Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Mark Nauta » 18 jul 2009, 21:36

PRACHTIG!!!!

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13426
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Tristan » 19 jul 2009, 13:19

Mark Nauta schreef:PRACHTIG!!!!
Idd, en dan mooie aftermarket zwart matte HRE of BBS wielen eronder. :love:

indobesar
Berichten: 9982
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door indobesar » 19 jul 2009, 14:13

Tristan schreef:
Mark Nauta schreef:PRACHTIG!!!!
Idd, en dan mooie aftermarket zwart matte HRE of BBS wielen eronder. :love:
Idd, die zwarte HRE's van die rode M3 bijv. :love:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Macboy » 19 jul 2009, 21:33

:love:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Shakes » 19 jul 2009, 21:39

Fucking lelijk.

N.

Christoph
Berichten: 1659
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
Locatie: SF

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Christoph » 19 jul 2009, 22:44

Joop schreef:Eén van de eerste Special Edition's in Dakargelb...

(staat gezellig in de Königsallee zo te zien..., daar kun je constant wel een camera neer zetten overigens voor fraaie en uitzonderlijke auto's)
Lijkt zo door de grill, maar velgen niet en ook andere spiegels. Gewoon een individual.

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 9060
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Joop » 19 jul 2009, 23:12

...velgen zijn idd. standaard... :bag: My mistake.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27064
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door romo » 23 jul 2009, 12:57

Vergelijk Mitsu Evo X vs M3;


http://magazines.drivers-republic.com/d ... -056/?fm=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 9060
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Joop » 25 jul 2009, 21:17

Is deze hier eigenlijk wel eens voorbij gekomen??? De M3 (Macboy) Leather Edition van tuner Zwickenpflug

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Een witte M3 met 19 inch BBS en custom made leren en alcantara interieur: omdat perfect nooit perfect blijkt te zijn…

Tuner Zwickenpflug pakt de M3 subtiel doch erg goed aan. Want wat vonden wij ook alweer van het interieur van onze witte M3? Juist ja, het interieur was verre van spannend te noemen. Zwickenpflug voorziet de M3 van een van top tot teen alcantara en lederen interieur met stitching in de M-kleuren. Het geheel zorgt voor een bijzonder fraaie mix van luxe en sportiviteit, hoewel de alcantara stoelleuningen mij persoonlijk minder kunnen bekoren.

Omdat de ‘tunert-met-de-weirdo-naam’ toch bezig was, hebben ze er ook direct maar klassieke BBS’ers onder gelegd. Ook is de M3 qua prestaties erop vooruit gegaan. ECU-gefriemel zorgt nu voor 445 pk en een onbegrensde top van 325 km/u. Serious business dus…

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27064
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door romo » 25 jul 2009, 21:25

Dacht het wel, al een tijdje geleden.......................blijft wel apart...........

Vandaag zelf even een dagje Münster gedaan, en de paarden eens heerlijk uit de stal gelaten................. :shocking: :shocking: :shocking: OMG wat gaat dat ding toch heerlijk, echt dat ding wil alleen maar toeren maken, hoe meer je hem op de kl.ten geeft des te beter wordt het. Ik heb er weer van genoten.

Nog een nieuwe 7 er gezien, een witte M3(laat ik zeggen zuster) en als klap op de vuurpijl een Lambo..............

Tom
Berichten: 22268
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Tom » 25 jul 2009, 21:37

Daar moet Macboy van klaarkomen.
:(

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Macboy » 27 jul 2009, 01:48

Ben ik inderdaad regelmatig op klaargekomen paar maandjes terug ;)

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 9060
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Joop » 27 jul 2009, 18:18

Heb 'm idd. terug gevonden: pagina 37

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Macboy » 28 jul 2009, 11:32

Zo bedoelde ik het niet Joop. Dit soort plaatjes mogen van mij wel in herhaling vallen !

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 9060
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Joop » 28 jul 2009, 12:07

Dat snap ik wel, maar bij deze dus... :D

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27064
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door romo » 06 aug 2009, 21:24

http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009002657" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 9060
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Joop » 06 aug 2009, 21:35

Lekker kleurtje... :clap:

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Sperdy » 16 aug 2009, 11:12

Heb ff in een M3V8 gereden. Dik geluid! Maar wat moet je dat ding - erg! - hoog in de toeren houden voor een beetje pit. No effence verder: super geluid en een prachtige auto! Maar voor daily use, zeg maar gewoon op s' Heren wegen, vliegt mijn ACS1 die M3 aan alle kanten voorbij. Ik bedoel dan cruisend in 5, gas er op, en worden afgeschoten. Dat is de M3V8 zeker niet. De M3 moet je steeds een tandje terug zetten en tot aan redline (dik 8000 rpm) doortrappen. De auto voelt ook erg zwaar. Nee, niet helemaal mijn cup-of-tea. Maar ik geloof direct dat echte racers, op een trackbaan het potentieel van de M3 er uit kunnen halen.

Gebruikersavatar
FreudeamFahren
Berichten: 2854
Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door FreudeamFahren » 16 aug 2009, 11:19

Ik kan me je indruk wel voorstellen. Het komt deels ook door de intergalactisch lange versnellingen. De 3 rijkt tot 180, de 4 tot 240. Gaat nergens over. Als ik er ooit eentje mag kopen, komt daar een véél korter diff onder. Verder is het een kwestie van smaak: ik vind het juist leuk om flink met pook en koppeling aan de gang te moeten om het tempo erin te krijgen en houden.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27064
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door romo » 16 aug 2009, 11:36

Ferdinand schreef:Heb ff in een M3V8 gereden. Dik geluid! Maar wat moet je dat ding - erg! - hoog in de toeren houden voor een beetje pit. No effence verder: super geluid en een prachtige auto! Maar voor daily use, zeg maar gewoon op s' Heren wegen, vliegt mijn ACS1 die M3 aan alle kanten voorbij. Ik bedoel dan cruisend in 5, gas er op, en worden afgeschoten. Dat is de M3V8 zeker niet. De M3 moet je steeds een tandje terug zetten en tot aan redline (dik 8000 rpm) doortrappen. De auto voelt ook erg zwaar. Nee, niet helemaal mijn cup-of-tea. Maar ik geloof direct dat echte racers, op een trackbaan het potentieel van de M3 er uit kunnen halen.

Das natuurlijk weer een open deur intrappen....................................ding hoog in de toeren houden voor een beetje pit.................................zo zit het ding nou eenmaal inelkaar.......................en dat hoeft echt niet alleen op het circuit, trappen en hoge RPM`s gaan ook prima op de openbare weg..........................

Een turbo is lui autorijden ( no offence, dat weet ook iedereen), een NA moet je op de kloten geven, das werken, maar daarom niet minder leuk, sterker, dat doet het hem juist..............................

Robin
Berichten: 55144
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Robin » 16 aug 2009, 11:50

Ferdinand schreef:Heb ff in een M3V8 gereden. Dik geluid! Maar wat moet je dat ding - erg! - hoog in de toeren houden voor een beetje pit. No effence verder: super geluid en een prachtige auto! Maar voor daily use, zeg maar gewoon op s' Heren wegen, vliegt mijn ACS1 die M3 aan alle kanten voorbij. Ik bedoel dan cruisend in 5, gas er op, en worden afgeschoten. Dat is de M3V8 zeker niet. De M3 moet je steeds een tandje terug zetten en tot aan redline (dik 8000 rpm) doortrappen. De auto voelt ook erg zwaar. Nee, niet helemaal mijn cup-of-tea. Maar ik geloof direct dat echte racers, op een trackbaan het potentieel van de M3 er uit kunnen halen.
+1 en op 'n track valt ie buiten wat remaanpassingen egnie niet door de mand.

Ergo bekijk de laptimes op verschillende tracks op deze aardbol, de E9x M3 is de snelste BMW in de huidige range, dus waar lullen we over...

Op klaverbladen is ie ook prima. Een 335i is 'n veel relaxedere cruiser voor dagelijks dan 'n M3 ooit zal worden, ik heb 't al zo vaak gezegd.

MAAR als ik dan in SPORTAUTO een testje lees van een 335i E90 met het hele BMW performance pakket erop 19" stabis en 20pk meer(dus 326) met een Duitse prijs van 75 mille terwijl een M3 begint bij 66k en SPORTAUTO zeurt over 't nog steeds(...) slappe weggedrag relatief een 0-100 tijd in 5,5(is 5,8 standaard) en een Hockenheim Kurz tijd van 1:18 terwijl een stock 306pk E90 335i dat ook deed of in 1:17,8 vinden ze het die auto totaal niet waard. Misschien is het ook de turbo beleving heb ik me al zo lang afgevraagd, de NM schop VOEL je, maar de ///M tellernaald liegt niet natuurlijk.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11636
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Hielke » 16 aug 2009, 12:20

:lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Hielke op 16 aug 2009, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin
Berichten: 55144
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Robin » 16 aug 2009, 12:31

Ik heb je mailtje ontvangen Arthur, dat lijkt me geen goed idee.

Besturen jullie DF vanuit Cuba ofzo?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 43066
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Arthur » 16 aug 2009, 12:37

Het was een PB, Robin. Geen mail. Het was het het proberen waard. Jammer dat je het zo doet.

Robin
Berichten: 55144
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Robin » 16 aug 2009, 12:43

Anyway, de E9x M3 is BMW's snelste kar in BMW's lineup en dat mag(hier) wel wat vaker gezegd worden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MJW en 6 gasten