Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
2500?
Hoi,
ik ben Nandor. Heterosexueel, was maar een grapje en heb geen BMW meer. Om het millieu te sparen heb ik sinds enkele maanden een Prius, geen grapje. Het zal je duidelijk zijn dat ik niets hoef te compenseren.
Daarnaast heb ik een vaste baan en heb veel hobbies. Ik ben op zoek naar een vaste relatie met een stabiel persoon. Leeftijd vanaf 27 tot 35. Voel jij je aangesproken door deze advertentie, reageer dan via een persoonlijk bericht of stuur me een e-mail. Mijn e-mail adres is nandor@ikbendemanvoorjou.nl
XXXjes
Nandor 8)
Hoi,
ik ben Nandor. Heterosexueel, was maar een grapje en heb geen BMW meer. Om het millieu te sparen heb ik sinds enkele maanden een Prius, geen grapje. Het zal je duidelijk zijn dat ik niets hoef te compenseren.
Daarnaast heb ik een vaste baan en heb veel hobbies. Ik ben op zoek naar een vaste relatie met een stabiel persoon. Leeftijd vanaf 27 tot 35. Voel jij je aangesproken door deze advertentie, reageer dan via een persoonlijk bericht of stuur me een e-mail. Mijn e-mail adres is nandor@ikbendemanvoorjou.nl
XXXjes
Nandor 8)
-
- Berichten: 55144
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Rico, ik snap je, maar blijf bij mijn standpunt en wat romo zegt. Tot 10 jaar ofzo ging ik daar relaxeder mee om, maar daar maken 'ze' misbruik van.In alle beroepsgroepen, neem dat van mij aan. Vandaar mijn grote bek en duidelijke taal irl en het werkt. Over de bouw. We hebben sinds een paar weken 'n nieuwe keuken. Ik kan hier draden volschrijven over wat er(bijna) fout ging tussen schilder/keukenmensen/bouwer/installatiebedrijf met 'n discussie tussen mij en de schilder op de koop toe. Maar dat laat ik maar, het is goedgekomen door mijn inspanningen en niet door die bewuste mensen. En ben er nog van over de zeik mag je weten...
Kortom, nee ik heb geen hoge pet op van veel mensen.En zeker niet die beroepsgroep. Ik kafferde laatst nog een oud huisarts uit(zeer dominante lul) die altijd ons kantoor binjnenloopt zonder zich te melden, ik was aan 't lunchen. Hij: Dag is m'n IWC al klaar. Ik zeg met volle mond: En nu eruit. Wat denkt u wel niet. Dit flikt u vaker he? Ik ben geen patient. U moet zich gedragen. Hij keek me schaapachtig aan en zei sorry voor 't ongemak en liep de winkel weer in...
Kortom, nee ik heb geen hoge pet op van veel mensen.En zeker niet die beroepsgroep. Ik kafferde laatst nog een oud huisarts uit(zeer dominante lul) die altijd ons kantoor binjnenloopt zonder zich te melden, ik was aan 't lunchen. Hij: Dag is m'n IWC al klaar. Ik zeg met volle mond: En nu eruit. Wat denkt u wel niet. Dit flikt u vaker he? Ik ben geen patient. U moet zich gedragen. Hij keek me schaapachtig aan en zei sorry voor 't ongemak en liep de winkel weer in...
-
- Berichten: 55144
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Lees dit dus even heel erg goed Rico alstublieft, want daar zit de kern, die mannen hebben 0 moeite genoemen mij in te lichten, NUL. Ze zagen me parkeren. en de winkel ingaan vóór sluitingstijd nog.En dan later onnozel een melding doen. M'n auto stond er spic en span bij, als nieuw, met de neus naar hun toe.
100% gooi ik 't op onverschilligheid en/of 'n loer draaien, Rico.100%.
100% gooi ik 't op onverschilligheid en/of 'n loer draaien, Rico.100%.
Dus dan draai ik 'die beroepsgroep' ook 'n loer hier, en als een idioot zich aangesproken voelt, jammer voor jou. Been there done that hoor. :jenna:romo schreef:Principes overboord goooien omdat het "mijn en jouw klanten zijn" is waanzin ten top...........Let wel het gaat hier niet over goedwillende en goed presterende vaklui, het gaat over iedereen die een ander een loer draait op andermans bezit. Dan maakt het geen r.k uit of het de timmerman is, of je buurman die hoogleraar is, en je over buurman die prof voetballer is.....................iedereen die meedenkt en mee doet op een normale manier zoals het zich betaamt in de maatschappij is te respecteren, en wie dat (al dan niet bewust) niet doet is dus niet te respecteren, ongeacht afkomst en opleiding..............
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Samenvattend zijn dus alle beroepsgroepen kut.Robin schreef:Tot 10 jaar ofzo ging ik daar relaxeder mee om, maar daar maken 'ze' misbruik van.In alle beroepsgroepen, neem dat van mij aan.
Allen zijn werklozen nog erger 8)
-
- Berichten: 1638
- Lid geworden op: 11 mar 2006, 19:22
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Nog belangrijker jongens!!!!
Kan iedereen hier misschien normale taal gebruiken????
De GVD's en fokkings vliegen je hier om de oren ( ook in andere draadjes) Mijns inziens brengt dat niets en vind het ook niet ondernemerswaardig

Kan iedereen hier misschien normale taal gebruiken????
De GVD's en fokkings vliegen je hier om de oren ( ook in andere draadjes) Mijns inziens brengt dat niets en vind het ook niet ondernemerswaardig


-
- Berichten: 18927
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Mijn idee ook..leonard schreef:Nog belangrijker jongens!!!!
Kan iedereen hier misschien normale taal gebruiken????
De GVD's en fokkings vliegen je hier om de oren ( ook in andere draadjes) Mijns inziens brengt dat niets en vind het ook niet ondernemerswaardig![]()
Sterker nog, als je in't echt ook zo praat gewoon zielig.

- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Als iemand een kras over je M3 trekt is het ook een beetje vreemd om te zeggen dat je dat potverdriedubbeltjes bijzonder onplezierig vindt, niet waar?
Anders is het als je er een fokking gewoonte van gaat maken.

Anders is het als je er een fokking gewoonte van gaat maken.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Kom op zeg.. blijven we doorzemelen
Iets met lap op een rode stier ofzo..
On topic.. die M3 in dat youtube filmpje loopt ook nog fors door naar de 330 km/h !

Iets met lap op een rode stier ofzo..
On topic.. die M3 in dat youtube filmpje loopt ook nog fors door naar de 330 km/h !
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
F40-snelheid in je 3 Serie
(Dat blijft de maat van alle dingen op sportwagengebied, wat mij betreft.)

(Dat blijft de maat van alle dingen op sportwagengebied, wat mij betreft.)
- Jurriuit
- Berichten: 1020
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:26
- Locatie: Zuid-Oost Brabant
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
De F40 is vergelijkbaar met de Balkenende-norm, meer is niet nodigSnipe schreef:F40-snelheid in je 3 Serie![]()
(Dat blijft de maat van alle dingen op sportwagengebied, wat mij betreft.)

- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Toch denk ik bij Balkenende niet direct aan een F40 en andersom.Jurriuit schreef:De F40 is vergelijkbaar met de Balkenende-norm, meer is niet nodigSnipe schreef:F40-snelheid in je 3 Serie![]()
(Dat blijft de maat van alle dingen op sportwagengebied, wat mij betreft.)
- Jurriuit
- Berichten: 1020
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:26
- Locatie: Zuid-Oost Brabant
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Eerder aan een standaard Dacia Logan.
Maar het komt wel op hetzelfde neer, topmannen van banken die niet meer mogen verdienen dan de MP omdat het niet nodig is, sportauto's die niet sneller hoeven te zijn dan een F40 om dezelfde reden....
Maar het komt wel op hetzelfde neer, topmannen van banken die niet meer mogen verdienen dan de MP omdat het niet nodig is, sportauto's die niet sneller hoeven te zijn dan een F40 om dezelfde reden....
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Balkenende-norm sportwagens vastgesteld.
- Jurriuit
- Berichten: 1020
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:26
- Locatie: Zuid-Oost Brabant
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Weer wat zinnigs gedaan vandaag
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Hier maar even.................................
http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze ook maar even hier;
http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/ ... post-29189" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze ook maar even hier;
http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/ ... post-29189" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Dat commentaar Romo

looks like u ran thorugh several speed traps.
- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/ ... post-29267" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Even wat plaatjes plakken van deze E92 M3 Edition:



BMW PressClub schreef: Überlegene Performance und exklusiver Stil: Die BMW M3 Editionen
* 29.05.2009
* Pressemeldung
München. Kraftvolle Ästhetik, überlegene Leistung und exklusiver Stil – die unverwechselbaren Merkmale eines BMW M3 werden jetzt von attraktiven Editionsmodellen in besonders konzentrierter Form zum Ausdruck gebracht. Auf Basis des BMW M3 Coupé stehen im Rahmen der M3 Editionen vier individuelle Fahrzeug-Charaktere zur Auswahl, die sich durch präzise aufeinander abgestimmte Modifikationen im Karosseriedesign und in der Interieurausstattung sowie durch spezifische Leichtmetallfelgen und ein tiefer gelegtes Fahrwerk auszeichnen. Die BMW M3 Editionen werden in den Varianten Alpinweiß, Schwarz, Dakar Gelb und Monte Carlo Blau weltweit ab Juli 2009 angeboten. Ihre Produktionszeit ist auf sechs Monate limitiert.
Individuelle Akzente im Exterieur und im Interieur.
Bei den BMW M3 Editionen sind Außenlackierung und Interieurgestaltung jeweils individuell aufeinander abgestimmt. Je nach Edition ist die Karosserie entweder in Alpinweiß uni, Schwarz uni, Dakar Gelb uni oder Monte Carlo Blau metallic lackiert. Die Kombination mit der BMW Individual Hochglanz Shadow Line unterstreicht den hochwertigen Charakter der Editionsmodelle. In allen Fällen sind die Öffnungen auf der Motorhaube in Schwarz lackiert sowie die BMW Niere, die seitlichen Kiemenelemente und die Doppelendrohre der Abgasanlage in dunkel eloxiertem Chrom ausgeführt. Die Kappen der M spezifischen Außenspiegel sind in Schwarz lackiert und werden durch einen in der jeweiligen Karosseriefarbe lackierten Spiegelfuß mit Doppelsteg mit den A-Säulen verbunden.
Farbliche Akzente verleihen auch dem Innenraum der BMW M3 Editionen eine individuelle Note. Die Oberflächen der Mittelarmlehne, der Mittelkonsole und der Armauflagen in den Türverkleidungen sind bei den Varianten Alpinweiß und Schwarz jeweils in Weiß gehalten. Darüber hinaus verfügen diese Editionen über Interieurleisten in der Ausführung Leder Carbonstruktur mit weißen Kontrastnähten. Die schwarzen Ledersitze der Qualität Novillo sind mit spezifischen Kontrastnähten sowie mit vertikalen Zierstreifen im oberen Bereich der Rückenlehne sowie im vorderen Bereich der Beinauflage versehen. Bei den Varianten Alpinweiß und Schwarz sind diese Elemente in Weiß, bei den Varianten Dakar Gelb und Monte Carlo Blau in der entsprechenden Exterieurfarbe ausgeführt. Zusätzlich sind bei den Varianten Dakar Gelb und Monte Carlo Blau die Armauflagen und Zuziehgriffe der Türinnenseiten mit gelben beziehungsweise blauen Kontrastnähten versehen. Zudem gehören Einstiegsleisten im Checkered Flag Design, die den Schriftzug „M3“ tragen, zum Ausstattungsumfang aller Editionsmodelle.
Spezifisches Felgendesign und tiefer gelegtes Fahrwerk.
Zur Optimierung des Erscheinungsbildes tragen bei allen vier Editionsmodellen spezifische Leichtmetallfelgen und ein differenziertes Fahrwerk bei. Die 19 Zoll großen, geschmiedeten M Leichtmetallfelgen im Doppelspeichendesign können bei allen Editionen entweder in Schwarz oder in der klassischen Farbgebung ausgeführt werden. Für die Varianten Alpinweiß, Schwarz und Monte Carlo Blau sind wahlweise auch Felgen des gleichen Typs mit weißer Kontrastlackierung und polierten Speichen verfügbar.
Den sportlichen Stil ergänzt die Fahrwerkskonfiguration der BMW M3 Editionen. Sie umfasst eine Fahrwerkstieferlegung um 10 Millimeter.
BMW M3: Höchste Performance mit acht Zylindern und sieben Gängen.
Die BMW M3 Editionen verhelfen dem Hochleistungssportler zu einem besonders markanten Auftritt. Darin spiegelt sich die herausragende Fahrdynamik wider, die auf einem einzigartigen Fahrzeugkonzept sowie auf einer vom Motorsport inspirierten Antriebs- und Fahrwerkstechnologie basiert.
Der V8-Hochdrehzahl-Motor des BMW M3 erzeugt aus einem Hubraum von 4,0 Litern eine Leistung von 309 kW/420 PS.
Die Kraftübertragung auf die Hinterräder erfolgt entweder über das serienmäßige Sechsgang-Handschaltgetriebe oder das optionale M Doppelkupplungsgetriebe mit Drivelogic. Das Siebengang M DKG Drivelogic fördert die Dynamik und die Effizienz des BMW M3 gleichermaßen. Es ermöglicht eine Beschleunigung aus dem Stand auf 100 km/h in 4,6 Sekunden (Sechsgang-Schaltung: 4,8 Sekunden) und einen Durchschnittsverbrauch im EU-Testzyklus von 11,9 Litern (12,4 Liter) je 100 Kilometer. Serienmäßig ist der BMW M3 mit einem Leichtbaudach aus Carbon ausgestattet, optional sind unter anderem eine Elektronische Dämpfer Control und das M Drive Menü zur Konfiguration der M spezifischen Fahrwerks- und Antriebsfunktionen verfügbar.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Ik heb die hele lap tekst nog niet gelezen, maar een M3 Boulevardcruise-editie is bij voorbaat nutteloos en met deze wielen nog lelijk ook.
- Fernando
- Berichten: 5078
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Vind het niet verkeerd hoor. Niet al die glimmende nichtenzooi maar cool donker getint chroom... 8)Leuk hoorrrrrr een actiemodelletje!
De M3 Edition (E92) zal “slechts” 6 maanden worden geproduceerd vanaf juli 2009 en leverbaar zijn in vier kleuren: Alpine wit, zwart, Dakar geel, and Monte Carlo blauw. Al het chroom van de auto krijgt een gezellig ander kleurtje: de sierlijsten, de niertjes in de grille, de vier uitlaatmonden zijn allen uitgevoerd in donkerder getint chroom. De spiegelkappen worden in volledig zwart uitgevoerd.
Verder krijgt ook het interieur een kleine upgrade: het leer wordt afgewerkt met contrasterende stiksels en er worden “entry trim bars in Checkered Flag Design bearing the “M3“ model designation” gemonteerd. Geen flauw idee wat daarmee bedoeld wordt, maar het ziet er vast leuk uit.
Aan de buitenkant vallen verder de zwarte 19″ dubbelspaaks lichtmetalen wielen op. Deze zijn ook verkrijgbaar in de normale kleur of in het wit (als je een witte, zwarte of blauwe M3 Edition bestelt). De wielophanging is ook nog eens met 10mm verlaagd, maar verder blijft de M3 technisch ongewijzigd. De 4 liter grote V8 levert nog steeds 420 pk, waardoor de M3 in 4,6 seconden naar de 100 sprint. Nederlandse en Belgische prijzen zijn nog niet bekend, maar verwacht een kleine meerprijs op het bedrag van een normale M3.
Autoblog.nl
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Dakargelb doet ook weer mee. Hier alvast een shop.

- Fernando
- Berichten: 5078
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Ik weet dat heel veel mensen dakargelb niets vinden op een E92 maar ik vind het wel wat hebben.
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Zo in deze combinatie vind ik het ook zo gek nog niet eigenlijk.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Dit is voor mij dus echt pure porno deze editions ! Helemaal Macboy-style woow geweldig
En Dakargelb op E92 M3 is porno. Vanaf het begin al geroepen

En Dakargelb op E92 M3 is porno. Vanaf het begin al geroepen

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] en 3 gasten