Maar zal niks verklappen...

Ach, de E46 M3 is ook geen sportwagen en een E36 ook niet..........Als die tijd idd klopt hebben ze er toch maar liefst 22 sec afgesnoept en dat met meer massa, toch knap ( Andre zal er wel anders over denken.....Joop schreef:Mooi stukje...
Conclusie: "nieuw schoolvoorbeeld van de supersporter" en "prestaties zijn toegankelijk voor een ieder"
Een hele rappe GT dus en geen sportwagen meer, dat is wat de M3 anno 2007 is.
Als de M3 dan geen sportwagen is, dan is de rondetijd over de Ring met een gemiddelde van 156km/h over 20,8KM een hele nette tijd (dus 8 minuten rond8) ).
Steven Nauta schreef:Mooi artikel. Ik wil hem dit jaar echt nog op de Ring tegenkomen. Top BMW op dit moment is nog steeds de CSL, maar deze wagen is echt geweldig. Nu nog IRL zien.
Wanneer staat hij bij De Beier Rico/Andre?
Sportwagens zijn het na de E30 M3 al lang niet meer idd, maar ja die uitvoering is als homologatiemodel op de markt gekomen en niet andersom. De rest borduurt nog steeds op het succes voort van de E30 M3.romo schreef: Ach, de E46 M3 is ook geen sportwagen en een E36 ook niet..........Als die tijd idd klopt hebben ze er toch maar liefst 22 sec afgesnoept en dat met meer massa, toch knap ( Andre zal er wel anders over denken.....)
De rest heeft succes omdat het zo'n beetje de ideale alleskunner is zonder alteveel aan sportiviteit in te leveren.Joop schreef:
Sportwagens zijn het na de E30 M3 al lang niet meer idd, maar ja die uitvoering is als homologatiemodel op de markt gekomen en niet andersom. De rest borduurt nog steeds op het succes voort van de E30 M3.
Ik wil vooruit, niet achteruit................................voor die tijd fantastisch ( nu ook wel voor een zondag middag of zo) maar door de week danmaar de nieuwe................................Tom schreef:De rest heeft succes omdat het zo'n beetje de ideale alleskunner is zonder alteveel aan sportiviteit in te leveren.Joop schreef:
Sportwagens zijn het na de E30 M3 al lang niet meer idd, maar ja die uitvoering is als homologatiemodel op de markt gekomen en niet andersom. De rest borduurt nog steeds op het succes voort van de E30 M3.
Gemiddelde M3 koper vind een E30 M3 een oud hok denk ik.
Zo zou je het ook kunnen zien...Tom schreef:De rest heeft succes omdat het zo'n beetje de ideale alleskunner is zonder alteveel aan sportiviteit in te leveren.Joop schreef:
Gemiddelde M3 koper vind een E30 M3 een oud hok denk ik.
Een kenner weet het wel natuurlijk, tuurlijk zijn er mensen zat die auto`s kopen er geen r.k van afweten. Maar ik denk bij M3 (ook de toekomstige) bezitters dat dat wel meevalt, mensen die zoiets kopen lijken me toch niet geheel onwetende...................Tom schreef:Klopt maar voortborduren op het succes van de E30 M3 is niet echt het geval ben ik bang... gewoon omdat de gemiddelde koper met een ton voor een nieuwe M3 amper weet wat zo'n E30 M3 is. Zie regelmatig mensen die denken dat er een 6-cilinder inzit..tja
Lijkt mij ook...romo schreef:Een kenner weet het wel natuurlijk, tuurlijk zijn er mensen zat die auto`s kopen er geen r.k van afweten. Maar ik denk bij M3 (ook de toekomstige) bezitters dat dat wel meevalt, mensen die zoiets kopen lijken me toch niet geheel onwetende...................Tom schreef:Klopt maar voortborduren op het succes van de E30 M3 is niet echt het geval ben ik bang... gewoon omdat de gemiddelde koper met een ton voor een nieuwe M3 amper weet wat zo'n E30 M3 is. Zie regelmatig mensen die denken dat er een 6-cilinder inzit..tja
Volgens mij betrekt die 7% minder gewicht zich uitsluitend op het motorblok. Natuurlijk geen toeval dat er in algemene termen "7% lichter" van gemaakt wordt.Lars Bouten schreef:http://www.autovisie.nl/expertise/rijim ... /index.xml
Hier zegt Roks dat hij lichter is dan zijn voorganger...
Heb ik iets gemist??
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Kasteel en 8 gasten