Noord-Koreaanse ploeg onderging publieke tuchtiging
29/07/2010 11:58
Op 25 juni was het WK afgelopen voor Noord-Korea. Na de nederlagen tegen Brazilië (2-1), Portugal (7-0) en Ivoorkust (3-0) heeft de selectie, is nu naar buiten gekomen, een publieke tuchtiging gekregen.
De straf volgde op 2 juli, drie dagen nadat het team huiswaarts was gekeerd. Zonder de geboren Japanners Tae-Se Jong en Young-Hak Ahn werd de ploeg ontboden in het People's Palace of Culture waar een publiek van vierhonderd mensen wachtte. Onder hen waren de minister van Sport - Myong-Chol Pak - sporters uit andere disciplines en studenten van de sportacademie.
Tijdens de tuchtiging, gepresenteerd door voetbalverslaggever Dong-Kyu Ri, werden de spelers stuk voor stuk onverbiddelijk op hun fouten gewezen. Aan het einde van de sessie waren de spelers verplicht om publiekelijk hun coach Jong-Hun Kim te bekritiseren. De geruchten gaan dat de bondscoach na de bijeenkomst te arbeid is gesteld op een werkplaats in Pyongyang.
Media in Zuid-Korea, de gezworen vijand van de republiek Noord-Korea, schrijven dat de 7-0 oorwassing tegen Portugal de schuld van Jong-Il Kim was. De grote leider van Noord-Korea eiste onverantwoorde aanvallende risico's van Jong-Hun Kim omdat de verdedigende strategie tegen Brazilië niet Noord-Korea-waardig
zou zijn geweest.
Het grote FAIL topic Pt. II
-
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
omg
- JWD
Afgelopen nacht was ik bijna slachtoffer van andermans fail.
Gelukkig stond er een dikke Volvo tussen anders hadden we een leuke BMW Z4M5 sandwich gehad.
Helaas zijn de beelden door het converteren wat donker geworden, wat je niet ziet is dat de Z4 (een van de laatste van het oude model) hoogst waarschijnlijk total-loss is.
Beide achterwielophangingen zijn gescheurd en waarschijnlijk is door de klap en het feit dat de auto in z'n versnelling stond de aandrijfas gesprongen, rijden deed hij niet meer.
De Volvo deed het echter nog prima alleen ging de achterklep niet meer open of dicht.
Het meisje in de New Beetle maakt het naar omstandigheden goed.
Gelukkig stond er een dikke Volvo tussen anders hadden we een leuke BMW Z4M5 sandwich gehad.
Helaas zijn de beelden door het converteren wat donker geworden, wat je niet ziet is dat de Z4 (een van de laatste van het oude model) hoogst waarschijnlijk total-loss is.
Beide achterwielophangingen zijn gescheurd en waarschijnlijk is door de klap en het feit dat de auto in z'n versnelling stond de aandrijfas gesprongen, rijden deed hij niet meer.
De Volvo deed het echter nog prima alleen ging de achterklep niet meer open of dicht.
- ErikMartijn

-
Allejezus wat een lompe actie. Zat ze te slapen ofzo? Anyway, zijn de buren mooi klaar mee... 

- Snipe
- Knot
Wel ideaal, cameratje naar buiten gericht.. wat is dat voor spul en software?
-
Bron: http://www.nu.nl/binnenland/2302960/zwa ... akers.html'Zware jongens' blijken grappenmakers
Uitgegeven: 30 juli 2010 13:05
Laatst gewijzigd: 30 juli 2010 16:50
ZOETERMEER - De politie in Zoetermeer heeft donderdag met veel machtsvertoon negen mannen met donkere bivakmutsen op van de weg gehaald.
Een lezer mailde de redactie van NU.nl een video van de actie.
De agenten dachten een groep zware criminelen op het spoor te zijn, maar het bleek te gaan om een uit de hand gelopen grap. Dat maakte de politie vrijdag bekend.
Een agent in burger zag hoe de mannen in de Wattstraat allemaal tegelijk een bivakmuts opzetten en in twee auto's wegreden. Hij waarschuwde zijn collega's en zette zelf de achtervolging in.
Op de Aziëweg reed de politie de twee auto's klem en werden de negen aangehouden. Een agent hield daarbij zijn dienstwapen op hen gericht.
Karten
Achteraf bleek dat de mannen een grap hadden willen uithalen. Zij hadden de bivakmutsen gekregen om onder hun helm te dragen tijdens een middagje karten, en hadden bedacht dat het leuk zou zijn om de oma van een van hen daar eens flink mee te laten schrikken.
De mannen zijn volgens de politie erg geschrokken en hebben hun excuses aangeboden. Uit niets bleek dat zij een strafbaar feit wilden plegen. Zij kwamen er dan ook met een flinke waarschuwing van af.
© ANP
-
das dan geen bivakmuts.... fail!
-
Sinds wanneer heet een balaclava een bivakmuts?

Nou, leuk hoor!Zij hadden de bivakmutsen gekregen om onder hun helm te dragen tijdens een middagje karten, en hadden bedacht dat het leuk zou zijn om de oma van een van hen daar eens flink mee te laten schrikken.
- SteV6
Het arme mensje zal maar zo schrikken dat ze een hartstilstand ervan had gekregen ...
- ///Martin
Jeetje, apart ongeluk. Had wel gedacht dat die Z4 van jullie zou zijn, staat er altijd spic en span bij. Mazzel voor de M5, dat wel. Hoop dat het ook zo blijft, maar is wel een listige plek daar.JWD schreef:Afgelopen nacht was ik bijna slachtoffer van andermans fail.
-
- dvh
http://skoften.net/index/video/dronken_ ... ende_autos
Fail... stoer met je matties op voorbij rijdende auto's trappen totdat er een homie uitstapt met een can of whoopass !

Fail... stoer met je matties op voorbij rijdende auto's trappen totdat er een homie uitstapt met een can of whoopass !

- Boyd
Had hem al gezien, ik heb altijd een golfset in mn auto
Laat maar komen dan moeten ze het maar op een rennen zetten! 

-
PONG vol op zijn hoofd? Klinkt wel nasty
-
They earned it.
- JP
Nou uiteindelijk nog niet hard genoeg, want ze lopen nog..... 

- Wout309t
- Auto: V70 III 270PS/Passat GTE
Dat geluid ook he... 

- dvh
Hij mept er flink op los toch ! .. je moet het maar durven tegen een stel van dat soort idioten.
Maar wel geheel terrecht imho... ik zou ook flink link worden als ze tegen mijn auto schoppen.
Maar wel geheel terrecht imho... ik zou ook flink link worden als ze tegen mijn auto schoppen.
-
In Amerika zou ik standaard een flesje pepperspray en een knuppel bij me hebben.
-
Zal wel aan mij liggen hoor, maar toen die eerste op de motorkap sprong, zou dat voor mij een go zijn om dit tuig onder de wielen te krijgen. Dat had een mooi filmpje geworden
-
Dat dacht ik ook, waarom niet gewoon plankgas zodra die aap op de motorkap staat? Smakt-ie ook mooi op de grond.M@rcel schreef:Zal wel aan mij liggen hoor, maar toen die eerste op de motorkap sprong, zou dat voor mij een go zijn om dit tuig onder de wielen te krijgen. Dat had een mooi filmpje geworden

-
Beter in zijn achterruit, valt hij tenminste op straat..
- Fernando
Die gast heeft aardige Cojones, jammer dat ie z'n knuppeltje verloor waardoor het gevecht vroegtijdig stopte...
+1
+1
-
Bron: http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws ... -armer.xmlSnelheidsduivel twee auto's armer
Een hardleerse hardrijder is heel kort na elkaar twee auto's kwijtgeraakt. De Amsterdammer bleef steeds maar zonder rijbewijs achter het stuur kruipen.
Het rijbewijs was afgepakt, omdat de man 100 kilometer per uur te hard reed in een onverzekerde auto. Twee weken geleden werd ook de auto afgepakt, toen de man met 210 over de A2 jakkerde.
Deze week liep de 25-jarige weer tegen de lamp. Zijn vriendin wilde zijn auto bij de politie ophalen, maar nog steeds was de verzekering niet geregeld. Dus kwam de man haar halen in een huurauto. Ook die staat nu op het politieterrein.