BMW 1 Serie M Coupé
- JP
- Berichten: 35099
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: 1 ///M Coupé
Als je met een zak geld rammelt bij BMW, zou je die 1///M niet in een ander kleurtje kunnen krijgen ?(ala Ron4S' Spyder)
- Erik K.
- Berichten: 7220
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: 1 ///M Coupé
Dat er genoeg potentie in het motorblokkie zit wordt in de volgende video's wel duidelijk
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1 ///M Coupé
wat voor vermogen zit der nu in dan?
das wel rapjes
das wel rapjes
-
herwinbmw
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 20 okt 2009, 17:36
Re: 1 ///M Coupé
rvr schreef:herwinbmw schreef:Ben helemaal afgezeken![]()
vind het zo jammer dat er een "gewone twin turbo" in zit
![]()
K*t Milieu alle gewone BMWs groen MAAR een M moet GIF!!!!!!!!!!!Groen zijn
slotje erop!!!!!!!!!!!!!!!!!
Porsche here we come or maybe Maranello
Zo zo serieus geld te besteden....niet iets wat de meeste van ons hebben..geloof ook niet dat dit een gewone twin turbo is maar goed. Denk dat voor velen een auto zoals deze meer aanspreekt dan een Porsche of Ferrari, die zijn voor jan modaal nooit betaalbaar.. Snap dit commentaar niet.
even toelichten: Rij al sinds 1995 M3 Heb alle BMW M3 modellen gehad en gereden vorig jaar Oktober afscheid genomen van de CSL 4,5jaar gehad Super auto beste BMW voor mij tot nu toe qau beleving het aller mooiste en leek het snelst.(door het geluid?)De euros jeuken nu weer in de zak dus laatst uitgebreid met de M3 V8 gereden,zeer braaf ik hou meer van de hardcore versies.dus gehoopt op een ruige 1!!!!!!!!! vandaar afgezeken ik hou niet van een standaard motor beetje gekietelt.....Nee de rouwe M motoren die de kracht al uitgallen bij stationair gaan mij boven de zacht snorrende stofzuigers
Ik zie die motoren bij Porsche en Ferrari nog wel vandaar ..............
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1 ///M Coupé
net leuke post op ph dus drop het ook ff hier.
M3 E30 vs 1-M


toch zo +/- 11cm breder track vanaf hart.
M3 E30 vs 1-M
toch zo +/- 11cm breder track vanaf hart.
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: 1 ///M Coupé
@Herwinbmw,
Snel even je nick aanpassen naar HerwinPorsha. Heb je een grote bult flappen in je broekzak branden en is een atmosferische screamer een must dan is de keuze voor een hardcore degelijke tracktool zo makkelijk als wat. Een GT3, in welke vorm dan ook.
Wel even flink doorstampen als er een licht gekietelde 1M met aan het stuur een goede rijder komt aansnellen
Snel even je nick aanpassen naar HerwinPorsha. Heb je een grote bult flappen in je broekzak branden en is een atmosferische screamer een must dan is de keuze voor een hardcore degelijke tracktool zo makkelijk als wat. Een GT3, in welke vorm dan ook.
Wel even flink doorstampen als er een licht gekietelde 1M met aan het stuur een goede rijder komt aansnellen
- Femme
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:27
- Locatie: Ruurlo
Re: 1 ///M Coupé
De chromen eindstukken zijn altijd sierstukken, niet de hele uitlaat is immers verchroomd. Er gaat vanuit het uitlaatspruitstuk één pijp richting de einddemper die over dwars onder de auto achter het differentieel ligt. De vier uitlaten zijn verbonden met deze einddemper. Natuurlijk is het voor de show, maar het is niet nep zoals die knakkers van Alpina doen onder de B3 / B3 S Biturbo.romo schreef:Nog even over die uitlaten................nee dat het er 2-4-6 zijn kan niet boeien, maar als ik goed kijk dan lijken er gewoon sierstukken op te zitten.....................dat is toch wel erg goedkoop...........
Onderkant 1M Coupe uit eerder spyshot:
- Joy
- Berichten: 10893
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: 1 ///M Coupé
Ik zag laatst een Lupo met een centraal geplaatste dubbele uitlaat. Leuke aanpassing zou je zeggen, oogde in ieder geval netjes. Behalve dat de uitlaatdamp linksonder de bumper vandaan kwam. Gewoon de originele pijp er nog onder zonder aansluiting op de pijpjes in het midden
Zo erg is die BMW oplossing dan nog niet. Al vind ik het ergens wel zonde van het extra gewicht wat dit weer met zich mee brengt terwijl er geen technisch voordeel aan zit. Toch een stukje show.
Zo erg is die BMW oplossing dan nog niet. Al vind ik het ergens wel zonde van het extra gewicht wat dit weer met zich mee brengt terwijl er geen technisch voordeel aan zit. Toch een stukje show.
- Joy
- Berichten: 10893
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: 1 ///M Coupé
Met enkele uitlaatdemper:

-
Xave30
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: 1 ///M Coupé
Mooier zo.
- Femme
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:27
- Locatie: Ruurlo
Re: 1 ///M Coupé
Ik vind vier uitlaten veel mooier.
-
Xave30
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: 1 ///M Coupé
Femme schreef:Ik vind vier uitlaten veel mooier.
Hopen op leuke aftermarket solutions.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1 ///M Coupé
het kan ook zijn doordat ze geen middendemper meer hebben de demper over dwars ook wel nodig hebben qua lengte e.d....en dus ala M3 e46 bv ook aan die kant uit de demper laten komen, scheelt niet veel aan gewicht.
verder kan het ook zo zijn dat ala Z1, de demper met die ligging ook als een soort van luchtgeleider functie heeft.
doch kun je altijd voor een af-termarket gaan later als ze bv een titanium exemplaar aanbieden.
verder kan het ook zo zijn dat ala Z1, de demper met die ligging ook als een soort van luchtgeleider functie heeft.
doch kun je altijd voor een af-termarket gaan later als ze bv een titanium exemplaar aanbieden.
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: 1 ///M Coupé
Ik heb 4 uitlaten altijd al lelijk gevonden.
een dubbele links , prima.
1 losse, links en rechts, het mooiste imho
2 links en 2 rechts is bijna altijd fout.
Vind het bij zo'n slagschip van een CL500 wel staan eerlijk gezegd.
Maar bij een kleine compacte 'sportwagen' die al voorzien is van overmatig spoilergebruik, en dan nog dat uitlaatvertoon... Het is dat ze te duur zijn voor petjesvolk, anders wist je het wel.
een dubbele links , prima.
1 losse, links en rechts, het mooiste imho
2 links en 2 rechts is bijna altijd fout.
Vind het bij zo'n slagschip van een CL500 wel staan eerlijk gezegd.
Maar bij een kleine compacte 'sportwagen' die al voorzien is van overmatig spoilergebruik, en dan nog dat uitlaatvertoon... Het is dat ze te duur zijn voor petjesvolk, anders wist je het wel.
-
Robin
- Berichten: 56227
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
1 grote links en 1 grote rechts a la de E9x 335i/d en F10 535i/d
Dat was imo het meest aantrekkelijk geweest. De 135i heeft 2 kleintjes links(zoals de minder bedeelde 3/5er 6 pitters) dus 'n 1//M kán met 1 links 1 rechts tonen dat ie daar weer boven staat.Marketingtechnisch dan he.
Dat was imo het meest aantrekkelijk geweest. De 135i heeft 2 kleintjes links(zoals de minder bedeelde 3/5er 6 pitters) dus 'n 1//M kán met 1 links 1 rechts tonen dat ie daar weer boven staat.Marketingtechnisch dan he.
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: 1 ///M Coupé
Mosterd na de maaltijd..
-
Robin
- Berichten: 56227
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
Da's waar Ruben.
Ik vind de 1 ///M op de foto's qua looks zeer geslaagd en die 4 uitlaten horen daarbij. Zou 'm er niet voor laten staan. Vind 't ding helemaal goed zo al was 400pk leuker geweest.
Ik vind de 1 ///M op de foto's qua looks zeer geslaagd en die 4 uitlaten horen daarbij. Zou 'm er niet voor laten staan. Vind 't ding helemaal goed zo al was 400pk leuker geweest.
- PD power
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
- Locatie: Coevorden
Re: 1 ///M Coupé
Zou d'r wel mee kunnen leven........blijf volopig dromen...... 
- richardk
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 26 okt 2009, 12:23
- Locatie: 0513
Re: 1 ///M Coupé
lupo gti heeft toch echt een centrale uitlaat en de 1.4 16v 100pk tjes ook..Joy schreef:Ik zag laatst een Lupo met een centraal geplaatste dubbele uitlaat. Leuke aanpassing zou je zeggen, oogde in ieder geval netjes. Behalve dat de uitlaatdamp linksonder de bumper vandaan kwam. Gewoon de originele pijp er nog onder zonder aansluiting op de pijpjes in het midden![]()
Zo erg is die BMW oplossing dan nog niet. Al vind ik het ergens wel zonde van het extra gewicht wat dit weer met zich mee brengt terwijl er geen technisch voordeel aan zit. Toch een stukje show.
is eerder een creatieve tunert geweest met een soldeeraparaat
- Niels v/d burgh
- Berichten: 2168
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 10:49
- Auto: Zweedse diesel
- Locatie: Noord- NL
Re: 1 ///M Coupé
+1Robin schreef:Da's waar Ruben.
Ik vind de 1 ///M op de foto's qua looks zeer geslaagd en die 4 uitlaten horen daarbij. Zou 'm er niet voor laten staan. Vind 't ding helemaal goed zo al was 400pk leuker geweest.
400pk moet toch geen probleem zijn ? ander chipie erin, vraag ahmedprettyboy
Ik vind het een mooie auto geworden lekker breed knappe wielen lekkere zespitter, jammer dat ie niet atmosferisch is, maar ja de milieu regels worden steeds scherper.
Toch denk ik dat je wel
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupé
Dat laatste filmpje................man .............dat ding gaat serieus hard
Ik zou hem wel wel willen;
1 Met een ACS tellerbak erin.............ik vind de originele klokkenwinkel zwaar r.k.......
2 Met een ACS mapping
Met het M3 onderstel is dan perfect en beter dan die van Ferdie (gok ik ) Of is het onderstel van de ACS1 ook aangepast?
Kortom; wat kost zo`n aanpassing, als het al mogelijk is .................??
Ik zou hem wel wel willen;
1 Met een ACS tellerbak erin.............ik vind de originele klokkenwinkel zwaar r.k.......
2 Met een ACS mapping
Met het M3 onderstel is dan perfect en beter dan die van Ferdie (gok ik ) Of is het onderstel van de ACS1 ook aangepast?
Kortom; wat kost zo`n aanpassing, als het al mogelijk is .................??
-
Tom
- Berichten: 22482
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: 1 ///M Coupé
Op die laatste video zie je op het eind een foto van marknauta 
Maarre een M3 verkopen voor deze kar?
Maarre een M3 verkopen voor deze kar?
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupé
Tom schreef:Op die laatste video zie je op het eind een foto van marknauta
Maarre een M3 verkopen voor deze kar?
Probleem is dat ik geen echte opvolger weet............opties;
1 Inruilen op een 1M, of een neue 6er (ligt er aan wat het ding moet kosten)
2 Nogmaals een M3 maar dan met M-DCT
3 Doorrijden en in in 2014(!!) voor de F32 M3 gaan...........
Laat ik er nog maar eens een paar nachten over slapen..............
- JP
- Berichten: 35099
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: 1 ///M Coupé
Ja idd. Kan me niet herinneren dat ik daar toestemming voor heb gegeven....Tom schreef:Op die laatste video zie je op het eind een foto van marknauta![]()
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: SlowCo en 17 gasten
