BMW M3 GTS
- Hielke
Re: BMW M3 GTS
Wat snap je dan niet? Vind het vrij duidelijk wat Bert heeft opgeschreven. Ik kan me niet voorstellen dat de auto met de default setup op De Ring vaak in de bumpstops komt, maar dat staat los van Bert's aanname en theoretische uiteenzetting.
Mijn "idee" van hierboven is ook maar boekjeswijsheid en simrace logica. Maar als Gerwin die uitstappende achterkant met een andere afstelling wil counteren dan zijn dit wel de punten om aandacht aan te besteden. Anderzijds, ik heb niet het idee dat die losse achterkant hem grote zorgen baart.
Mijn "idee" van hierboven is ook maar boekjeswijsheid en simrace logica. Maar als Gerwin die uitstappende achterkant met een andere afstelling wil counteren dan zijn dit wel de punten om aandacht aan te besteden. Anderzijds, ik heb niet het idee dat die losse achterkant hem grote zorgen baart.
- Gerwin Ring
Haha inderdaad, integendeel zou ik bijna zeggen. Dit is juist waarom ik een BMW zo leuk vind!Hielke schreef:
Anderzijds, ik heb niet het idee dat die losse achterkant hem grote zorgen baart.
Hier het eerder genoemde filmpje vanuit de oranje GT3 RS (danke Juergen!):
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Leuk om de GTS in de verte te zien, voor de rest vind ik het filmpje niet zo geweldig.
Ik heb het idee dat ie een fractie versneld afgespeeld wordt
en de muziek moet ook achterwege blijven. Ik hoor liever die lekker boxer motor en hopelijk nog een brul van die heerlijke V8 
Ik heb het idee dat ie een fractie versneld afgespeeld wordt

-
Prima filmpje. Heb 'm nog niet helemaal afgekeken, maar de muziek is niet irritant aanwezig, het motorgeluid is nog overduidelijk te horen. Ziet er in de eerste minuten minder spectaculair uit dan Gerwin zijn eigen filmpje, maar ga deze vanmiddag nog zeker af kijken. Prima te pruimen 

- GTRene
leuk om te zien, hij springt inderdaad soms, althans af en toe lijkt dat zo...
straks zit er net als bij die Opel van Thommy?, de transportblokken er nog tussen
hoop dat je het goed afgesteld krijgt, Oranje boven
straks zit er net als bij die Opel van Thommy?, de transportblokken er nog tussen

hoop dat je het goed afgesteld krijgt, Oranje boven
- Macboy
Sorry dat ik weer zeik maar zo onbegrijpelijk dom die muziek op de achtergrond ... buiten dat is het een topfilmpje !
- Snipe
Die muziek stoort me nog niet zo, ik vraag me alleen af wat we met ruim drie minuten muziek moeten als het filmpje al afgelopen is. Dan moet je die plaat wel héél mooi vinden!
-
Moet dat toch een heerlijk gevoel geven, als je zo met twee van die oranje superauto's de Nordschleife mag bedwingen. Daar droomt iedere autogek toch van?
Super
Super
-
Steve bij een bmw dealer in roeselare belgie staat een nieuwe gts in de showroom. Weet alleen niet als ie hem wil verkopen. Just a tip
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Na aanschaf een klein feestje te Maldigem, cafe Zottekop................... 
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Kwam net deze tegen van Philip. Zit er nice uit!
- Adje ///M3
"is da aftermarket, die rooie schijve?" 

- Gijs.
Videotje van mij, bovenstaand. Als ik het goed begrijp rijdt 'Erwin Ring' in de M3 GTS met kenteken **-RBL-* toch? Heb ik ook nog wel wat video's van, tijdens Scuderia Hanseat. Mocht hier interesse in zijn zie ik wel een PM verschijnen. Ben altijd wel bereid om die video's even toe te mailen.
- Sperdy
-
Kikken, zie het nu pas! Gijs dank voor de filmpjes en mijn maat in de andere GTS is Gerwin RingMark Nauta schreef:Kwam net deze tegen van Philip. Zit er nice uit!
- Gijs.
Philip Ring schreef:Kikken, zie het nu pas! Gijs dank voor de filmpjes en mijn maat in de andere GTS is Gerwin RingMark Nauta schreef:Kwam net deze tegen van Philip. Zit er nice uit!
Geen probleem! Ja, via hem had ik ook uw e-mailadres!
- Gijs.
Kwam ook nog een fototje tegen op internet:

- Hugo Bos
Hoorde van een vriendin van me dat Gerwin en zij/haar vriend een touche hebben gehad tussen hun E46 M3 en die GTS? Bij hun viel het mee, hoe staat het met de GTS?Philip Ring schreef:Kikken, zie het nu pas! Gijs dank voor de filmpjes en mijn maat in de andere GTS is Gerwin RingMark Nauta schreef:Kwam net deze tegen van Philip. Zit er nice uit!
-
Oh dus jij kan regelen dat er WEL even een schadeformuliertje ingevuld wordt?
-
Zou die GTS-en maar snel zwart spuiten. Trekt allemaal schade aan.
-
steve smith schreef:Oh dus jij kan regelen dat er WEL even een schadeformuliertje ingevuld wordt?

- Snipe
Nou, dat oranje werkt kennelijk inderdaad als een rode lap op een stier.
- RVV
steve smith schreef:Oh dus jij kan regelen dat er WEL even een schadeformuliertje ingevuld wordt?
Komt een App voor

-
RVV schreef:steve smith schreef:Oh dus jij kan regelen dat er WEL even een schadeformuliertje ingevuld wordt?
Komt een App voor

- Gijs.
Nog een foto die ik tegenkwam van Gerwins M3 GTS. Origineel hier: http://www.flickr.com/photos/dennis_vdm ... /contacts/" onclick="window.open(this.href);return false; . Heb deze foto nu ook als wallpaper, erg fijne foto.