Wat betreft het individual high end systeem: dit klinkt inderdaad geweldig, maar je kunt ook het extra professional systeem nemen en dan heb je ook het Hifi Actief en daarboven zelfs het Hifi Professional systeem. Dan heb je bass speakers onder je zetels. Heb je die wel eens gehoord ? Dan heb je die individual niet echt nodig hoor.
Daarbij begrijp ik de verplichte keuze niet van het M-pakket bij ind. audio. Ik zou dit even uitzoeken als ik jou was. Reden hiervoor is dat individual BMW's meestal zonder M-pakket worden afgeleverd, zodat het individual audio systeem daarbij hoort. Dat het individual pakket dus een noodzakelijke optie is, was mij bekend. Ik denk dat het zo is, dat je het individual audio pakket enkel kunt nemen in combinatie met individual lak/interieur. En dat was je niet van plan?
Wat het M-pakket betreft: nu overdrijf je dat € 3674 te duur is. Normaal is het zelfs € 5.144,- :!: op een 3-serie dus niet zeuren ja? Je krijgt daar best wel veel voor namelijk. Voorspoiler, achterspoiler, 18" M-velgen en een volledig ander interieur met alcantara, M-stuur, M-pook, M-pedalen, zwarte hemel en individual hoogglans. Dat is dus niet te veel geld. Neem een 320i met M-pakket en dan spreek ik je wel weer.
Wat pas veel geld kost is dat onzinnige HE pakket terwijl Executive (+sportstoelen) al genoeg is.
Wat kleuren betreft moet je toch eens nadenken: individual biedt ontzettend veel, maar kost ook aardig wat. Maar jij gaat sowieso voor zwart, dus dan hoef ik niet met iets leuks te komen toch?
Eén goede tip van Macboy: klik op http://www.e90post.com" onclick="window.open(this.href);return false; en daar staan ALLE 3-coupe binnen en buitenkleuren binnen muisklik bereik.
Zie onderop de hoofdpagina "Our Famous Official Color Threads" Als je vragen hebt weet je me wel te bereiken.
PS Ik droom ook over de 335i hoor