4-11-2008: DF @ Zolder deel II
- Raymond S.
Re: 4-11-2008: DF @ Zolder deel II
Een goede vriend (nog steeds overigens) bestuurde de auto gisteren avond. We reden van de A15 de A4 op (vanuit Hoogvliet richting Vlaardingen), voor ons reed een auto op de linker rijstrook een km of 90-100. Deze ging 3/4 in de bocht naar de rechter rijstrook. Op, of net na het einde van de bocht, schakelde hij een versnelling teveel terug (we reden toen nog steeds 90-100 overigens) en de achterkant begon te glijden, tevergeefs geprobeerd te corrigeren en eerst frontaal met de neus, daarna met de achterkant in de vangrail... Tot stilstand gekomen met de neus nog voor een derde op de rijstrook, niet plezant als je vervolgens het overige verkeer ziet uitwijken (zowel voor hun als voor ons). Uiteindelijk gelukkig verder niets meer gebeurt en alles verder geregeld. Politie e.d. was (gezien de plek) gelukkig snel ter plaatse.
Buiten wat last van mijn nek is er geen persoonlijk letsel.
En ik geloof dat ik het niet hoef te proberen met een Passat Variant, op Zolder :o
Buiten wat last van mijn nek is er geen persoonlijk letsel.
En ik geloof dat ik het niet hoef te proberen met een Passat Variant, op Zolder :o
- L@urens
Nee die ambu is niet van mij - die heb ik een keer in moeten schakelen vanwege een 'probleempje'. Ik moet het hier mee doen (ook niet verkeerd hoor):GTRene schreef:ooow lekkere circuit autoeneuh mooie wage om hem op te zetten..luxe
- Bijlagen
-
- 21102008(001).jpg (47.73 KiB) 2349 keer bekeken
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Vervelend Raymond!! Succes met de wagen. Hoe is de schade? Gelukkig hebben jullie (of iemand anders) niets.
- Raymond S.
Mark, gisteren laat een foto met de gsm geschoten (slechte kwaliteit): http://www.x-ray99.com/gallery/forum/Afb028" onclick="window.open(this.href);return false;
De auto wordt maandag of dinsdag afgeleverd bij mijn garagist en dan zullen we verder kijken.
Misschien dat ik nog wel even kom kijken op Zolder overigens
De auto wordt maandag of dinsdag afgeleverd bij mijn garagist en dan zullen we verder kijken.

- GTRene
Klote zeg...damn...sterkteRaymond Schouten schreef:Mark, gisteren laat een foto met de gsm geschoten (slechte kwaliteit): http://www.x-ray99.com/gallery/forum/Afb028" onclick="window.open(this.href);return false;
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Mooi kut voor je man.....is ook shit dat er een ander reed, die zal ook wel balen denk ik?! 

- Raymond S.
Inderdaad, die zit er heel erg mee... iedereen is er gelukkig heelhuids van afgekomen dat is het belangrijkste en daarnaast is een auto vervangbaar.
Maar maak in ieder geval genoeg foto's en video's van 4 nov, kunnen we (als we niet komen kijken) toch nog meegenieten.
Maar maak in ieder geval genoeg foto's en video's van 4 nov, kunnen we (als we niet komen kijken) toch nog meegenieten.
- Peter Tunissen
Nou, en blijkbaar kan dit dus niet, want in totaal pas 8 betalingen ontvangen een week voordat er gereden kan worden.Peter Tunissen schreef:Inmiddels de eerste betalingen ontvangen en bijgewerkt in het topic-overzicht (nog niet allemaal, maar de eerste wel).
Ik schijn de komende week in Frankrijk te zitten, maar bij deze even het vriendelijk verzoek voor de overige rijders om de komende week de betaling in orde te maken en de twijfelaars om indien mogelijk aan te geven of ze komen rijden of niet.
Normaal stuur ik iedereen altijd even een PB'tje, maar dat zit er de komende week niet in, dus ik hoop dat het zo ook kan.
Gelukkig heb ik helemaal niks beters te doen dan iedereen voor de tweede of de derde keer te gaan PB'en.

Dus als iedereen die op de lijst staat en die dit leest even zijn betaling in orde zou willen maken, dan zou dat alweer een heleboel ergernis schelen en dan is het dinsdag weer gewoon

- Tristan
@Peter: Heb je een PB gestuurd maar heb je nog niet op gereageerd. 

- peer
uhhh sorry maak het zo nog over...Peter Tunissen schreef:Nou, en blijkbaar kan dit dus niet, want in totaal pas 8 betalingen ontvangen een week voordat er gereden kan worden.Peter Tunissen schreef:Inmiddels de eerste betalingen ontvangen en bijgewerkt in het topic-overzicht (nog niet allemaal, maar de eerste wel).
Ik schijn de komende week in Frankrijk te zitten, maar bij deze even het vriendelijk verzoek voor de overige rijders om de komende week de betaling in orde te maken en de twijfelaars om indien mogelijk aan te geven of ze komen rijden of niet.
Normaal stuur ik iedereen altijd even een PB'tje, maar dat zit er de komende week niet in, dus ik hoop dat het zo ook kan.
Gelukkig heb ik helemaal niks beters te doen dan iedereen voor de tweede of de derde keer te gaan PB'en.
Dus als iedereen die op de lijst staat en die dit leest even zijn betaling in orde zou willen maken, dan zou dat alweer een heleboel ergernis schelen en dan is het dinsdag weer gewoon.
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Raymond Schouten schreef:Inderdaad, die zit er heel erg mee... iedereen is er gelukkig heelhuids van afgekomen dat is het belangrijkste en daarnaast is een auto vervangbaar.
Ik heb je auto zien staan bij Bas net en da's een best pak schade zeg

- Maik
Ik stond zo'n beetje op de twijfellijst en helaas moet ik mededelen dat ik de 4de niet kan ivm werk.
Ik hoop dat er toch nog wat nieuwe inschrijvingen komen, zou zonde zijn als Peter/de club hier dik bij in gaat schieten
Ik weet dat er op andere forums al druk gelobby'd wordt, hopelijk gaat dat wat opleveren...
Voor de gelukkigen die naar Zolder gaan, veel plezier daar! En Peter weer bedankt voor het organiseren
Ik hoop dat er toch nog wat nieuwe inschrijvingen komen, zou zonde zijn als Peter/de club hier dik bij in gaat schieten

Ik weet dat er op andere forums al druk gelobby'd wordt, hopelijk gaat dat wat opleveren...
Voor de gelukkigen die naar Zolder gaan, veel plezier daar! En Peter weer bedankt voor het organiseren

- peer
Zo geld is overgemaakt....
Hoe zit het eigenlijk met de pit boxen? Kunnen deze gehuurd worden?
- GTRene
Je moet rijden niet liggen pitten hoorpeer schreef:

- L@urens
Is er een luchvoorzienign (kantine/patatboer) of wordt het bammetjes smeren?
- GTRene
goed nieuws :banaan:
Ik heb men bestelde radiateur al binnen men buurman kwam er mee aan zetten ik dacht huh nu al? super snel en perfeckt geregeld, goed verpakt en een mooi ding, die race E36 radiateur, en wat blijkt zo op het eerste oog en maten moet ie passen...
afstand en looks are oke....dus in theorie...denk morgen of overmorgen installeren...damn ik is happy
hij is iets hoger het blok en 42mm dik dus ook wat dikker voor extra koeling...men Hartge radiateur is nog wat hoger maar zo groot heb ik ook weer niet nodig, tis in elk geval groot genoeg
dus als alle mee zit kan ik in elk geval in de middag komen...ff afwachten de kansen zijn dus wel wat beter
Ik heb men bestelde radiateur al binnen men buurman kwam er mee aan zetten ik dacht huh nu al? super snel en perfeckt geregeld, goed verpakt en een mooi ding, die race E36 radiateur, en wat blijkt zo op het eerste oog en maten moet ie passen...
afstand en looks are oke....dus in theorie...denk morgen of overmorgen installeren...damn ik is happy

dus als alle mee zit kan ik in elk geval in de middag komen...ff afwachten de kansen zijn dus wel wat beter

-
En de ochtend vlaggen? Top René! 

- GTRene
euhm....zie ik niet zitten, slapeloze nachten en ook nog eens zo vroeg op en weinig weerstandallen schreef:En de ochtend vlaggen? Top René!

- Laurens
Ben er vandaag achter gekomen dat ik 4 november vrij ben van school :banaan:
Maar ik ga niet met eigen auto rijden (sorry Peter).
Wel wil ik eventueel mocht daar behoefte voor zijn komen en instructie geven. Moet er wel serieuze interesse voor zijn !!
Maar ik ga niet met eigen auto rijden (sorry Peter).
Wel wil ik eventueel mocht daar behoefte voor zijn komen en instructie geven. Moet er wel serieuze interesse voor zijn !!
- InjectTheVenom
Daar moet ergens iets dubbelzinnigs in zittenLaurens schreef:Wel wil ik eventueel mocht daar behoefte voor zijn komen en instructie geven. Moet er wel serieuze interesse voor zijn !!

- InjectTheVenom
Als het daadwerkelijk blijkt te passen en je nog sleutelhulp nodig hebt moet je vóór aankomend weekend even een PB mijn kant op schieten, kom ik behalve het regelen van de aankoop ook even knutselen :banaan:
GTRene schreef:goed nieuws :banaan:
afstand en looks are oke....dus in theorie...denk morgen of overmorgen installeren...damn ik is happyhij is iets hoger het blok en 42mm dik dus ook wat dikker voor extra koeling...men Hartge radiateur is nog wat hoger maar zo groot heb ik ook weer niet nodig, tis in elk geval groot genoeg
![]()
- Laurens
HoezoInjectTheVenom schreef:Daar moet ergens iets dubbelzinnigs in zitten

- InjectTheVenom
Ik dacht er een doordenkertje in te zienLaurens schreef:HoezoInjectTheVenom schreef:Daar moet ergens iets dubbelzinnigs in zitten

- GTRene
Ja is allemaal super en snel verlopen kerel,InjectTheVenom schreef:Als het daadwerkelijk blijkt te passen en je nog sleutelhulp nodig hebt moet je vóór aankomend weekend even een PB mijn kant op schieten, kom ik behalve het regelen van de aankoop ook even knutselen :banaan:
GTRene schreef:goed nieuws :banaan:
afstand en looks are oke....dus in theorie...denk morgen of overmorgen installeren...damn ik is happyhij is iets hoger het blok en 42mm dik dus ook wat dikker voor extra koeling...men Hartge radiateur is nog wat hoger maar zo groot heb ik ook weer niet nodig, tis in elk geval groot genoeg
![]()

- Pescatore
Restaurant zit om de hoek bij de ingangSpookyfish schreef:Is er een luchvoorzienign (kantine/patatboer) of wordt het bammetjes smeren?

Jij kwam toch ook uit Enschede? Mocht ik ook gaan (denk er sterk over na, maar zit dan midden in de tentamenperiode), dan kan er misschien opgereden worden.
Nogmaals; zolder, helemaal in de regen; no brainer :banaan: