De beste zijn nog altijd van MNBA, RSS en VRC.
De Ceky GT3RS Weissach is nog de enige Weissach, MNBA heeft 'm nog niet dus vandaar, want dan koos ik MNBA...Rivanov schreef: 21 mei 2023, 13:01 Ceky, Pvvry mods etc. zijn helaas allemaal te arcade. Een beetje Need for Speed-achtige physics.
De beste zijn nog altijd van MNBA, RSS en VRC.
Porsche's 918 Spyder van Kunos zélf.veejay schreef: 21 mei 2023, 20:13 Als jullie een link hebben naar een auto met zeer goede physics dan hou ik me aanbevolen. Altijd leuk om een proefrit te maken![]()
Zoals ik al zei..Rivanov schreef: 07 mei 2023, 06:10 Physics van de FSR mods zijn blijkbaar ook niet altijd perfect. Vaak physics van oudere bestaande wagens.
Binnen 20 minuten de volgende data(in DATA file vindbaar) van de Sim Dream Development LM 296 GT3 overgeheveld en vervangen voor de FSR 296 GT3:
Dat kan toch als je online bent?veejay schreef: 23 mei 2023, 09:09 Kun je car setups delen met andere AC spelers? Dat zou mooi zijn.
RS 4.0 Handbak dacht ik, link in description.
Haha jep. Heb ‘m inderdaad al paar dagen. Geluid klopt echter niet. Dus die moet ik nog swappen.Robin schreef: 23 mei 2023, 14:20 Google even ' assetto Ferrari 296 GT3 by ChemFlummi ' en dat is blijkbaar volgens insiders een 296GT3 écht gebaseerd op de ACC physics.
Waarschijnlijk heeft Rivanov die al sinds 'n dag of twee.![]()
Vergeleken met de ACC versie? Ik dacht dat dat wel meeviel toch?Rivanov schreef: 24 mei 2023, 06:29Haha jep. Heb ‘m inderdaad al paar dagen. Geluid klopt echter niet. Dus die moet ik nog swappen.Robin schreef: 23 mei 2023, 14:20 Google even ' assetto Ferrari 296 GT3 by ChemFlummi ' en dat is blijkbaar volgens insiders een 296GT3 écht gebaseerd op de ACC physics.
Waarschijnlijk heeft Rivanov die al sinds 'n dag of twee.![]()
Toca had ik ook, na Collin McRae Rally vond ik dat het leukste spel op de pc.
Combinatie van VRC Touring Pack en Patrik Marek.Joop schreef: 25 mei 2023, 20:22 Gaaf die BTCC package…
Waar heb je die vandaan?
Ik had destijds ook de race game Toca:
![]()
Deze game was zijn tijd voorruit. Was echt goed.Joop schreef: 25 mei 2023, 20:22 Gaaf die BTCC package…
Waar heb je die vandaan?
Ik had destijds ook de race game Toca:
![]()
Gebruikers op dit forum: Mark 320iS en 16 gasten