Maar dat is juist hét bestaansrecht van internet en fora. Dus laat maar lekker gaan. De praktijk is anders:)
En dat tweede filmpje, tja. dan maar geen Focus RS hoor, sorry.
En dat heb ik er dus zojuist bewust niet bijgezet, want 't is ALTIJD een centenkwestie om iets op een moment NIET te doen. Altijd..Macboy schreef:Dus jij hebt liever een M2 van €85.000 dan een Focus RS van €50.000 ?
Wat gek.....
Robert, daar zit toch ook wel een chippie bij? nee?romo schreef:Intussen nieuws dealer;
M Performance pakket; € 4.698,-- incl montage
-Uitlaatsysteem incluis eindstukken
-Nieren zwart
-Luchtuitlaat zijkant zwart
-Versnellingspook carbon
-Stuurwiel
Ik bedank ervoor......
Sperdy schreef:Robert, daar zit toch ook wel een chippie bij? nee?romo schreef:Intussen nieuws dealer;
M Performance pakket; € 4.698,-- incl montage
-Uitlaatsysteem incluis eindstukken
-Nieren zwart
-Luchtuitlaat zijkant zwart
-Versnellingspook carbon
-Stuurwiel
Ik bedank ervoor......
+1, verschrikkelijk.....Hielke schreef:Dat geknetter van die GTS doet me zeer aan de oren.
Tim N schreef:Wel prutfoto's om eerlijk te zijn. Hoop voor de LBB kopers dat de kleur meer naar deze tint neigt op gemiddeld weer dagen dan naar het blauw groenige van de donkere dagen foto's.
+1Hielke schreef:Dat geknetter van die GTS doet me zeer aan de oren.
Riceaux schreef:Ik vind het geluid een beetje karakterloos.Voordeel voor de gamefabrikanten, auto's in game net zo laten klinken als de real deal is niet zo moeilijk met die gecomponeerde uitlaatgeluiden.
Verder is die kleur wel![]()
En die dualcolor velgen blijven ook lelijk. Snel een setje aftermarket wielen eronder.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Majestic-12 [Bot] en 37 gasten