Grote beurt + een 'flinke' apk.
Hoe goed de auto er aan de buitenkant uitziet, zegt niks van eronder. Dat blijkt maar weer.
Morgen word het afgemaakt, maar een Stabilisatorstangetje die vastgetaped is, en gefixeerd met een stuk plastic......... Komop zeg.....

Ik had al wel een vermoeden, omdat ik hem te wiebelig vond in het onderstel, maar had geen 32 jaar oud vergelijkings materiaal dan alleen een Corvette stingray. En die is nog veel erger, dus ik dacht dat 't relatief normaal was voor een auto uit die tijd.
Ik heb 'm nu ff een dagje tussendoor terug, en herken de auto nu al niet meer terug. Hij rijd zo veel beter/strakker. En hede grote beurt was ook niet voor niks, blokje loopt weer veel mooier.
Ik had wat lichte problemen met starten af en toe, maar sinds dat ik 'm standaard aan de acculader had liggen niet meer. Ik had 'n wat zwakke accu verwacht, maar die was nieuw, dus vreemd. Bleken alle massapunten ed. gewoon zo goed als los te liggen....... Starten lopen als een malle, heerlijk!
Volgens de monteur, zijn er verder weinig nettere en hardere E28's te vinden (hij heeft er aan héél veel gesleuteld bij Pol toendertijd) dus gelukkig is't einde positief.
We kunnen weer twee jaar vooruit!