De FieSTa van Dutch

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Bericht door Dutch » 16 jul 2008, 00:22

Michel Pol schreef:toch maar weer Japans dan?
Eerlijk gezegd kwam die gedachte vandaag wel een keer bij me op, ja...

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 16 jul 2008, 09:12

Dat kan ik me goed voorstellen, het is te gek voor woorden als je alles op een rij zet wat een gekloot je al hebt gehad met deze nieuwe auto. Dan ben je blij dat het een auto van de zaak is en dat het nu nog garantiewerk betreft.

Michel

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 16 jul 2008, 09:18

Klinkt mischien raar, maar ik heb dit wel gevolgd, en het is de belangrijkste reden geweest, om niet voor een Fiesta ST te gaan. Eigenlijk had het autootje veel mee, maar de kwaliteit moet wel goed zijn.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 16 jul 2008, 09:20

Rico v Velzen schreef:Klinkt mischien raar, maar ik heb dit wel gevolgd, en het is de belangrijkste reden geweest, om niet voor een Fiesta ST te gaan. Eigenlijk had het autootje veel mee, maar de kwaliteit moet wel goed zijn.
Hard, maar waar, zou voor mij ook een no go zijn, al moet je wel een beetje mazzel hebben.

Heb ook een maandagmorgen Cupra v6 gehad.

Michel

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Bericht door Dutch » 16 jul 2008, 11:11

Is ook wel weer zo. De Skoda is dan na 100k weer volkomen Fehlerfrei en da's toch zowat zo'n Cupra met een lelijk logo erop. :D

Dit pompenverhaal is wel vrij uniek, qua kilometrage dan. Als zwakke plekken zijn ze wel bekend, alleen houden ze het doorgaans iets langer vol. Ik twijfel er nu wel aan om het karretje straks privé over te nemen, wat gezien het hoge fungehalte en de bescheiden privé-investeringen (luchtfilter, veerpootbrug, chiptuning) wel in de lijn der verwachtingen lag. Duurste aanpassing (uitlaatlijn) is gelukkig door de zaak betaald.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot], jvb, PetervdH, vester86 en 11 gasten