http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008204050
Dit was een demo van de bmw-dealer hier om de hoek, Ding is afgejakkert.
Fernando schreef:Dit was een demo van de bmw-dealer hier om de hoek, Ding is afgejakkert.
of niet?
Die wil foto's van het interieur, dat weet jij toch ook welromo schreef:Zo, nu is Macboy ook weer tevreden...................................
Stéphane schreef:Die wil foto's van het interieur, dat weet jij toch ook welromo schreef:Zo, nu is Macboy ook weer tevreden...................................
romo schreef:Bedankt Joop![]()
![]()
Zo, nu is Macboy ook weer tevreden...................................
Wat ik me nou afvraag... als je driftend een bocht neemt richt dat systeem zich dan op de berm of merkt het aan de abs sensoren dat de wielen voorspinnen achter en gaat de verlichting recht vooruit schijnen???romo schreef:Gisteravond voor het eerst;
2 Meedraaiende koplampen ( reagerend op de stuur uitslag) geprobeerd, dat doet ie erg mooi. Bij een haakse bocht gaat ook nog de hoekverlichting aan, nou erg goed kijken wil dat opvallen..........................
Romo.. valt me wel tegen van de E46.. 3000km is idd niet echt veel...Bert ///M3 schreef:Het is ook heel afhankelijk hoe je er mee rijd.
Toen ik nog circuitdagen reed met mijn rode M3 kon je er na een dag wel meer als een half litertje bij gooien.
Tegenwoordig hoef ik niet bij te vullen tussendoor, zit denk ik op 1L per 15.000 km.
Durf ik niet te zeggen, aangezien ik geen drifter ben, zal ik er ook wel geen antwoord op krijgen. Mischien moeten we deze vraag even door schuiven naar Andre/Robin?Knot schreef:Wat ik me nou afvraag... als je driftend een bocht neemt richt dat systeem zich dan op de berm of merkt het aan de abs sensoren dat de wielen voorspinnen achter en gaat de verlichting recht vooruit schijnen???romo schreef:Gisteravond voor het eerst;
2 Meedraaiende koplampen ( reagerend op de stuur uitslag) geprobeerd, dat doet ie erg mooi. Bij een haakse bocht gaat ook nog de hoekverlichting aan, nou erg goed kijken wil dat opvallen..........................
Precies, doordat het consequent bleef had ik ( maar ook mijn garage) er wel vertrouwen in............Knot schreef:Ze zijn natuurlijk wel van het driften bij de M divisie en met de wielsensoren is het makkelijk te realiseren dus ik hoop er eigenlijk wel een beetje op anders bestel ik deze optie er niet bij natuurlijk!
Je E46 had denkik een blok van de minder frisse mallen, iets meer speling maar liep dan verder wel netjes gezien het 3000km/1liter blijft.
Ja, dat staat ie; staat wel op de site van Benerink; volgens mij €26.950,--Knot schreef:Staat de E46 al tekoop bij de dealer trouwens? Ben namelijk wel benieuwd wat zij ervoor gaan vragen
Dat snap ik niet.Knot schreef:Zal eens kijken zo... snel verdiend die 4000 euro
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], ron36 en 12 gasten