Het ging fout toen vrouwen rechten kregenRS-Ron schreef: 05 nov 2017, 18:14Welnee vrouwen binnen houden in Nederland is volslagen normaal, ze uithuwelijken aan neef uit de bergen, niet naar sport, zwemmen en noem maar op, moet kunnen, jongens als prinsjes opvoeden, die vervolgens in geen enkel bedrijf met een Nederlandse moraal kunnen presteren. Gelukkig is het in al die Arabische landen fantastisch om als kafir te leven, maar het is voor velen kennelijk geen probleem om elke vrijdag met hun reet omhoog te liggen, das toch een fantastische cultuur ? Nee dan die blanken, das pas een drama...........Riceaux schreef: 05 nov 2017, 17:59 @350Z: Voel me hier in de wijk ook regelmatig de buitenlander. 99% van de wijk is allochtoon en er wordt hier ook meer Arabisch gesproken dan Nederlands. De vrouwen zie je echter nooit. Komt het bedreigend op mij over? Neuj niet echt. Veroorzaken ze overlast, Mwah alleen parkeeroverlast. In de blanke achterstandswijk een paar wijken verderop voel ik me onveiliger.
Gr Ron

Dat hebben ze daar beter begrepen