Zomer 2025
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Zomer 2025
Ik zag de afgelopen dagen dat het verandert per uur, dus kan zo maar tekeergaan natuurlijk.
- Knot
Hele paniek om niks waarschijnlijk. Ik had net een paar druppels op de fiets voelde heerlijk verfrissend!
De was hangt hier gewoon te fikken in de zon die is over een uur droog.
De was hangt hier gewoon te fikken in de zon die is over een uur droog.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ha:)
Gisteravond te warm op terras dus dan maar binnen in het bruine cafeetje, maar JP's kleurrijke 'map' op de vorige pagina deed mij zojuist wel even schrikken. Want rood is gevaar! Dus eigenlijk had die 'map' nog roder gemoeten voor nog een gewenster effect op 'de burger'.
Verder zit Buienradar en die standaard app op m'n iPhone er zo vaak naast, maar in het grote verhaal kunnen ze wel een weekje min of meer vooruit kijken. Ongeveer.
Het Orakel in deze is natuurlijk Rob Jetten.
Gisteravond te warm op terras dus dan maar binnen in het bruine cafeetje, maar JP's kleurrijke 'map' op de vorige pagina deed mij zojuist wel even schrikken. Want rood is gevaar! Dus eigenlijk had die 'map' nog roder gemoeten voor nog een gewenster effect op 'de burger'.
Verder zit Buienradar en die standaard app op m'n iPhone er zo vaak naast, maar in het grote verhaal kunnen ze wel een weekje min of meer vooruit kijken. Ongeveer.
Het Orakel in deze is natuurlijk Rob Jetten.
- JP
Buienradar.....dat zit er net zo vaak naast als de afweer van Teheran......