Corona in Nederland.....
-
Re: Corona in Nederland.....
Zo'n corona paspoort, en de controle daarop, is juist ter controle dat mensen zich aan de regels houden. Als iedereen zich aan de regels zou houden is zo'n paspoort en controle daarop volstrekt overbodig.
Verder hoor je mij niet zeggen dat ik het 16 jarigen aanreken.... dat zijn jouw woorden.
Verder hoor je mij niet zeggen dat ik het 16 jarigen aanreken.... dat zijn jouw woorden.
- 350 Z
Het mooie van alles is dat de veroorzaker van dit alles China dus geheel buiten schot blijft, ofwel heeft onze regering (en anderen dus ook) al eens uitgehaald naar China omdat ze een dodelijk virus hebben verspreid.
Stel hypothetisch dat het virus van Rusland afkomstig zou zijn geweest, zou het Westen dan hetzelfde als nu hebben gereageerd ofwel niet?
Stel hypothetisch dat het virus van Rusland afkomstig zou zijn geweest, zou het Westen dan hetzelfde als nu hebben gereageerd ofwel niet?
-
Kdenk dat ze zowel tegen China als tegen Rusland niet durven "reageren"...
-
Idd Elise. Daar komt nog bij, dat waren echt niet alleen maar 16 jarigen.Elise schreef: 19 okt 2021, 13:36 Zo'n corona paspoort, en de controle daarop, is juist ter controle dat mensen zich aan de regels houden. Als iedereen zich aan de regels zou houden is zo'n paspoort en controle daarop volstrekt overbodig.

Ik heb het al eerder gezegd. Er lopen er meer rond dan dat er vast zitten. Best wel veel mensen kunnen alleen functioneren in de maatschappij wanneer alles naar hun zinnetje gaat. En dan komt er een pandemie om de hoek kijken, er worden beperkende maatregelen ingevoerd, een lockdown met avondklok. Dan trekken best wel veel mensen het niet meer - omdat ze toch ietwat te labiel zijn - en zoeken ze een schuldige. In dit geval Markie of Hugo. Maar ach, Markie/Hugo en consorten handelen ook maar naar adviezen van het OMT.

- daNpy
https://www.hartvannederland.nl/coronav ... afe-horecaElise schreef: 19 okt 2021, 13:36 Zo'n corona paspoort, en de controle daarop, is juist ter controle dat mensen zich aan de regels houden. Als iedereen zich aan de regels zou houden is zo'n paspoort en controle daarop volstrekt overbodig.
Ook met controle kun je je niet aan de regels houden. Het systeem is niet waterdicht.
- JP
Wat een gezeik met die qr op papier. Ouders hebben maar 1 smartphone dus eens gepoogd een papieren versie te krijgen….digid gebruiken ze niet vaak , eigenlijk alleen de gemachtigde belastingadviseur. Inloggen digid, controle met sms…sms ingevuld…..u ontvangt binnen 3 dagen weer een of andere controlekaart via de post.
leuker kunnen we het niet maken….
Trouwens voor een uitvaart of kerkbezoek heb je geen qr nodig, wel als de koffietafel naderhand bij een restaurant is, is die in uitvaartcentrum dan valt het daar niet onder….

Trouwens voor een uitvaart of kerkbezoek heb je geen qr nodig, wel als de koffietafel naderhand bij een restaurant is, is die in uitvaartcentrum dan valt het daar niet onder….
-
Mensen zoeken de grenzen op, gaan er overheen en staan dan raar te kijken als ome Hugo weer nieuwe/andere/aanvullende maatregelen aankondigt.daNpy schreef: 19 okt 2021, 17:23https://www.hartvannederland.nl/coronav ... afe-horecaElise schreef: 19 okt 2021, 13:36 Zo'n corona paspoort, en de controle daarop, is juist ter controle dat mensen zich aan de regels houden. Als iedereen zich aan de regels zou houden is zo'n paspoort en controle daarop volstrekt overbodig.
Ook met controle kun je je niet aan de regels houden. Het systeem is niet waterdicht.
Je toont precies mijn punt aan.
- alt
Wat stelt de AVG voor als je om binnen te komen moet bewijzen dat slecht één mogelijke ziekte niet hebt?
Alle andere besmettelijke zieken mag je wel hebben.
Voor ja opa en oma in het verzorgingshuis?
Wie mij dat 2 jaren geleden had verspeld, dan had ik diegene zeker niet geloofd.
Alle andere besmettelijke zieken mag je wel hebben.
Voor ja opa en oma in het verzorgingshuis?
Wie mij dat 2 jaren geleden had verspeld, dan had ik diegene zeker niet geloofd.
- BamiesGTA
- Auto: Cupra Leon 300
Je bent het dansen met jansen vergeten?Elise schreef: 19 okt 2021, 18:17Mensen zoeken de grenzen op, gaan er overheen en staan dan raar te kijken als ome Hugo weer nieuwe/andere/aanvullende maatregelen aankondigt.daNpy schreef: 19 okt 2021, 17:23https://www.hartvannederland.nl/coronav ... afe-horecaElise schreef: 19 okt 2021, 13:36 Zo'n corona paspoort, en de controle daarop, is juist ter controle dat mensen zich aan de regels houden. Als iedereen zich aan de regels zou houden is zo'n paspoort en controle daarop volstrekt overbodig.
Uit wie zijn mond kwam dat...
- MarkS
Wat heb ik dit gemist …
- Enrico
Nieuw Zeiland heeft het streven naar 0 besmettingen eindelijk los gelaten.
https://www.npr.org/sections/coronaviru ... 4669281204
https://www.npr.org/sections/coronaviru ... 4669281204
-
Jij hebt de stok gevonden!BamiesGTA schreef: 19 okt 2021, 19:57Je bent het dansen met jansen vergeten?Elise schreef: 19 okt 2021, 18:17Mensen zoeken de grenzen op, gaan er overheen en staan dan raar te kijken als ome Hugo weer nieuwe/andere/aanvullende maatregelen aankondigt.daNpy schreef: 19 okt 2021, 17:23
https://www.hartvannederland.nl/coronav ... afe-horeca
- BamiesGTA
Met jouw denkwijze moet men vooral zijn of haar mening voor zich houden en accepteren hoe heel de pandemie wordt aangepakt. Dan kunnen we de oppositie ook wel opdoeken.Elise schreef: 19 okt 2021, 22:53Jij hebt de stok gevonden!BamiesGTA schreef: 19 okt 2021, 19:57Je bent het dansen met jansen vergeten?Elise schreef: 19 okt 2021, 18:17
Mensen zoeken de grenzen op, gaan er overheen en staan dan raar te kijken als ome Hugo weer nieuwe/andere/aanvullende maatregelen aankondigt.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Volgens mij kan dit heel simpel via 0800-1421 , krijg je hem geprint thuisgestuurd, m'n broer (digibeet met ongeschikt toestel) heeft het ook zo gedaan ...JP schreef: 19 okt 2021, 17:27 Wat een gezeik met die qr op papier. Ouders hebben maar 1 smartphone dus eens gepoogd een papieren versie te krijgen….digid gebruiken ze niet vaak , eigenlijk alleen de gemachtigde belastingadviseur. Inloggen digid, controle met sms…sms ingevuld…..u ontvangt binnen 3 dagen weer een of andere controlekaart via de post.leuker kunnen we het niet maken….
-
Alleen maar zeggen ik ben tegen lost ook niks op. Kom met suggesties hoe het anders moet.BamiesGTA schreef: 19 okt 2021, 23:39Met jouw denkwijze moet men vooral zijn of haar mening voor zich houden en accepteren hoe heel de pandemie wordt aangepakt. Dan kunnen we de oppositie ook wel opdoeken.
Beter nog, ga in de politiek om er wat aan te doen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Zelfde verhaal: Heb ik ook geregeld voor pa en z'n vriendin, gewoon papieren versie. Ze waren wel heel verguld ermee.Pa dacht dat hij overal wel binnen kwam met 'n praatje:)Booooh schreef: 20 okt 2021, 01:33Volgens mij kan dit heel simpel via 0800-1421 , krijg je hem geprint thuisgestuurd, m'n broer (digibeet met ongeschikt toestel) heeft het ook zo gedaan ...JP schreef: 19 okt 2021, 17:27 Wat een gezeik met die qr op papier. Ouders hebben maar 1 smartphone dus eens gepoogd een papieren versie te krijgen….digid gebruiken ze niet vaak , eigenlijk alleen de gemachtigde belastingadviseur. Inloggen digid, controle met sms…sms ingevuld…..u ontvangt binnen 3 dagen weer een of andere controlekaart via de post.leuker kunnen we het niet maken….
- Enrico
Lekkere dooddoener dit soort commentaarGijzert schreef: 20 okt 2021, 07:45Alleen maar zeggen ik ben tegen lost ook niks op. Kom met suggesties hoe het anders moet.
Beter nog, ga in de politiek om er wat aan te doen.
Begrijp mij niet verkeerd, als dat je mening is dan is dat zo, mag je lekker typen op een forum. Maar je vrijheid van mening uiten is al iets doen.
Ik krijg jou soort Posts ook, ge jezelf omscholen, wordt ICer ga iets doen. Bestel wat extra bedden bij Ikea, hou op met je zelefde mening keer na keer posten. Allemaal best ironisch vind ik.
We hebben allemaal meningen en worden anders geraakt door de virus en alle veranderingen die het met zich mee bracht en zal blijven veroorzaken.
Er is niets mis met enkel een mening hebben.
Laatst gewijzigd door Enrico op 20 okt 2021, 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Aanmelden DIgiD, brief afwachten, activeren en klaar. Was niet zo moeilijk voor beide ouwe mensjes. Hebben beide nu papieren exemplaar.Booooh schreef: 20 okt 2021, 01:33Volgens mij kan dit heel simpel via 0800-1421 , krijg je hem geprint thuisgestuurd, m'n broer (digibeet met ongeschikt toestel) heeft het ook zo gedaan ...JP schreef: 19 okt 2021, 17:27 Wat een gezeik met die qr op papier. Ouders hebben maar 1 smartphone dus eens gepoogd een papieren versie te krijgen….digid gebruiken ze niet vaak , eigenlijk alleen de gemachtigde belastingadviseur. Inloggen digid, controle met sms…sms ingevuld…..u ontvangt binnen 3 dagen weer een of andere controlekaart via de post.leuker kunnen we het niet maken….
Het is net een Honda motorscooter, JP

-
Dooddoener misschien.Enrico schreef: 20 okt 2021, 08:41Lekkere dooddoener dit soort commentaarGijzert schreef: 20 okt 2021, 07:45Alleen maar zeggen ik ben tegen lost ook niks op. Kom met suggesties hoe het anders moet.BamiesGTA schreef: 19 okt 2021, 23:39
Met jouw denkwijze moet men vooral zijn of haar mening voor zich houden en accepteren hoe heel de pandemie wordt aangepakt. Dan kunnen we de oppositie ook wel opdoeken.
Beter nog, ga in de politiek om er wat aan te doen.als je een ding niet moet doen als je doen belangrijk vindt is de politiek in. En Suggesties geven? Gaat iemand hier een vervolg aan geven? Gijzelt? Jij?
Maar alleen maar afgeven op het beleid is ondertussen ook een beste dooddoener.
Ze doen hun best. Zal best niet altijd goed genoeg zijn. Maar als beste stuurlui aan wal staan schreeuwen lost ook geen f#ck op.
- BamiesGTA
Opzich mee eens, ware het niet dat sommige politici aftreden door een te grote maatschappelijke druk/weerstand, dus vanaf de zijlijn schreeuwen heeft soms weldegelijk effect. We betalen ook allemaal netjes belasting, dus we mogen ook best wel klagen..
Maar punt was dat er wordt gesuggereerd dat mensen die tegen het beleid zijn, tegen zijn om het tegen zijn. Omdat het overheid is en ze per definitie niet tegen gezag kunnen. Ik geef aan dat ik dat anders zie en dan is het zoeken met een stok om mee te slaan?
De jonge is de Minister die de uitspraken doet, eindverantwoordelijke zogezegd, dus niet gek dat mensen hem verantwoordelijk houden voor zijn uitspraken toch?
Maar punt was dat er wordt gesuggereerd dat mensen die tegen het beleid zijn, tegen zijn om het tegen zijn. Omdat het overheid is en ze per definitie niet tegen gezag kunnen. Ik geef aan dat ik dat anders zie en dan is het zoeken met een stok om mee te slaan?
De jonge is de Minister die de uitspraken doet, eindverantwoordelijke zogezegd, dus niet gek dat mensen hem verantwoordelijk houden voor zijn uitspraken toch?
- Enrico
vloeken ook niet, maar voelt wel lekker!! Net zoals schreeuwen een sterke ontstresser is. Liever schreeuwende forum leden dan actie voerende Hooligans.Gijzert schreef: 20 okt 2021, 08:51Dooddoener misschien.Enrico schreef: 20 okt 2021, 08:41Lekkere dooddoener dit soort commentaarGijzert schreef: 20 okt 2021, 07:45
Alleen maar zeggen ik ben tegen lost ook niks op. Kom met suggesties hoe het anders moet.
Beter nog, ga in de politiek om er wat aan te doen.als je een ding niet moet doen als je doen belangrijk vindt is de politiek in. En Suggesties geven? Gaat iemand hier een vervolg aan geven? Gijzelt? Jij?
Maar alleen maar afgeven op het beleid is ondertussen ook een beste dooddoener.
Ze doen hun best. Zal best niet altijd goed genoeg zijn. Maar als beste stuurlui aan wal staan schreeuwen lost ook geen f#ck op.
Er zullen nooit genoeg boten zijn om ieder stuurlui te laten zijn. Kunst is om als stuurman goed te luisteren naar alle meningen en daar uit een koers te varen wat op de lange termijn het meest positieve uitslag brengt.
- JP
Nee maar de noodzaak dat ze die code nodig hebben gaat om een uitvaart. Die weet je geen week van tevorenArthur schreef: 20 okt 2021, 08:45Aanmelden DIgiD, brief afwachten, activeren en klaar. Was niet zo moeilijk voor beide ouwe mensjes. Hebben beide nu papieren exemplaar.Booooh schreef: 20 okt 2021, 01:33Volgens mij kan dit heel simpel via 0800-1421 , krijg je hem geprint thuisgestuurd, m'n broer (digibeet met ongeschikt toestel) heeft het ook zo gedaan ...JP schreef: 19 okt 2021, 17:27 Wat een gezeik met die qr op papier. Ouders hebben maar 1 smartphone dus eens gepoogd een papieren versie te krijgen….digid gebruiken ze niet vaak , eigenlijk alleen de gemachtigde belastingadviseur. Inloggen digid, controle met sms…sms ingevuld…..u ontvangt binnen 3 dagen weer een of andere controlekaart via de post.leuker kunnen we het niet maken….
Het is net een Honda motorscooter, JP![]()

- Arthur
- Auto: Nr.51
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Toch niet voor de uitvaart zelf; alleen voor de cake/koffie in het restaurant erna?
- JP
Ja precies. Voor een uitvaart hoeft het niet. De koffie erna hangt van de lokatie af, die horen ze pas na de uitvaart. In een uitvaartcentra/crematoriumzaal hoeft het weer niet, een restaurant of gewone zaal wel.