Veel veilige km's toegewenst Romo zodra je hem kan uitlaten!!!
Macboy schreef:Deze week rijden met dit weer !!! Daarna wordt het weer slechter. Ding is echt bruut in het echt !
Macboy schreef:Gaaf man![]()
Meer fotos en filmpjes en een direct vergelijk met de 1M aub !!
Niels schreef:Super fiets
Het verschil tussen de 2010 versie en deze HP4 is niet een beetje, het is revolutionair.Knot schreef:Vond het een gekke ruil omdat er geen kilometers op die RR stonden maar dit is wel een gaaf ding zeg!
Meer het complete pakket zoals een paar posten hierboven reeds beschreven. Het DDC (dat maakt het echt heel bijzonder, met veel instel mogelijkheden ook voor de circuitganger), motorblok en elektronica fine tuning (mn vwb DTC en ABS), de veel lichtere, gesmede alu velgen, dikker uitlaat met een mooier en vooral dieper geluid, throttle respons, het middengebied is sterker, maakt de fiets is meer altagstauchlich. Remmen 9 voudig gelagerd met Brembo monoblocs. Dikkere achterslof; 200-55 17"indobesar schreef:Prachtige fiets Romo!
Jouw S1000RR was al gaaf, deze vind ik qua kleurstelling minder bijzonder. Wat zijn de grote verschillen, buiten wielen, elektronica en gewijzigde geometrie, zoals je hierboven schreef.
Waarmee heb je het vergeleken?romo schreef:Momenteel het summum qua overall package.indobesar schreef:Prachtige fiets Romo!
Jouw S1000RR was al gaaf, deze vind ik qua kleurstelling minder bijzonder. Wat zijn de grote verschillen, buiten wielen, elektronica en gewijzigde geometrie, zoals je hierboven schreef.
Zoek eens een afbeelding op, er zijn er genoeg gephotoshopped. BMW heeft volgens mij nog nooit een qua uiterlijk symmetrische motor op de markt gezet.Ahmed schreef:Ik blijf die koplampunits erg lelijk vinden. Zit daar nog een reden achter waarom die verschillend zijn? 2 ronde units zou toch veel mooier zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten