Ook buitenkleur en type velgen is voor mij helemaal

Van Kreissieg hebben ze zo'n systeem: valvettronic F1 exhaust systems.JWD schreef:Er is ook nog steeds geen vast besluit om hem er onderuit te halen genomen, het liefst zou ik een knop hebben om te switchen OEM>Race.
Gaaf!Stéphane schreef:Van Kreissieg hebben ze zo'n systeem: valvettronic F1 exhaust systems.JWD schreef:Er is ook nog steeds geen vast besluit om hem er onderuit te halen genomen, het liefst zou ik een knop hebben om te switchen OEM>Race.
Hier is meer informatie te vinden: http://kreissieg.ocnk.net/product-list/88" onclick="window.open(this.href);return false;
En een korter diff zo te horen. Zal wel een 3,91 in zitten.Jurjen schreef:Mocht je deze auto ooit willen modden:
De auto waaruit gefilmd wordt is een E60 M5.
De auto die erg hard wegrijdt is ook een E60 M5, maar dan met de Dinan Stroker kit.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EVkVoT4t ... r_embedded[/youtube]
Zie het verschil :banaan:
Wij zitten ook op de Rivium Boulevard, waar zit jij?Nils SCI schreef:Vlak bij mijn werk (rivium), bij het bedrijf naast ons staat een zwarte m5 (of als de eigenaar niet met de m5 wil rijden een Cayenne).
Klopt, Tom heeft een tijdje voor ons gewerkt.Hugo Bos schreef:Mooie kar!
Werk(te) je trouwens samen met Heuving? Ik herinner me dat hij ooit iets vertelde over een M3 GT in een kantoor ofzo...
De vormgeving van de pijpen is net iets anders dan bij de OEM versie, de dempers hangen strak tegen de bovenkant zoals je kan zien op onderstaande foto.Tom Westendorp schreef:Heel erg mooi, maar op die ene foto lijkt het net of die dempers iets te laag hangen.
Rivium 3e straat schuin tegenover Imtech.Nils SCI schreef:Wij zitten op de eerste rivium straat, over de baan van de shuttle 2 inrit rechts zwarte m5 staat bij de eerste inrit, heeft overigens een belgisch kenteken.
Waar op de boulevard zit jij?
Nils
Het scheelt denk ik 1 of 2 centimeter, misschien ter behoud van de lak of ter voorbereiding op de mod in het onderstaande filmpjeTom Westendorp schreef:Maar dan klopt het wel dat er iets meer ruimte tussen het sierstuk en de bumper zit of niet? Niet dat het mij iets uit zou maken! Dat geluid!
Rivium 3e straat schuin tegenover Imtech.JWD schreef:Nils SCI schreef:Wij zitten op de eerste rivium straat, over de baan van de shuttle 2 inrit rechts zwarte m5 staat bij de eerste inrit, heeft overigens een belgisch kenteken.
Waar op de boulevard zit jij?
Nils
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten