romo schreef:Net in Buitenhof, 2 hoogleraren (Remieg Aerts hoogleraar politieke geschiedenis en Meindert Fennema hoogleraar politicologie) die werden gevraagd over de moraal in de politiek, i.c de PVV uiteraard (dat zeggen ze niet, ze bedoelen het wel)
Graag dus weer met het wijzende vingertje, mn door Pieter Jan Hagens, die zijn afschuw voor de PVV toch moeilijk kan verbergen gezien zijn moralistische en en buitengewoon subjectieve vraagstelling.
Maar de hooggeleerde heren waren opvallend mild t.a.v. de politieke moraal en de koppeling met de PVV.
De conclusies in het kort.
- De PVV een fascistische partij noemen is abslouut niet kloppend
- De PVV met de NSB vergelijken is absoluut niet kloppend
De enige overeenkomst is dat beiden een maatschappelijk ongenoegen hebben gekanaliseerd, maar dat is het dan ook wel.
- Het liegen over CV`s c.q. opleuken daarvan, kamerleden met een strafblad zijn van alle tijden en van alle partijen.
- Wilders is niet een "anti" persoon, hij gebruikt , op een zeer scherpe manier, de parlemataire democratie om zijn doelen te verwezenlijken.
Hagens leek not amused.....................
Misschien moet ik dit ook even bij de buren posten, daar zijn ze ook nog al into Wilders, zeg maar............
Robin, jij mag het ook doen, ik houd me er liever buiten daarzo.........
Heb je een uitzendig gemist linkje voor mij ofzo?
Het is toch van de zotte dat je dat daar niet wil posten om redenen?
EG had 'n verhelderend verhaal bij de buren.
Ik hoop dat EG dit verhaal ook helder kan pareren, voor hem....