///M3 Supercharged GOES SWEDEN!!!!!! SOLD!!!!!!!!
- RVV
Re: ///M3 Supercharged,vs 997 Carrera(?)
Techniek moet dus gewoon betrouwbaarder worden gemaakt ?
Anton schreef:Paul gaat vandaag de Spal ventilator vastzetten...............![]()
Toen ie gister de wagen startte blies die zich zelf minstens 5 cm van de radiator af, en ik heb ergens gelezen dat ie zo dicht mogelijk tegen de radiator aan moet zitten, iig niet meer dan een cm van de radiator. Hopelijk blijft ie dan wel uit het rood. Hopelijk de 28e beter!
Reden van het rood ben ik achter Anton, mn alu tellerring was losgekomen door de hitte en die nam mn wijzer op sleeptouw..daarvoor en nu heeft ie nog nooit ook maar het rode lampje laten branden of de temp uit het midden geweest.
Ben tussendoor nog even stuk op de weg bezig geweest, tot 4000 loopt ie gewoon echt te rijk, 4-6000maakt ie het waar en daarna loopt ie weer te rijk.
Wat ie in ieder geval niet lekker vindt is om de 2 mtr gestart te worden in de rij...ding verzoop letterlijk en figuurlijk.
2e run was waardeloos, misfirend in 1 en 2, gewoon waardeloos dus.. 1ste stopte ik al na 50mtr gas te geven.
Gisteren had ie gewoon zijn dag niet, helemaal als je weet dat ik NA een 13.6 reedt

- Arthur
- Auto: Nr.51
Excuses, Paul
Jij moet daar op je sloffen winnen zoals ik de verhalen steeds lees tenminste

- Peric
Koudijs in die intercooler dan maar.. 
Of een sproeisetje erop.

Of een sproeisetje erop.
- FrankvW
Het was gewoon echt te warm smiddags om mooie tijden neer te zetten en dat was ook te zien aan de tijden van onze clubracers......
Servaas bleef ook bij 13.3/4 hangen met de corsa smiddags en savonds wel 2 tienden sneller
Brieken kon zn draai ook niet vinden smiddags met zn corsa maar later op de avond wel een paar 11 secondes
Grtz
Servaas bleef ook bij 13.3/4 hangen met de corsa smiddags en savonds wel 2 tienden sneller
Brieken kon zn draai ook niet vinden smiddags met zn corsa maar later op de avond wel een paar 11 secondes
Grtz
Arthur schreef:Excuses, PaulJij moet daar op je sloffen winnen zoals ik de verhalen steeds lees tenminste
![]()
Uhmm er rijden 10 , 11 sec autos... om maar even te vergelijken een Bugatti Veyron doet de 1/4 in 10.4 een beetje Ferrari in 12 hoog...dus winnen daar, echt niet...
Neem bijv Andy met zijn CRX turbo rijdt gewoon even 10 sec met een eindsnelheid van 220/240

Laatst gewijzigd door Paul op 10 aug 2009, 01:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ach joh, ik zit helmaal niet in dat wereldje
Die tijden zeggen me niets. Wat doet jouw auto dan, mits goed lopend?

- Anton
Helm al weer terug , Paul? Anders mag je die ik onder mn T shirt heb wel hebben... 

- MartijnGizmo
Zouden ze hier eigenlijk wel moeten doen, tijd/afstand zegt meer dan tijd/snelheid bij bijv. een stoplichtsprint. Car & Driver zetten ze bijvoorbeeld overal de 1/4 mijl tijd erbij.Arthur schreef:Ach joh, ik zit helmaal niet in dat wereldjeDie tijden zeggen me niets. Wat doet jouw auto dan, mits goed lopend?
Ja gelukkig wel... lag eind van de avond ineens weer in de auto...Anton schreef:Helm al weer terug , Paul? Anders mag je die ik onder mn T shirt heb wel hebben...

Deze setup moet gewoon 12 rond kunnen rijden.. met een eindsnelheid van ergens in de 190kmpu
1 ding weet ik in ieder geval, op zon mega benauwde dag 15x starten en 15x2 mtr rijden in de wachtrij in een half uur tijd vindt mn auto niet lekker...snap nu ook waarom iedereen zijn auto duwt altijd in de wachtrij

dus Anton volgende keer moet je me helpen dat kreng duwen

- turbofries
Liever een bmw douwen dan een opel rijdenPaul schreef:Ja gelukkig wel... lag eind van de avond ineens weer in de auto...Anton schreef:Helm al weer terug , Paul? Anders mag je die ik onder mn T shirt heb wel hebben...
Deze setup moet gewoon 12 rond kunnen rijden.. met een eindsnelheid van ergens in de 190kmpu
1 ding weet ik in ieder geval, op zon mega benauwde dag 15x starten en 15x2 mtr rijden in de wachtrij in een half uur tijd vindt mn auto niet lekker...snap nu ook waarom iedereen zijn auto duwt altijd in de wachtrij
dus Anton volgende keer moet je me helpen dat kreng duwen

- RVV
Paul als jij met 500 pk 12 rond en 190km/h kan halen, en dan een civic turbo 10 hoog met 240 km/h. Wat voor een monstersnelle auto is die civic dan wel ???
- Rutger...
deze!!! :twisted:Rico schreef:Paul als jij met 500 pk 12 rond en 190km/h kan halen, en dan een civic turbo 10 hoog met 240 km/h. Wat voor een monstersnelle auto is die civic dan wel ???
http://www.youtube.com/watch?v=rxF4YNoJ ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
paul volgende keer even het gas erop

-
Ook rap....
Materialmord...
Materialmord...
Rico schreef:Paul als jij met 500 pk 12 rond en 190km/h kan halen, en dan een civic turbo 10 hoog met 240 km/h. Wat voor een monstersnelle auto is die civic dan wel ???
Uhmm Andy met zijn Crxje en iets van 600-650pk

En Rico ga je een Hondaatje met een B16 op redelijke boost tegenkomen met je M5 dan krijg je gewoon aan de kont van zon rijstmobiel

- RVV
Alleen zou ik nooit reageren op zo'n Hondaatje..
Vanmiddag nog een leuke situatie... een Volvo V70R laatste model.. ooit vond ik die dingen snel.. echt kansloos op zijn nummer gezet..

Vanmiddag nog een leuke situatie... een Volvo V70R laatste model.. ooit vond ik die dingen snel.. echt kansloos op zijn nummer gezet..
OHja rutger ik kwam net je "broertje" tegen in Drachten, kanariegele GT, zeer netjes ding met een mega intercooler op de neus..2 jonge gasten erin, op de zuiderhogeweg de ///M er maar even naast gegooid, maar hij durfde niet.
Erg netjes ding en deze had ik nog niet eerder gespot
en Rico, is maar beter ook..
Maarja de leuke projectjes zie je steeds vaker, echt voor heel weinig geld heb je een kleine rocketship onder je kont..
en Rico, is maar beter ook..

- RVV
Klopt Paul, maar 99 van de 100 auto's in deze catagorie zien er alleen maar "stoer" aan de buitenkant uit. Nog kanslozer dan verliezen van zo'n raket is ingaan op elke uitdaging van zo'n "stoer" ding. Maar het valt ook wel mee, de M5 is geen auto die je uitdaagt met je "stoere" auto. Wel lachen gisteren bij de pomp, "echte M5 ? Zeker wel 300pk hè, nee zeg ik meer dan 500pk. Gast "dat kan niet", en rijd weg in zijn Mazda 323 LOL.
- Rutger...
Paultje daar zat ik inPaul schreef:OHja rutger ik kwam net je "broertje" tegen in Drachten, kanariegele GT, zeer netjes ding met een mega intercooler op de neus..2 jonge gasten erin, op de zuiderhogeweg de ///M er maar even naast gegooid, maar hij durfde niet.
en Rico, is maar beter ook..Maarja de leuke projectjes zie je steeds vaker, echt voor heel weinig geld heb je een kleine rocketship onder je kont..

woehhahahaRico schreef:Klopt Paul, maar 99 van de 100 auto's in deze catagorie zien er alleen maar "stoer" aan de buitenkant uit. Nog kanslozer dan verliezen van zo'n raket is ingaan op elke uitdaging van zo'n "stoer" ding. Maar het valt ook wel mee, de M5 is geen auto die je uitdaagt met je "stoere" auto. Wel lachen gisteren bij de pomp, "echte M5 ? Zeker wel 300pk hè, nee zeg ik meer dan 500pk. Gast "dat kan niet", en rijd weg in zijn Mazda 323 LOL.

@ Rutger, kijk!!!!!! was is het wereldje toch weer klein heh.. ik ken je wel dus.. je bent wel eens langsgefietst als ik weer s bezig was met het hok..
Idd een erg moooie netjese Punto, rijdt hier ook wel eens eentje uit omgeving Hveen, zwarte met een Novitec sticker achterop.... (die kon het lang niet doen tegen een NA Mpower) en moest volgens de eigenaar iets boven de 200pk zitten..
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Misschien moet ik es kijken bij zo'n sprintwedstrijd in Drachten, kzie nu de lol niet zo in van hard rechtuitbranden over een paar honderd meter. 

Wouter tis gewoon leuk om even te zien,voor mij persoonlijk erg veel bekenden, dus wat slap ouwehoeren,400mtr sprinten kan mij ook niet echt bekoren, ga liever een blokje knallen binnendoor..Wouter81 schreef:Misschien moet ik es kijken bij zo'n sprintwedstrijd in Drachten, kzie nu de lol niet zo in van hard rechtuitbranden over een paar honderd meter.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Zal zeker es kijken Paul, collega hier schijnt er ook regelmatig te zijn met zijn Civic.
Ik moat mar ris mei.

- Rutger...
Iedereen kan gokken Paul maar een punto gt heb je niet zomaar op 200pkPaul schreef:woehhahahaRico schreef:Klopt Paul, maar 99 van de 100 auto's in deze catagorie zien er alleen maar "stoer" aan de buitenkant uit. Nog kanslozer dan verliezen van zo'n raket is ingaan op elke uitdaging van zo'n "stoer" ding. Maar het valt ook wel mee, de M5 is geen auto die je uitdaagt met je "stoere" auto. Wel lachen gisteren bij de pomp, "echte M5 ? Zeker wel 300pk hè, nee zeg ik meer dan 500pk. Gast "dat kan niet", en rijd weg in zijn Mazda 323 LOL.![]()
@ Rutger, kijk!!!!!! was is het wereldje toch weer klein heh.. ik ken je wel dus.. je bent wel eens langsgefietst als ik weer s bezig was met het hok..
Idd een erg moooie netjese Punto, rijdt hier ook wel eens eentje uit omgeving Hveen, zwarte met een Novitec sticker achterop.... (die kon het lang niet doen tegen een NA Mpower) en moest volgens de eigenaar iets boven de 200pk zitten..

Valt eindelijk het kwartje

Rutger, hij stond toendertijd bij de mac.. ging ervandoor.. ik erachteraan.. even goed op zijn flikker gegeven.... paar weken later was ie terug met grotere turbo,en nog wat nieuws mods... en tja.. zelfde verhaal als ervoor.
Maatje van me had een gebouwde R5 turbo en die zat rond de 200pk , ding was serieus snel...
Maatje van me had een gebouwde R5 turbo en die zat rond de 200pk , ding was serieus snel...