Het grote E39 M5 (occasion) draadje
-
- Erik K.
Re: Het grote E39 M5 (occasion) draadje
Ja mooie kleur, maar heb ze er beter bij zien staan met +/-200k 

- Jelmer850i
De mijne is even duur alleen dan met 50.000 km minder op de teller.
Hoewel ik twijvel als ik hem weg doe
Hoewel ik twijvel als ik hem weg doe

- Knot
http://www.olieroe.nl/auto/bmwM5/BMW_M5_47LFBN.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;M@rcel schreef:Toch wel de kleur voor een e39 M5..
http://auto.marktplaats.nl/bmw/40846909 ... 400pk.html
Stond ie toen ook al te koop, wisselt snel.
Ik zou ook iets van 15k vragen, 186.000km, alle opties (dsp, dubbel glas etc) eisenmann, mk4 met breedbeeld navi, nieuwe mafs, nieuw vanos, diff pakkingen verangen, nieuwe accu, nieuwe dynamo, nieuwe oliepijlsensor, nieuwe schijven/blokken/remolie..... dat straalt er hier nou niet bepaald vanaf.
Goh dan was die van mij toch wel een koopje heh, vandaar dat ie ook al 90% verkocht was na 1 dag :banaan:
Ohja de rekening van de spiegel was ook binnen.... 1056 euro!!!!!!
Ohja de rekening van de spiegel was ook binnen.... 1056 euro!!!!!!
- Hans
1056 euro!? Wat staat er allemaal op die rekening???
- Knot
Motortje etc zal ook wel duur zijn denkik.
15k vangen zal lastig worden idd maar je kunt het iig vragen. Ik vind wel dat je een aantoonbaar stuk geschiedenis en onderhoud moet hebben. In mijn geval is dat binnen een jaar al dik 3000 euro, die krijgt de volgende zo mee, alleen upgrades als een mk4 met breedbeeld zijn wel wat waard vind ik.
15k vangen zal lastig worden idd maar je kunt het iig vragen. Ik vind wel dat je een aantoonbaar stuk geschiedenis en onderhoud moet hebben. In mijn geval is dat binnen een jaar al dik 3000 euro, die krijgt de volgende zo mee, alleen upgrades als een mk4 met breedbeeld zijn wel wat waard vind ik.
- Gijs.
1 vorige eigenaar, maar 59.000 km en hij mag €19.999 kosten! Oké, hij moet nog op kenteken gezet worden en ingevoerd worden, maar lijkt me een fraai exemplaar.
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=183625902" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=183625902" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jelmer850i
en nog niet eens breed beeld navi 

-
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een mooi exemplaar zo op het oog.
Wat een mooi exemplaar zo op het oog.

- Knot
Waarom ZOveel meer betalen voor die lage kmstand? Onderhoud kan daar net zo goed aan komen, alles heeft ook zn leeftijd en ervaring leert dat bijv electrisch verstelbare stoelen, spiegels etc er neit beter van worden als het nooit in actie komt!
- Hugo Bos
Of je het gebruikt of niet, die dingen gaan toch wel kapot. Het was zeker Oktoberfest toen de electra van de M5 werd ontworpen...Knot schreef:ervaring leert dat bijv electrisch verstelbare stoelen, spiegels etc er neit beter van worden als het nooit in actie komt!
-
- Auto: E63 M6
ik was vanmiddag bij jacob offenga,daar kwam een oude bekende voorbij een avus blauwe e39 m5 die als het goed is voor 17900,- te koop heeft gestaan bij de beier en deze werd zonder garantie verkocht,had hier volgens mij in dit draadje gelezen dat de auto een scheur in het onderblok zou hebben en daarom dus zonder garantie verkocht werd.
nou er is dus iemand geweest die hem zonder garantie gekocht heeft,hij heeft er zo``n 3 maanden van kunnen genieten toen brak er 1 of andere geleider af in het blok gevolg blok aan stront weet dat je een risico loopt als je zo``n auto koop maar om nou als bmw dealer zo`n grafbak te verkopen en dan ook nog moedwillig zonder garantie vind ik toch wel een beetje te ver gaan.
nou er is dus iemand geweest die hem zonder garantie gekocht heeft,hij heeft er zo``n 3 maanden van kunnen genieten toen brak er 1 of andere geleider af in het blok gevolg blok aan stront weet dat je een risico loopt als je zo``n auto koop maar om nou als bmw dealer zo`n grafbak te verkopen en dan ook nog moedwillig zonder garantie vind ik toch wel een beetje te ver gaan.
Laatst gewijzigd door speedy25 op 17 mar 2011, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Paskal
- Auto: meerdere
3x het verhaal moeten lezen voordat ik het begreep......
Ooit van leestekens gehoord
?
Ooit van leestekens gehoord

-
Nee heb ik nog nooit van gehoordPaskal schreef:3x het verhaal moeten lezen voordat ik het begreep......
Ooit van leestekens gehoord?

- Knot
Wellicht kwalijke zaak maar misschien wist de dealer er ook het fijne niet van? Voor hun natuurlijk liever huisselectie auto's... een E39 zit je als dealer niet echt op te wachten om met garantie te verkopen lijkt me.
- Erik dB
Blijft toch een goeie kleur he, dat Le Mans blauw:
http://www.autowereld.nl/bmw/5-serie/m5 ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autowereld.nl/bmw/5-serie/m5 ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Knot
Ben je gek... Silverstone moet je hebben, de kameleon onder de E39's 

-
Carbonschwarz is DE kleur 8)
Snap ook niet waarom De Beijer dit soort auto's te koop aanbiedt, zonder garantie etc?
Duw dat ding door naar de handel, levert misschien veel minder op, maar altijd nog minder erg dan imagoschade die je door dit soort bedenkelijke auto's krijgt.
Snap ook niet waarom De Beijer dit soort auto's te koop aanbiedt, zonder garantie etc?
Duw dat ding door naar de handel, levert misschien veel minder op, maar altijd nog minder erg dan imagoschade die je door dit soort bedenkelijke auto's krijgt.
-
carbonschwarz is idd de kleurM@rcel schreef:Carbonschwarz is DE kleur 8)

vind het ook een beetje een raar verhaal idd en dan te bedenken dat ik ook nog bij die m5 ben geweest toen der tijd.blijft natuurlijk wel mooi sneu als je zo`n m5 koop voor een hoop geld en 3 maanden later kan je om een andere motor..
-
De Beijer kan toch ook niet zien dat er na een paar maanden een geleider in het blok af gaat breken? Of ze hem nou met of zonder garantie verkochten.. Het is sneu voor de nieuwe eigenaar, maar je neemt zelf het risico heb je met een tweedehands auto zonder garantie.
Knot schreef:Wellicht kwalijke zaak maar misschien wist de dealer er ook het fijne niet van? Voor hun natuurlijk liever huisselectie auto's... een E39 zit je als dealer niet echt op te wachten om met garantie te verkopen lijkt me.
Wist de dealer hier niet van? woehahahahahhaah WAS BEKEND DAAR HOOR!!!!!!!!!
was bekend dat er zowieso een scheurtje in het onderblok zat, maar ja dat wordt er niet bij verteld heh! :fy:
-
Het bovenstaande moesten ze direct het bedrijf hun dealerschap afnemen...(als dit waar is)
Pure oplichting,als ze het er niet bij verteld hebben.
Pure oplichting,als ze het er niet bij verteld hebben.
Ze zijn niet onnozel bij een dealer hoor, en ja was bekend
- Ravin ///M
Te simpel gedacht! Beetje consument weet dat er zoiets bestaat als consumentenbescherming. Ook al koop je iets zonder garantie, mag je er van uitgaan dat een bepaald product een bepaalde levensduur heeft bij normaal gebruik. En zelfs bij niet-normaal gebruik, als je daar afspraken over hebt gemaakt. Elk gebrek dat de verkoper niet meldt, en dat zich binnen 6 maanden na koop openbaart, kan bij juist en tijdig handelen van de koper op de verkoper verhaald worden. Ook na zes maanden kan het, alleen ligt er dan een bewijslast bij de koper.Mark N schreef:De Beijer kan toch ook niet zien dat er na een paar maanden een geleider in het blok af gaat breken? Of ze hem nou met of zonder garantie verkochten.. Het is sneu voor de nieuwe eigenaar, maar je neemt zelf het risico heb je met een tweedehands auto zonder garantie.
Als je defect dus binnen een half jaar na koop ontstaat heb je GEEN bewijslast en wordt er automatisch van uit gegaan dat het defect al bij de koop bestond. Ergo, garantie voor zes maanden mensen - is in zekere mate een wassen neus. Zo snel mogelijk na het ontstaan van het defect dien je dat te melden bij de verkoper. Indien nodig dien je een vordering te stellen op de verkoper, doe je dit niet binnen 24 maanden, dan vervalt die mogelijkheid.
Dus die jongen van het verhaal... heeft nog steeds de mogelijkheid de boel te verhalen, als Jacob nog niet te veel heeft versleuteld aan de auto.
Maar misschien dat Macboy hier wat meer over kan zeggen.