Pagina 7 van 9
Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 11:57
door Snipe
Over briljante oneliners gesproken:
Maus335i schreef:eindelijk niet continu overstuur (en nog een stuk goedkoper ook)
Tijd voor FWD?
Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 12:27
door Tristan
LOL
Mijne zag er ook echt niet meer uit.....

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 12:31
door Snipe
Tristan schreef:Mijne zag er ook echt niet meer uit.....

Volgens velen zag hij er vooraf ook al niet uit. Of was je niet met de 1 Serie?

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 12:35
door Tristan
Nee, met de shoarma driftcoupe.

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 13:11
door Maus335i
Snipe schreef:Over briljante oneliners gesproken:
Maus335i schreef:eindelijk niet continu overstuur (en nog een stuk goedkoper ook)
Tijd voor FWD?
Waar lees je dat?!?!?

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 13:17
door ADV
kut sierra's!
hehe, meneer metchu sleept een hele pilon mee, niks aan het handje. Ik krijg een kleintje onder de auto => hardyschijf stuk!
Driften gaat wel steeds beter! Heb voor het eerst bochtjes aan elkaar weten te lussen.. heerlijk!
Als de sierra klaar is ga ik volgende keer weer mee..
Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 13:27
door Snipe
Maus335i schreef:Snipe schreef:Over briljante oneliners gesproken:
Maus335i schreef:eindelijk niet continu overstuur (en nog een stuk goedkoper ook)
Tijd voor FWD?
Waar lees je dat?!?!?

Je gaat naar een driftdag en zelfs dán wil je geen
overstuur.
Ik zeg: als je zó'n fan van
onderstuur bent, ben je toe aan een FWD.
Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 14:00
door Maus335i
Je snapt hem nie :p
Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 14:10
door Snipe
Whatever - als het maar een geslaagde dag was

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 14:15
door René130i
lol @ typo

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 14:50
door Elmar
Ik hoor niemand over hoe ik Arjan's claxon had gesaboteerd?

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 14:52
door Metchu
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
iedereen kent deze video wel toch??
of Elmar even het "nieuwe" rs-stuurtje van Arjan wilde monteren in de sierra.... heh, jammer het paste niet. Dus Elmar zet de boel weer terug...
NIET DUS! meneer kreeg de kabeltjes van de claxon niet goed

Elke keer als Arjan stuurde toeterde de auto! hahahahahahahahahahahaha
Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 14:54
door Kasteel
Geweldig dagje en hoop lol gehad. Nog wat mooie tips meegenomen van Rody en Rene

. Die claxon was ook prachtig, hoorde later pas dat het aan de auto lag

.
@STevie
Ik zag je nog de rondjes doen op de grip(loze) cirkel, zag er reuze netjes/beheerst uit

.
Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 15:31
door STevie
Kasteel schreef:
@STevie
Ik zag je nog de rondjes doen op de grip(loze) cirkel, zag er reuze netjes/beheerst uit

.
Dank je

maar ik was idd geloof ik bij het verkeerde feestje

dat bij jullie ging er "ietsje" sportiever aan toe

Maarja je moet ergens mee beginnen he??
STevie
Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 17:34
door Metchu
hey witte duif, waar blijven die foto's (en die van johan ook natuurlijk 8-) )
Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 17:42
door Xave30
Weer een super gezellig DF da
g zie/lees ik!!!

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 17:52
door Joost H.
Vanavond een gallery online met foto's.
Kom net met mijn hoofd boven het stuur uit

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 17:57
door Xave30
Hihi en kort ben je eigenlijk ook niet
Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 19:43
door Joost H.
Foto Album online.
Hoop dat ik niemand gemist heb, enjoy.

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 20:06
door Erik335i
Mooie actie foto's Joost

Het was echt weer een mooie driftdag, met een heerlijk weertje erbij!
Denk dat het nu wel eens tijd wordt om een circuitdag mee te doen.Het terrein wordt toch een beetje te klein daar

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 20:30
door René130i
Nice pica's
Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 20:52
door JohanH
Mooie foto's Joost!
Ik ben nog half bezig de mijne wat uit te zoeken, ik heb rond half twaalf een half uurtje wat zitten schieten maar daar zitten redelijk wat dubbele bij (lang leve de 6 fps 8)). Morgen zit ik waarschijnlijk bij de ring en vanavond alles nog uitzoeken en bewerken wordt'm niet meer dus alvast een previewtje:
Kasteel was goed op dreef met de fraaie Z4:
Sommige mensen keken minder blij:
En anderen, tya...
Oorzaak 1 t/m10.jpg houd ik wel ff offline tenzij Maurice aangeeft er geen probleem mee te hebben
Kom maar op met de fotosoeps
De andere 28 stuks zijn
hier in een tijdelijk album te vinden.
De rest volgt dus later deze week...

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 21:00
door Kasteel
Superfoto's Joost!
Tips van Rody en Rene waren ook echt top, pendelen ging steeds soepeler en op het einde ging zelfs het met links/rechts bijremmen om een kortere bocht aan te sluiten goed

.
Auto staat nu nog steeds zo smerig als wat voor de deur, morgen maar ff ergens de tuinslang uitrollen

.
Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 21:05
door Elmar
Wel opvallend Joost, de 1e foto op je site, zit jij achter het stuur.

Re: DF Driftdag deel 4
Geplaatst: 12 apr 2009, 21:31
door Rupie
Mooie dag gehad, mooie foto's, maar het was zwaar. Zelfs met airco was het hard werken.
