Het straks een garage van 10,5m x 3,5mallen schreef:Tijd om je icoon om te ruilen voor een lichtgewicht icoon Michel. Heb je gelijk wat extra ruimte in de garage!

Michel
Het straks een garage van 10,5m x 3,5mallen schreef:Tijd om je icoon om te ruilen voor een lichtgewicht icoon Michel. Heb je gelijk wat extra ruimte in de garage!
I stand correctedSlowCo schreef:@ Stephane: de standaard Elise uit het filmpje blijkt er een te zijn met een Honda Type R blok conversie (220Pk?) te zijn. Zie het bijschrift op Youtube. Daarbij is die video van net na het bouwen en rijd hij erg rustig om te testen (zie toerenteller).
Op de site die ik linkte kun je alle video's vinden inclusief die met turboblok. BV:
Daar rijden ze beiden erg relaxed en netjes alle "hot" hatches en Elise's (rond de de 4 min) voorbij.
In de dax waarin ik eens mee reed was het inderdaad passen en meten, maar mijn SEiW is prima te doen en dan zit ik ook nog eens aan de "smalle" kant.Hans GP schreef:ben je langer dan 185cm en zwaarder dan 85kilo kan je nog wel eens problemen hebben om in een super seven te klimmen
Ik ben 1,73m en 67kg, normaal postuur. Dus zal wel goedkomen. Wat ik van Tim Schrick en die Toniq in dat filmpjebegreep is dat de 'armslag' en ellebogen en knieën wel eens in 't gedrang kunnen komen tijdens 't bruut sturen /schakelen, tegen tunnel aan en tegen deurtje/zijschot aan. Hoe zit dat?Hans GP schreef:Ik weet uit ervaring dat hier op DF nogal wat zwaargewichten zittenmaar hou er rekening mee, ben je langer dan 185cm en zwaarder dan 85kilo kan je nog wel eens problemen hebben om in een super seven te klimmen, laat staan een goede zitpositie te hebben, Mark Nauta heeft wel eens geprobeerd in mijn Dax te stappen maar zat direkt klem met zijn lange poten..
Een Caterham SV of een Donkervoort heeft meer ruimte!
Now you'r talkingRobin schreef: *zoekt naar ULtima GTR aanbiedingen*
Ik heb er geen last van in de Dax, zo te zien ben je een kleine opdonderRobin schreef:Ik ben 1,73m en 67kg, normaal postuur. Dus zal wel goedkomen. Wat ik van Tim Schrick en die Toniq in dat filmpjebegreep is dat de 'armslag' en ellebogen en knieën wel eens in 't gedrang kunnen komen tijdens 't bruut sturen /schakelen, tegen tunnel aan en tegen deurtje/zijschot aan. Hoe zit dat?Hans GP schreef:Ik weet uit ervaring dat hier op DF nogal wat zwaargewichten zittenmaar hou er rekening mee, ben je langer dan 185cm en zwaarder dan 85kilo kan je nog wel eens problemen hebben om in een super seven te klimmen, laat staan een goede zitpositie te hebben, Mark Nauta heeft wel eens geprobeerd in mijn Dax te stappen maar zat direkt klem met zijn lange poten..
Een Caterham SV of een Donkervoort heeft meer ruimte!
Heb 15 jaar terug ofzo eens in een Donkervoort S8AT(?) Cosworth turbo gereden, dat was te gek. En eens in een ander Sevenachtig bouwpakket Engels kloteding met te weinig pk's om de kick te krijgen toen ik nog bij Caspers Jaguar werkte ook bijna 15 jaar terug...
Ik ben geen replica-fan, alhoewel ik een goede 427 Cobra replica kan waarderen en het Super Seven model in het algemeen ook geinig vind mits rap en exciting qua techniek.GTRene schreef:Dan moet je hier maar niet kijken Robin![]()
http://www.race-car-replicas.com/rcr917.html" onclick="window.open(this.href);return false;
daar maken ze replica's (geen kitcars) oa de mooie GT40 en Lola enz enz...
Ik wil bij deze even melding maken van het feit dat ik diverse carbondelen voor super sevens maak.
Zoals Cycle Wings van onberispelijke kwaliteit en met een gewicht van 350 gram. Ook heb ik speciale stoelen gemaakt voor de super seven en deze zijn in 3 maten te koop.
Bij mogelijke intresse;
Leisure Lightweight Design
Breudijk 1A
3481 LM Harmelen