F1 Seizoen 2024
-
Re: F1 Seizoen 2024
Volgende keer even het voorwiel bij die met goud behangen juwelier voor zijn achterwiel en licht van het gas af en klaar is het.
- Wout309t
- Auto: V70 III 270PS/Passat GTE
Ik snap niet dat hij niet gewoon de knop om zet.
Ja, je mag/moet gefrustreerd zijn als het niet gaat zoals het moet. Maar als je nu zonder al teveel risico's blijft maximaliseren tijdens de slechte weekenden sta je aan het einde van het seizoen weer met die beker in de lucht.
Dit is gewoon een normaal goed seizoen waarin je soms de sterkste bent en soms rijdt voor de 3e of 4e plek. Niks geks aan, 90% van het veld tekent daarvoor. Hij is blijkbaar verwend geraakt door 2023, maar zo abnormaal goed wordt het nooit meer.
Tijdens een race foeteren (al is het in de heat of the moment) brengt je helemaal niets. Op dat vlak mag hij wel wat begeleiding krijgen lijkt me.
Ja, je mag/moet gefrustreerd zijn als het niet gaat zoals het moet. Maar als je nu zonder al teveel risico's blijft maximaliseren tijdens de slechte weekenden sta je aan het einde van het seizoen weer met die beker in de lucht.
Dit is gewoon een normaal goed seizoen waarin je soms de sterkste bent en soms rijdt voor de 3e of 4e plek. Niks geks aan, 90% van het veld tekent daarvoor. Hij is blijkbaar verwend geraakt door 2023, maar zo abnormaal goed wordt het nooit meer.
Tijdens een race foeteren (al is het in de heat of the moment) brengt je helemaal niets. Op dat vlak mag hij wel wat begeleiding krijgen lijkt me.
-
Helemaal mee eens, hard werken om weer beter te worden. Dit is inclusief elkaar goed de waarheid vertellen, maar niet op deze kleuterachtige manier.Wout309t schreef: 22 jul 2024, 12:19 Ik snap niet dat hij niet gewoon de knop om zet.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Het lontje mag bij Max wel wat langer inderdaad!
Heb ook wel het idee dat er heel veel van de afgelopen periode uitgelopen is gisteren, hopelijk heeft dat opgelucht en de boel voldoende op scherp gezet voor de rest van de races, misschien ook wel goed om even vakantie te gaan vieren, daar zijn er wel meer aan toe bij RB volgens mij.
Heb ook wel het idee dat er heel veel van de afgelopen periode uitgelopen is gisteren, hopelijk heeft dat opgelucht en de boel voldoende op scherp gezet voor de rest van de races, misschien ook wel goed om even vakantie te gaan vieren, daar zijn er wel meer aan toe bij RB volgens mij.
- Knot
Hij doet feitelijk precies hetzelfde als Norris toch, had ronden zat om te wachten op een betere kans, nu heeft hij P5 ipv P4/P3.
-
Joh. Dit zijn gesprekken tussen hem en zijn team. Vol adrenaline.
Dat dit uitgezonden wordt voor mooie tv boeit toch geek f##k.
Lekker laten schelden en door. Moraalridders hier.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ook wel weer zo.
-
Dit is ook een goede analyse: https://www.youtube.com/watch?v=ib6Gf__hsjUGijzert schreef: 22 jul 2024, 12:57 Joh. Dit zijn gesprekken tussen hem en zijn team. Vol adrenaline.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Repost van vorige pagina:)
-
OnlineEnrico
Ik zeg ook thuis “ you cooked this fucking meal and now I have to eat this shit from my plate, leave me to it” en dan slaap ik een week op de bank en zijn we weer maatjes.Gijzert schreef: 22 jul 2024, 12:57 Joh. Dit zijn gesprekken tussen hem en zijn team. Vol adrenaline.
Trouwens, geloof je FB, wordt Max door het HQ Red Bull drank, op het matje geroepen vanwege zijn onboard radio gesprekken
Laatst gewijzigd door Enrico op 22 jul 2024, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Knot
Hamilton had niet extra in hoeven sturen, had ie rechtdoor geremd was Verstappen ook doorgeschoten maar geen 100% zekerheid dat hij achterlangs kon kruisen dus dit kwam hem wel mooi uit om even een pootje te haken. Zou Max niet hetzelfde gedaan hebben?Andre schreef: 22 jul 2024, 12:05 Volgende keer even het voorwiel bij die met goud behangen juwelier voor zijn achterwiel en licht van het gas af en klaar is het.

-
- Auto: Een paar BMW's
Chapeau.Gijzert schreef: 22 jul 2024, 12:57 Joh. Dit zijn gesprekken tussen hem en zijn team. Vol adrenaline.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Natuurlijk, dus goed zo, onbestraft verder en weer door, het wordt er alleen maar leuker van verderKnot schreef: 22 jul 2024, 15:24Hamilton had niet extra in hoeven sturen, had ie rechtdoor geremd was Verstappen ook doorgeschoten maar geen 100% zekerheid dat hij achterlangs kon kruisen dus dit kwam hem wel mooi uit om even een pootje te haken. Zou Max niet hetzelfde gedaan hebben?Andre schreef: 22 jul 2024, 12:05 Volgende keer even het voorwiel bij die met goud behangen juwelier voor zijn achterwiel en licht van het gas af en klaar is het.![]()

- RS-Ron
Helemaal niet mee eensk33z schreef: 22 jul 2024, 12:24Helemaal mee eens, hard werken om weer beter te worden. Dit is inclusief elkaar goed de waarheid vertellen, maar niet op deze kleuterachtige manier.Wout309t schreef: 22 jul 2024, 12:19 Ik snap niet dat hij niet gewoon de knop om zet.

Gr Ron
-
Als je zoveel te laat remt dan kan je wel achterlangs kruisen. Maar dat pootje liften van Hamilton was 100 procent opzet. Net als Schumacher destijds.Knot schreef: 22 jul 2024, 15:24Hamilton had niet extra in hoeven sturen, had ie rechtdoor geremd was Verstappen ook doorgeschoten maar geen 100% zekerheid dat hij achterlangs kon kruisen dus dit kwam hem wel mooi uit om even een pootje te haken. Zou Max niet hetzelfde gedaan hebben?Andre schreef: 22 jul 2024, 12:05 Volgende keer even het voorwiel bij die met goud behangen juwelier voor zijn achterwiel en licht van het gas af en klaar is het.![]()
-
Hij kan toch ook een deel van zn poep bewaren, voor het evaluatiegesprek van maandag…? Hoeft niet alle frustratie tijdens de race op GP te brakenRS-Ron schreef: 22 jul 2024, 18:19Helemaal niet mee eensk33z schreef: 22 jul 2024, 12:24Helemaal mee eens, hard werken om weer beter te worden. Dit is inclusief elkaar goed de waarheid vertellen, maar niet op deze kleuterachtige manier.Wout309t schreef: 22 jul 2024, 12:19 Ik snap niet dat hij niet gewoon de knop om zet.
Tijdens een race foeteren (al is het in de heat of the moment) brengt je helemaal niets. Op dat vlak mag hij wel wat begeleiding krijgen lijkt me.volgens mij hoor en lees ik Max al een aantal maanden uitleggen dat dit niet is vol te houden, ten opzichte van de concurrentie staat RB bijna stil. Dat deed hij iedere keer best diplomatiek en in keurige bewoordingen. Nu is ie gewoon wat duidelijker geweest. Het gezeik bij RB moet afgelopen zijn, focus 100% op de auto, strategie en het WK. Je kan het over de toon hebben, maar inhoudelijk heeft ie toch een punt ? Max wil de focus weer zoals hierboven ipv op de dick van die pic Horner. Als Max slim is vraagt ie Newey eerst ff waar die tekent. Of zou Newey op Max wachten ?
Gr Ron
- WJ
Is dit de eerste keer dat je een teamradio gehoord hebt?
Die gasten doen een race lang niks anders dan zeiken. En ook echt bijna allemaal.
Die gasten doen een race lang niks anders dan zeiken. En ook echt bijna allemaal.
-
Idd WJ
Na-op mijn manier- een hoop info te hebben vergaard en analyse na analyse te hebben gekeken ben ik erachter gekomen dat ik het hierboven met Ron eens ben en dat Lewis doet alsof z'n neus bloedt.
In the heat of the moment wordt er wel eens vanalles gezegd, als je vol me adrenaline etc zit. Max is 3x wereldkampioen, Lewis 6x, mét wingman. Max moet nog even door dus.

Na-op mijn manier- een hoop info te hebben vergaard en analyse na analyse te hebben gekeken ben ik erachter gekomen dat ik het hierboven met Ron eens ben en dat Lewis doet alsof z'n neus bloedt.
In the heat of the moment wordt er wel eens vanalles gezegd, als je vol me adrenaline etc zit. Max is 3x wereldkampioen, Lewis 6x, mét wingman. Max moet nog even door dus.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
7 keer dan toch die Lewis
-
- Arthur
- Auto: Nr.51
En Verstappen 2x. Vraag nu maar wel aan Hielke 

-
Ha:)
Max heeft de schijn tegen als opstandig en verwend heerschap nu, Lewis komt overal maar mooi mee weg met z'n 'vriendelijke gezichtje', maar daarom zeggen we ook :Schijn bedriegt:)
Kijk naar Lewis' reactie, beetje lacherig (opvallend imo)
Max heeft de schijn tegen als opstandig en verwend heerschap nu, Lewis komt overal maar mooi mee weg met z'n 'vriendelijke gezichtje', maar daarom zeggen we ook :Schijn bedriegt:)
Kijk naar Lewis' reactie, beetje lacherig (opvallend imo)
- Hielke
De enige juiste stand is Hamilton 8 - Verstappen/Massi 2.
En natuurlijk heeft Lewis bewust ingestuurd bij die zeer matig uitgevoerde (met lockup) divebomb van Verstappen. Na in 2021 ontelbare keren door Verstappen met de meest idiote divebombs (tot wel 4 wagenbreedtes naast de baan) races te hebben verloren heeft ie natuurlijk tegen zichzelf gezegd 'dit nooit weer'. In de nabespreking bij de officials heeft ie waarschijnlijk ook iets van 'it's my job to stay on track' gezegd. Met de extreem slechte reputatie die Verstappen al heeft kon daar vervolgens niemand meer iets tegenin brengen.
En zo zullen voor de toekomst alle situaties (met alle andere coureurs) met Verstappen beoordeeld worden. Ik verkaste als ik Verstappen was naar Amerika of zo.
- Knot
Hamilton had het toch niet goed kunnen doen, ik vond dat ie de deur nog ver opengooide maar als ie (meer) rechts had gehouden had Verstappen m waarschijnlijk achterin geklapt.
-
I rest my case:)