Ja, echt prachtig! Fantastische beelden en interviews met van Lennep en Lammers. Briljant mooi.DDX schreef:Mooi afleveringen van andere tijden over le mans net op nederland1.
Morgen ff op uitzending gemist kijken.
Ja, echt prachtig! Fantastische beelden en interviews met van Lennep en Lammers. Briljant mooi.DDX schreef:Mooi afleveringen van andere tijden over le mans net op nederland1.
Hou maar op, wij zater er ook tussen ineens. Was angstaanjagend kan ik je vertellen, bierflessen tegen mn auto gehad, krukken, mensen slaan op de auto, hou op. Trekken aan de deurklinken (wat was ik blij dat de auto op slot zat!!!!!!!!!) Heb er gelukkig uiteindelijk geen schade aan overgehouden, maar stond op het punt om gewoon gas te geven en er dan maar een paar plat te rijden. Mathieu en Hans zeiden als vaste Le Mans gangers dat ze zoiets ook nog nooit hadden meegemaakt. Was echt eng. En je weet gewoon dat er geen gezond verstand tussen zit, ze zijn allemaal ladderzat.Niels v D schreef:Ben ook net terug..
Wat een fantastische wagen die AM en wat een schijthokken die diesels zeg..Gaat wel super hard maar zonder geluid is het gewoon niks..
Corvettes waren ook wel super wat dat betreft, wat blaffen die dingen![]()
Ook leuk, vrijdagavond voor de camping met een biertje in de hand kijken naar engelsen die de gekste dingen uithalen met voorbijrijdende auto's..Toppunt was een camper waar op een gegeven moment 15 man inzat
Was leuk inderdaad.DDX schreef:Mooi afleveringen van andere tijden over le mans net op nederland1.
Passing by staat volledig op Youtube http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 45CA902A0B" onclick="window.open(this.href);return false;Snipe schreef:Was leuk inderdaad.DDX schreef:Mooi afleveringen van andere tijden over le mans net op nederland1.
Op Geschiedenis24 was daarna nog een herhaling van Andere Tijden over de Grand Prix van Zandvoort in 1973 (Dood op het circuit, gaat over Roger Williamson, http://geschiedenis.vpro.nl/programmas/ ... /16557030/" onclick="window.open(this.href);return false;) en daarna werd Passing By uitgezonden, film uit 1968 van Jan de Bont over Ben Pon.
De heren Zwolsman en Lotterer zijn wat mij betreft de helden van het weekend. Zij moesten met z’n tweeën de hele 24 volbrengen en deden dat zonder zeuren of klagen. De kampioen wat dat betreft reed bij hetzelfde team. Christijan Albers heb ik alleen maar horen zeuren en klagen. Duidelijk geen teamspeler en dus niet echt geschikt in deze tak van autosport. Die moet gewoon alleen gaan rummikubben of kipkluiven…
Karthikeyan was dat toch?Snipe schreef:By the way, ik lees hier wel over Verstappen en zijn onafscheidelijke grindbak maar niks over Charles Zwolsman. Zeven minuten voor de start raakte een van zijn teamgenoten geblesseerd, ook nog degene die de start zou doen. Op het laatste moment wordt Zwolsman in de auto gezet, rijdt met zijn ene overgebleven teamgenoot de race uit en eindigt nog in de top 10 ook. Geniaal!
Yes, die sprong over een pitmuur, viel en schouder uit de kom.RutgerK schreef:Karthikeyan was dat toch?Snipe schreef:By the way, ik lees hier wel over Verstappen en zijn onafscheidelijke grindbak maar niks over Charles Zwolsman. Zeven minuten voor de start raakte een van zijn teamgenoten geblesseerd, ook nog degene die de start zou doen. Op het laatste moment wordt Zwolsman in de auto gezet, rijdt met zijn ene overgebleven teamgenoot de race uit en eindigt nog in de top 10 ook. Geniaal!
Recepy for disaster lijkt me.Mathieu schreef:
Gekke Engelsman
hehe, die groene E36 M3 bij 3:00 is een bekende van mij uit de UK, zal hem nog even een linkje sturenStefan R schreef:
Ik sta hier ook ergens tussen....![]()
Gordon op een zwarte Streetfighter?Thommy schreef:onze grote motor HOMO’s!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten