pruimen.. laat ik het zo zeggen... ik hoefde niet het kotszakje te pakken..
Wat was het vroeger dan? De achterklep van een E39 Touring is ook plastic en hol (en kraakvrij is een E39 Touring bepaald niet).frankv schreef:En wat me opviel was het vele plastic. De binnenkant van de achterklep van de X6 was een grote holle plastic bende. Vroeger was alles beter.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 16 gasten