Mooi, dan ga ik dat regelen!Nandor schreef:Barend,
lijkt me wel wat! Het interesseert me trouwens niks EOS of zo'n Z4. Hoewel de eerste tig keer mooier is.
N.

Scheelt de helft van de kosten weer hè..

Mooi, dan ga ik dat regelen!Nandor schreef:Barend,
lijkt me wel wat! Het interesseert me trouwens niks EOS of zo'n Z4. Hoewel de eerste tig keer mooier is.
N.
Aangezien er nogal wat mensen nieuwsgierig zijn naar die M5 moet je gewoon komen. De DF M5-bezichtingsdag.Rico schreef:Voor mij is het een beetje een last minute verhaal.
Maar wij zijn toch enorme organisatietalenten, moet goed komenFemme schreef:gvd we krijgen nog wat werk voor 7 juni
Daarover horen jullie zeer binnenkort meer! De aanvang is ws. begin van de middag. We maken meerdere stops waarbij er in ieder geval bij 1 de mogelijkheid is om te eten en drinken.Nandor schreef:Barend en ondergetekende ook!
Is er qua tijd al iets meer bekend? Aanvang/eten etc?
Dat staat nog niet op de planningMichel P schreef:Leonie doe je ook een stukje muziek? Mooi live optreden?
Michel
Leonie schreef: Dat staat nog niet op de planningWel een grappig idee, zie mezelf aan staan zingen op een of andere parkeerplaats
beter in een tunnel, heb je meteen galm erbijSnipe schreef:Misschien in een benzinestation, voor de akoestiek.
niet onbelangrijkSnipe schreef:Daar is de catering weer minder goed.
Super goede voorstellen allemaalGTRene schreef:beter in een tunnel, heb je meteen galm erbijSnipe schreef:Misschien in een benzinestation, voor de akoestiek.
Verzamelen vanaf 10.45u, rijden om 11.45u.Nandor schreef:Barend en ondergetekende ook!
Is er qua tijd al iets meer bekend? Aanvang/eten etc?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 14 gasten