Eerlijk gezegd kwam die gedachte vandaag wel een keer bij me op, ja...Michel Pol schreef:toch maar weer Japans dan?
De FieSTa van Dutch
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Hard, maar waar, zou voor mij ook een no go zijn, al moet je wel een beetje mazzel hebben.Rico v Velzen schreef:Klinkt mischien raar, maar ik heb dit wel gevolgd, en het is de belangrijkste reden geweest, om niet voor een Fiesta ST te gaan. Eigenlijk had het autootje veel mee, maar de kwaliteit moet wel goed zijn.
Heb ook een maandagmorgen Cupra v6 gehad.
Michel
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Is ook wel weer zo. De Skoda is dan na 100k weer volkomen Fehlerfrei en da's toch zowat zo'n Cupra met een lelijk logo erop.
Dit pompenverhaal is wel vrij uniek, qua kilometrage dan. Als zwakke plekken zijn ze wel bekend, alleen houden ze het doorgaans iets langer vol. Ik twijfel er nu wel aan om het karretje straks privé over te nemen, wat gezien het hoge fungehalte en de bescheiden privé-investeringen (luchtfilter, veerpootbrug, chiptuning) wel in de lijn der verwachtingen lag. Duurste aanpassing (uitlaatlijn) is gelukkig door de zaak betaald.

Dit pompenverhaal is wel vrij uniek, qua kilometrage dan. Als zwakke plekken zijn ze wel bekend, alleen houden ze het doorgaans iets langer vol. Ik twijfel er nu wel aan om het karretje straks privé over te nemen, wat gezien het hoge fungehalte en de bescheiden privé-investeringen (luchtfilter, veerpootbrug, chiptuning) wel in de lijn der verwachtingen lag. Duurste aanpassing (uitlaatlijn) is gelukkig door de zaak betaald.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot], jvb, PetervdH, vester86 en 11 gasten