En als ik laat in de avond de hond uit ga laten dan loopt ze meest effe mee, gewoon voor de gezelligheid.

Dat laatste zal ze wel doen zodat het baasje nog de weg naar thuis weet. Katten zijn slimmer dan honden en het baasje drinkt nog wel eens wat…..Opa schreef: 09 okt 2022, 13:24 Poes van ons doet ook wat ze zelf wil, zit een kattenluik, dus ze kan eruit en erin wanneer ze wil, helft van de tijd is ze binnen en de andere helft buiten en dat is meest 's nachts.....want ja, de nacht is voor het ongedierte.![]()
En als ik laat in de avond de hond uit ga laten dan loopt ze meest effe mee, gewoon voor de gezelligheid.![]()
Je hebt het dier toch ook voor jezelf, idd in huis en tuin.veejay schreef: 09 okt 2022, 14:01 Wij zijn helemaal gek op ons toevallig morgen 4 jarige poes dat we haar liever binnen houden. Althans, verder dan de tuin mag ze niet.
Die hebben de overburen bij ons ook. De katten lopen gewoon door de tuin inKnot schreef: 17 feb 2023, 16:16Je hebt het dier toch ook voor jezelf, idd in huis en tuin.veejay schreef: 09 okt 2022, 14:01 Wij zijn helemaal gek op ons toevallig morgen 4 jarige poes dat we haar liever binnen houden. Althans, verder dan de tuin mag ze niet.
Bij ons schijten de nieuwe katten van de buurvrouw nu elke dag hier in de tuin, kan ik daar weer zo een hoog frequent piep ding voor gaan halen…
Mooi gezegd!Edwin de Haas schreef: 31 mei 2023, 07:39 Dieren doen je maar een keer verdriet, en dat is bij hun overlijden.