Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
PRACHTIG!!!!
- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Idd, en dan mooie aftermarket zwart matte HRE of BBS wielen eronder.Mark Nauta schreef:PRACHTIG!!!!

-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Idd, die zwarte HRE's van die rode M3 bijv.Tristan schreef:Idd, en dan mooie aftermarket zwart matte HRE of BBS wielen eronder.Mark Nauta schreef:PRACHTIG!!!!

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Fucking lelijk.
N.
N.
-
- Berichten: 1659
- Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
- Locatie: SF
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Lijkt zo door de grill, maar velgen niet en ook andere spiegels. Gewoon een individual.Joop schreef:Eén van de eerste Special Edition's in Dakargelb...
(staat gezellig in de Königsallee zo te zien..., daar kun je constant wel een camera neer zetten overigens voor fraaie en uitzonderlijke auto's)
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
...velgen zijn idd. standaard...
My mistake.

- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Vergelijk Mitsu Evo X vs M3;
http://magazines.drivers-republic.com/d ... -056/?fm=2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://magazines.drivers-republic.com/d ... -056/?fm=2" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Is deze hier eigenlijk wel eens voorbij gekomen??? De M3 (Macboy) Leather Edition van tuner Zwickenpflug













Een witte M3 met 19 inch BBS en custom made leren en alcantara interieur: omdat perfect nooit perfect blijkt te zijn…
Tuner Zwickenpflug pakt de M3 subtiel doch erg goed aan. Want wat vonden wij ook alweer van het interieur van onze witte M3? Juist ja, het interieur was verre van spannend te noemen. Zwickenpflug voorziet de M3 van een van top tot teen alcantara en lederen interieur met stitching in de M-kleuren. Het geheel zorgt voor een bijzonder fraaie mix van luxe en sportiviteit, hoewel de alcantara stoelleuningen mij persoonlijk minder kunnen bekoren.
Omdat de ‘tunert-met-de-weirdo-naam’ toch bezig was, hebben ze er ook direct maar klassieke BBS’ers onder gelegd. Ook is de M3 qua prestaties erop vooruit gegaan. ECU-gefriemel zorgt nu voor 445 pk en een onbegrensde top van 325 km/u. Serious business dus…
- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Dacht het wel, al een tijdje geleden.......................blijft wel apart...........
Vandaag zelf even een dagje Münster gedaan, en de paarden eens heerlijk uit de stal gelaten.................
OMG wat gaat dat ding toch heerlijk, echt dat ding wil alleen maar toeren maken, hoe meer je hem op de kl.ten geeft des te beter wordt het. Ik heb er weer van genoten.
Nog een nieuwe 7 er gezien, een witte M3(laat ik zeggen zuster) en als klap op de vuurpijl een Lambo..............
Vandaag zelf even een dagje Münster gedaan, en de paarden eens heerlijk uit de stal gelaten.................



Nog een nieuwe 7 er gezien, een witte M3(laat ik zeggen zuster) en als klap op de vuurpijl een Lambo..............
-
- Berichten: 22268
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Daar moet Macboy van klaarkomen.


- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Ben ik inderdaad regelmatig op klaargekomen paar maandjes terug 

- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Heb 'm idd. terug gevonden: pagina 37
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Zo bedoelde ik het niet Joop. Dit soort plaatjes mogen van mij wel in herhaling vallen !
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Dat snap ik wel, maar bij deze dus... 

- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009002657" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Lekker kleurtje... 

- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Heb ff in een M3V8 gereden. Dik geluid! Maar wat moet je dat ding - erg! - hoog in de toeren houden voor een beetje pit. No effence verder: super geluid en een prachtige auto! Maar voor daily use, zeg maar gewoon op s' Heren wegen, vliegt mijn ACS1 die M3 aan alle kanten voorbij. Ik bedoel dan cruisend in 5, gas er op, en worden afgeschoten. Dat is de M3V8 zeker niet. De M3 moet je steeds een tandje terug zetten en tot aan redline (dik 8000 rpm) doortrappen. De auto voelt ook erg zwaar. Nee, niet helemaal mijn cup-of-tea. Maar ik geloof direct dat echte racers, op een trackbaan het potentieel van de M3 er uit kunnen halen.
- FreudeamFahren
- Berichten: 2854
- Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Ik kan me je indruk wel voorstellen. Het komt deels ook door de intergalactisch lange versnellingen. De 3 rijkt tot 180, de 4 tot 240. Gaat nergens over. Als ik er ooit eentje mag kopen, komt daar een véél korter diff onder. Verder is het een kwestie van smaak: ik vind het juist leuk om flink met pook en koppeling aan de gang te moeten om het tempo erin te krijgen en houden.
- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Ferdinand schreef:Heb ff in een M3V8 gereden. Dik geluid! Maar wat moet je dat ding - erg! - hoog in de toeren houden voor een beetje pit. No effence verder: super geluid en een prachtige auto! Maar voor daily use, zeg maar gewoon op s' Heren wegen, vliegt mijn ACS1 die M3 aan alle kanten voorbij. Ik bedoel dan cruisend in 5, gas er op, en worden afgeschoten. Dat is de M3V8 zeker niet. De M3 moet je steeds een tandje terug zetten en tot aan redline (dik 8000 rpm) doortrappen. De auto voelt ook erg zwaar. Nee, niet helemaal mijn cup-of-tea. Maar ik geloof direct dat echte racers, op een trackbaan het potentieel van de M3 er uit kunnen halen.
Das natuurlijk weer een open deur intrappen....................................ding hoog in de toeren houden voor een beetje pit.................................zo zit het ding nou eenmaal inelkaar.......................en dat hoeft echt niet alleen op het circuit, trappen en hoge RPM`s gaan ook prima op de openbare weg..........................
Een turbo is lui autorijden ( no offence, dat weet ook iedereen), een NA moet je op de kloten geven, das werken, maar daarom niet minder leuk, sterker, dat doet het hem juist..............................
-
- Berichten: 55144
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
+1 en op 'n track valt ie buiten wat remaanpassingen egnie niet door de mand.Ferdinand schreef:Heb ff in een M3V8 gereden. Dik geluid! Maar wat moet je dat ding - erg! - hoog in de toeren houden voor een beetje pit. No effence verder: super geluid en een prachtige auto! Maar voor daily use, zeg maar gewoon op s' Heren wegen, vliegt mijn ACS1 die M3 aan alle kanten voorbij. Ik bedoel dan cruisend in 5, gas er op, en worden afgeschoten. Dat is de M3V8 zeker niet. De M3 moet je steeds een tandje terug zetten en tot aan redline (dik 8000 rpm) doortrappen. De auto voelt ook erg zwaar. Nee, niet helemaal mijn cup-of-tea. Maar ik geloof direct dat echte racers, op een trackbaan het potentieel van de M3 er uit kunnen halen.
Ergo bekijk de laptimes op verschillende tracks op deze aardbol, de E9x M3 is de snelste BMW in de huidige range, dus waar lullen we over...
Op klaverbladen is ie ook prima. Een 335i is 'n veel relaxedere cruiser voor dagelijks dan 'n M3 ooit zal worden, ik heb 't al zo vaak gezegd.
MAAR als ik dan in SPORTAUTO een testje lees van een 335i E90 met het hele BMW performance pakket erop 19" stabis en 20pk meer(dus 326) met een Duitse prijs van 75 mille terwijl een M3 begint bij 66k en SPORTAUTO zeurt over 't nog steeds(...) slappe weggedrag relatief een 0-100 tijd in 5,5(is 5,8 standaard) en een Hockenheim Kurz tijd van 1:18 terwijl een stock 306pk E90 335i dat ook deed of in 1:17,8 vinden ze het die auto totaal niet waard. Misschien is het ook de turbo beleving heb ik me al zo lang afgevraagd, de NM schop VOEL je, maar de ///M tellernaald liegt niet natuurlijk.
- Hielke
- Berichten: 11636
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)



Laatst gewijzigd door Hielke op 16 aug 2009, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 55144
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Ik heb je mailtje ontvangen Arthur, dat lijkt me geen goed idee.
Besturen jullie DF vanuit Cuba ofzo?
Besturen jullie DF vanuit Cuba ofzo?
- Arthur
- Berichten: 43066
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Het was een PB, Robin. Geen mail. Het was het het proberen waard. Jammer dat je het zo doet.
-
- Berichten: 55144
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Anyway, de E9x M3 is BMW's snelste kar in BMW's lineup en dat mag(hier) wel wat vaker gezegd worden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: MJW en 6 gasten