Toen ik op de Ring was, had ik dat heel erg met deze:JP schreef:Maar de helft van filpmje gezien, maar komt bij mij nogal aso over.... Weinig rekening met anderen, nauwelijks van gas bij gele vlag.
Zat toen ook wel heel extreem te pushen.
Toen ik op de Ring was, had ik dat heel erg met deze:JP schreef:Maar de helft van filpmje gezien, maar komt bij mij nogal aso over.... Weinig rekening met anderen, nauwelijks van gas bij gele vlag.
Je bedoeld Sergini, nee dat is deze gast niet. Vind het ook net te, maar tempo zit er wel lekker in en het kijkt lekker wegJP schreef:Maar de helft van filpmje gezien, maar komt bij mij nogal aso over.... Weinig rekening met anderen, nauwelijks van gas bij gele vlag.
Volgens mij is dit trouwens een Italiaan die erg bekend staat bij vele van de Ring-stamgasten, en dan niet in positieve zin.
Dacht al ja, waar komt ie me bekend van voor. Zie knot nog "ohne scheinwerfer" uitleggen dat ie er echt nix aan kon doen dat deze eruit stuiterde bij de karusselstefan740 schreef:Dat is de man achter rent-a-racecar.de toch. Beetje jammer van de 'automaat'.
Er zijn er meer van die dat rustig doen. Ron Simons bijvoorbeeld. Die heeft letterlijk 3 GSM's in de middenconsole liggen. En dan voor de instructie nog een walkie-talkie op schoot en rijd hij aardig door.Macboy schreef:4000+ rondjes is leuk, maar dan nog ga je niet bellen op de openbare weg, laat staan de Ring.
En die Nissan GT-R: kunnen we allemaal zien waar ons geld heengaat
Normaal gesproken zijn de auto's van de Streckensicherung allemaal ter beschikking gesteld door fabrikanten. Goedekopere reclame is er tegenwoordig niet voor je doelgroep...........Macboy schreef:4000+ rondjes is leuk, maar dan nog ga je niet bellen op de openbare weg, laat staan de Ring.
En die Nissan GT-R: kunnen we allemaal zien waar ons geld heengaat
Ik denk dat die GT-R gratis beschikbaar is gesteld door Nissan. Mooi marketing verhaal natuurlijk voor de GT-RRuben schreef:Al gespot? Beter!
http://www.autoblog.nl/archive/2009/08/ ... post-30454" onclick="window.open(this.href);return false;
Beat that Porsche :twisted:
Kgroot.nl schreef:1,5 week terug heb ik gedurende 4 dagen aan de Ring gezeten. Ook nog een 2 rondjes mee kunnen rijden in de 996 GT3 MKI van de eigenaar van ons pension. Moet zeggen dat ik (ondanks de vaste maag en geen wagenziekte) er toch wat misselijk uit kwam
Hehehe..Paskal Morriën schreef:Kgroot.nl schreef:1,5 week terug heb ik gedurende 4 dagen aan de Ring gezeten. Ook nog een 2 rondjes mee kunnen rijden in de 996 GT3 MKI van de eigenaar van ons pension. Moet zeggen dat ik (ondanks de vaste maag en geen wagenziekte) er toch wat misselijk uit kwamEn dan te bedenken dat Arie er niet eens zo loeihard overheen gaat. Ok, ik kan hem verre van bijhouden hoor, maar ik rij dan ook in z'n traag Frans hok
Ik heb nog een mooie, goedkope ringtool staan..Kgroot.nl schreef:Hehehe..Paskal Morriën schreef:Kgroot.nl schreef:1,5 week terug heb ik gedurende 4 dagen aan de Ring gezeten. Ook nog een 2 rondjes mee kunnen rijden in de 996 GT3 MKI van de eigenaar van ons pension. Moet zeggen dat ik (ondanks de vaste maag en geen wagenziekte) er toch wat misselijk uit kwamEn dan te bedenken dat Arie er niet eens zo loeihard overheen gaat. Ok, ik kan hem verre van bijhouden hoor, maar ik rij dan ook in z'n traag Frans hok
Zelf rijden is ook anders dan meerijden..
Ik wil het mijn huidige auto niet aan doen om de ring op te gaan..
Dus nog maar ff doorsparen en op zoek naar wat leuks om de circuits af te gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten