Als het gisteravond wat beter afgelopen was

Doe mij die er maar bij dan :banaan: De 996 GT3 RSTom schreef:
Nou, ik zou wat betreft die pccb`s niet echt wakker liggen.Tissi RS schreef:Prachtige klassieker is dat zeg.
Als als als....ik ook eens het geld heb, moet dit er toch echt komen in wit of geel met PCCB's, maar tot die tijd :playcar:
Dat zou ik ook absoluut niet doen hoor, maar als ik dan toch mag dromenDownforce Hans schreef:Nou, ik zou wat betreft die pccb`s niet echt wakker liggen.Tissi RS schreef:Prachtige klassieker is dat zeg.
[img]Porsche%20911%20GT3[/img]
Als als als....ik ook eens het geld heb, moet dit er toch echt komen in wit of geel met PCCB's, maar tot die tijd :playcar:
Gewone schijven zijn best zat........
Grtz,Hans
Recaro carbon kevlar seats (2.5kg), original 3.8 RSR alloy doors, rear spoiler and big red brakes. Original CUP SUSPENSION by BILSTEIN, air ducts, air jacks, 18" lightweight splitrims, Weichers "Le Mans" full welded cage and Weichers strut brace. Carbon fibre door panels, Stack dash on carbon fibre dash panel. 308 bhp engine from N-GT exhaust, hot air film, ECU, gas flowed heads and lighter valves, etc. Never ever raced only used for track days. As raw as they come and utterly addictive.VERY NEAR OFFERS
Heel gaaf apparaat idd! hier nog een artikeltje er over: http://www.francistuthill.co.uk/cms/upl ... rticle.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; leuk om te lezen. Heeft iemand de foto's (of andere) die in dat artikel staan ook in high-res?FreudeamFahren schreef:Chris "the Chimp" Harris heeft samen met Richard Tuthill zijn droom 911 al eens opgebouwd. En daarna verkocht, toen Drivers Republic net opgestart werd. Eeuwig zonde, helemaal omdat het hele D-R project een crash 'n burn is geworden, maar dat is een ander verhaal... Zijn 911 is ook niet helemaal zoals ik hem zou willen, want ik vind die ST schermen niet heel gaaf, maar De Idee is goed. Dijk van een onderstel. Gruwelijk dikke motor. Beetje comfort. En vooral: FUN TO DRIVE!
Staan zeker goed onder een witte. Jammer alleen van die gele remklauwen die doen vermoeden alsof er keramische remmen onder zouden zitten.Tissi RS schreef:Die 964 ombouw is echt fantastischEn zelfs die velgen staan goed ondanks dat ze zo gewaagd zijn.
Leuke kar, zo'n VoPo. Helemaal in de 914/6-uitvoering:Ruben schreef:Deze al voorbij gekomen?
Ja erg erg leuk ding inderdaad. Heb er ooit eens mee gereden. Is echt een skelter. Zo laag bij de grond. Echt het kartgevoel!!!Ruben schreef:Deze al voorbij gekomen?
Vind de auto altijd een serieuze aantrekkingskracht hebben op een of andere manier..