Eriks E36 320 cabrio - Full Detail
- dvh
Re: Eriks VW golf variant 1.4TSI DSG + BMW M535i
Ruilen tegen de Polo... 

-
-
Ja, dat realiseerde ik me tijdens t rijden ook wel 'n beetje....Reind schreef:Mooie wagen.
Eigenlijk dom om weg te doen. Je wil er iets voor weer hebben waar je hetzelfde mee kunt als deze. Kun je jezelf niet gewoon wijsmaken dat het een echte is
- Tristan
Hij ziet eruit als een echte en rijdt waarschijnlijk als een echte. Aanschaf was veel minder dan een echte dus enige reden kan idd zijn dat het tussen je oren zit. Ik vind hem helemaal geweldig iig.
-
- Auto: M3P, 130i
- GTRene
-
T word saai. De ///M535i heb ik alweer anderhalf jaar..... De golf word bijna 1 jaar......
Weinig te melden, behalve het feit dat de combo perfect bevalt.
In januari gaat de ///M nog éénmaal op trailer uit de schuur, om een dag volledig (professioneel) te poetsen.
Opzich niet omdat het nodig is, maar gewoon omdat het leuk is.... En dan weer duimen draaien tot 1 maart.
De Golf heeft 18.000 km gemaakt in een jaar, en ik heb 1 defect gehad. Er is halverwege het jaar nieuwe stuurbediening in gekomen. DSG bevalt me perfect. Misschien word de volgende daily wel weer een automaat......

In januari gaat de ///M nog éénmaal op trailer uit de schuur, om een dag volledig (professioneel) te poetsen.
Opzich niet omdat het nodig is, maar gewoon omdat het leuk is.... En dan weer duimen draaien tot 1 maart.
De Golf heeft 18.000 km gemaakt in een jaar, en ik heb 1 defect gehad. Er is halverwege het jaar nieuwe stuurbediening in gekomen. DSG bevalt me perfect. Misschien word de volgende daily wel weer een automaat......

- MartijnGizmo
Kan ik me goed voorstellen! Ik vind schakelen geen vervelende bezigheid, maar vraag me wel eens af waarom ik het zit te doen als ik gewoon met het verkeer mee ergens heen sukkel... 

- dvh
Hoe ouder je wordt.. Hoe lekkerder een automaat is 

- Martijn_bmw
dat is wel waar jadvh schreef:Hoe ouder je wordt.. Hoe lekkerder een automaat is

ik dacht echt nooit een automaat te willen maar nu is er grote kans dat de volgende het toch echt wordt

ik wordt oud

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik ben nu aan m'n 2e automaat bezig, en fijne automaten met een fatsoenlijke motor eraan. Ik wil als daily niet meer anders. Ik sluit een handbak niet helemaal uit. Als de betreffende auto hem toevallig niet heeft of als het financieel niet (uit) kan of een onredelijke meerprijs heeft.
-
Er stond laatst een mooie 320i bij Jan de Jong in Amersfoort....Arthur schreef:Ik ben nu aan m'n 2e automaat bezig, en fijne automaten met een fatsoenlijke motor eraan. Ik wil als daily niet meer anders. Ik sluit een handbak niet helemaal uit. Als de betreffende auto hem toevallig niet heeft of als het financieel niet (uit) kan of een onredelijke meerprijs heeft.
Even getwijfeld, maar toch wat gek zo na een jaar. (Wil minimaal 3 jaar doen met de Golf......)
Plus het meest stomme wat er in me opkwam........ Hé, een handbak.. Liever een automaat.
En toen ging ik huilend in 'n hoekje weer naar huis, ofzoiets.

- Arthur
- Auto: Nr.51
Snap ik
De noodzaak is er niet en er zijn er zat met wel een automaat. Voor nagenoeg hetzelfde geld. Dan hoefde ik die handbak ook niet. Zelfs Knot rijdt een 320i Automaat
Was dit wel een automaat geweest was je mss toch wel ff aan het onderhandelen gegaan, je weet nooit hoe een koe een haas vangt

Was dit wel een automaat geweest was je mss toch wel ff aan het onderhandelen gegaan, je weet nooit hoe een koe een haas vangt

- Tristan
Als dagelijkse auto, altijd een moderne automaat. Vroeger vond ik ze sloom en onsportief, tegenwoordig zo snel als een DSG.
- tomgtr
ErikS schreef:Er stond laatst een mooie 320i bij Jan de Jong in Amersfoort....Arthur schreef:Ik ben nu aan m'n 2e automaat bezig, en fijne automaten met een fatsoenlijke motor eraan. Ik wil als daily niet meer anders. Ik sluit een handbak niet helemaal uit. Als de betreffende auto hem toevallig niet heeft of als het financieel niet (uit) kan of een onredelijke meerprijs heeft.
Even getwijfeld, maar toch wat gek zo na een jaar. (Wil minimaal 3 jaar doen met de Golf......)
Plus het meest stomme wat er in me opkwam........ Hé, een handbak.. Liever een automaat.
En toen ging ik huilend in 'n hoekje weer naar huis, ofzoiets.

-
Het had maar zo kunnen gebeuren ja.Arthur schreef:Snap ikDe noodzaak is er niet en er zijn er zat met wel een automaat. Voor nagenoeg hetzelfde geld. Dan hoefde ik die handbak ook niet. Zelfs Knot rijdt een 320i Automaat
![]()

- TurboClouseau
Wat een schitterend ding die M5! 

- Martijn_bmw
Idd hele dikke kar Erik die M535i
Ik zou hem nog een tijdje houden

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Dat inderdaad.MartijnGizmo schreef:Kan ik me goed voorstellen! Ik vind schakelen geen vervelende bezigheid, maar vraag me wel eens af waarom ik het zit te doen als ik gewoon met het verkeer mee ergens heen sukkel...
Heb nu goed een ton met de S60 gereden en mis het schakelen eigenlijk niet, naja af en toe staat de bak in manueel maar gaat met normaal rijden altijd gewoon in D.
Laatst weer eens een dag met handbak gereden, vind het niet vervelend maar kan niet zeggen dat ik het mis met 90% van de ritten.
Er was zelfs nog een tijd dat Erik verbaasd was dat ik geen handbak had gekocht, maar nu is ie net zo erg verpest

-
Nou, nee dus!Martijn_bmw schreef:Idd hele dikke kar Erik die M535i![]()
Verkocht.
Ik ga weer 'n cabrio zoeken!
- Martijn_bmw
zag het op FB, snel gegaanErikS schreef:Nou, nee dus!Martijn_bmw schreef:Idd hele dikke kar Erik die M535i![]()
Verkocht.
Ik ga weer 'n cabrio zoeken!

Cabrio is ook altijd heerlijk met het voorjaar weer in aantocht.
elk voorjaar mis ik mijn cabrio tijdperk ook weer

- dvh
Re: Eriks VW golf variant 1.4TSI DSG
M6 cabrio 

- tomgtr
Jezus zondeman, vond het zo'n mooie kar. Nou ja, veel plezier met de zoektocht. Vergeleken met Luca en zelfs David hou je je auto's echt lang!

- Macboy
-
Op het moment is dat inderdaad een feit.
De laatste paar auto's heb ik toch wel zo'n anderhalf jaar gehad, minimaal. (hobbywagens)
De Golf is nu voorlopig de 'stabiele' factor. Die blijft gewoon lekker, heerlijke wagen die doet waar ie voor gemaakt is. Staat nu net 20K op de klok.
Ik geloof dat ik in 10 jaar zo'n 20 auto's heb gehad, dus in het begin was het wel wat vaker 'raak'....
De laatste paar auto's heb ik toch wel zo'n anderhalf jaar gehad, minimaal. (hobbywagens)
De Golf is nu voorlopig de 'stabiele' factor. Die blijft gewoon lekker, heerlijke wagen die doet waar ie voor gemaakt is. Staat nu net 20K op de klok.

Ik geloof dat ik in 10 jaar zo'n 20 auto's heb gehad, dus in het begin was het wel wat vaker 'raak'....