Voetbal Algemeen/actueel!
Re: Voetbal [algemeen/actueel] WK2010!!
swalbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee van spanje
stop deze dan ook maar
stop deze dan ook maar
- JP
Niets aan de hand.... 

- HansD
Aardige 3 minuten zo
.

- Fernando
dat ging 3x via de paal..... 

Laatst gewijzigd door Fernando op 03 jul 2010, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Noem me gek, maar ik zie Nederland ook nog wel van Duitsland winnen....
Waarom ??
Omdat dit elftal zakelijk speelt en zich niet laat leiden door emoties.
Als je ziet hoe ze er voor bleven werken ( met hun eigen spel ) na het doelpunt van Brazilie.
Gewoon hun eigen spel spelen met ijzeren discipline, ik denk ook dat dat de kracht van Van Marwijk is.
Daarbij, iets wat anderen ook al is opgevallen, Nederland laat zich niet intimideren.
Van Bommel is daar een zeer goed voorbeeld van.
In de wedstrijd tegen Brazillie stond Robinho in z'n gezicht te schreeuwen na een "overtredinkje" van Van Bommel.
Het enige dat Van Bommel deed, was Robinho een meetje meewarig aankijken, zo van "wat sta je nou druk te doen mannetje....ik vreet je op"
En dat is denk ik de kracht van dit elftal, je niet laten intimideren door de tegenstander, maar zelf intimideren en je eigen spel blijven spelen......
Neemt niet weg dat de Duitsers echt fantastisch voetbal laten zien, ik mag wel zeggen dat ik daar echt wel fan van ben.
Niet meer dat afgemeten strakke Oostblok voetbal, maar mooie snelle combinaties over meerdere linies. Tis bijna een mengelmoes tussen Engels en Italaiaans voetbal.
Dat heeft die Joachim toch wel voor elkaar hoor....
Ach we zullen het wel zien......eerst die andere Zuid-Amerikanen maar eens verlsaan, want ook die staan niet voor niets in de halve finales.
Al vind ik Forlan tot nu toe erg tegevallen....en ze missen nu ook nog eens El Pistolero.....
Waarom ??
Omdat dit elftal zakelijk speelt en zich niet laat leiden door emoties.
Als je ziet hoe ze er voor bleven werken ( met hun eigen spel ) na het doelpunt van Brazilie.
Gewoon hun eigen spel spelen met ijzeren discipline, ik denk ook dat dat de kracht van Van Marwijk is.
Daarbij, iets wat anderen ook al is opgevallen, Nederland laat zich niet intimideren.
Van Bommel is daar een zeer goed voorbeeld van.
In de wedstrijd tegen Brazillie stond Robinho in z'n gezicht te schreeuwen na een "overtredinkje" van Van Bommel.
Het enige dat Van Bommel deed, was Robinho een meetje meewarig aankijken, zo van "wat sta je nou druk te doen mannetje....ik vreet je op"
En dat is denk ik de kracht van dit elftal, je niet laten intimideren door de tegenstander, maar zelf intimideren en je eigen spel blijven spelen......
Neemt niet weg dat de Duitsers echt fantastisch voetbal laten zien, ik mag wel zeggen dat ik daar echt wel fan van ben.
Niet meer dat afgemeten strakke Oostblok voetbal, maar mooie snelle combinaties over meerdere linies. Tis bijna een mengelmoes tussen Engels en Italaiaans voetbal.
Dat heeft die Joachim toch wel voor elkaar hoor....
Ach we zullen het wel zien......eerst die andere Zuid-Amerikanen maar eens verlsaan, want ook die staan niet voor niets in de halve finales.
Al vind ik Forlan tot nu toe erg tegevallen....en ze missen nu ook nog eens El Pistolero.....
- Sperdy
Het Nederlands hange-en-wurgen 11 tal. Allejezus, wat is dat voetbal van ons niet om aan te zien. Wat speelden we ook weer slecht tegen Brazilie. Met strontmazzel gewonnen natuurlijk, ga nou niet lullen over kwaliteit
.
Ben het helemaal met Erik H eens, het is zakelijk voetbal. Maakt niet uit hoe, als we die beker maar pakken. :banaan: En ga zo door! zou ik zo zeggen. En ik ben het er helemaal mee eens.
Urugay: het wordt 'der tot oder de gladiolen' tegen Urugay. Wat kan gebeuren is dat de strondmazzel ons deze keer niet zal helpen, dus geen eigen doelpunten van tegenstanders, geen missers van keepers. Bovendien zal Urugay zich met hand en tand verzetten. Het wordt schoppen en hakken.
Mijn voorspelling:
Nederland - Urugay
0 - 1
Nederland eindigt met 9 spelers, Urugay met 10

Ben het helemaal met Erik H eens, het is zakelijk voetbal. Maakt niet uit hoe, als we die beker maar pakken. :banaan: En ga zo door! zou ik zo zeggen. En ik ben het er helemaal mee eens.
Urugay: het wordt 'der tot oder de gladiolen' tegen Urugay. Wat kan gebeuren is dat de strondmazzel ons deze keer niet zal helpen, dus geen eigen doelpunten van tegenstanders, geen missers van keepers. Bovendien zal Urugay zich met hand en tand verzetten. Het wordt schoppen en hakken.
Mijn voorspelling:
Nederland - Urugay
0 - 1
-
lol! Nederland heeft tegen Brasil bewezen dat ze boven het ordinaire trappen enzo staan... denk terug aan portugal in 2006... ze zijn veel slimmer en geslepener...
Uruguay daarentegen zal net zoals tegen costa rica rammen! ben ERG benieuwd! Ik zeg 2-0 Nederland

Een lekkere ordinaire knokpartij is natuurlijk wel sensatie

- RutgerK
Dan heb je toch niet goed naar de wedstrijden van Nederland gekeken. Het doelpunt van Brazilië van het eerste en enige veld doelpunt dat Nederland heeft tegen gekregen. Dat doelpunt was heel duidelijk een organisatie fout die het gevolg was van een laatste moment aanpassingen in het centrum van de verdediging.FerdiACS1 schreef:Het Nederlands hange-en-wurgen 11 tal. Allejezus, wat is dat voetbal van ons niet om aan te zien. Wat speelden we ook weer slecht tegen Brazilie. Met strontmazzel gewonnen natuurlijk, ga nou niet lullen over kwaliteit.
Mijn voorspelling:
Nederland - Urugay
0 - 1
Het eerste doelpunt van Sneijder tegen Brazilië was weliswaar met hulp van Melo maar aan de andere kant was de manier van inspelen van de bal wel heel bewust omdat Sneijder wist dat dit een zwak punt is van de Cesar.
De mogelijkheid van Vittek op een doelpunt die Stekelenburg eruit hield was de enige kans die ik mij kan herinneren waar Nederland geen enkele grip op het resultaat had van de doelpoging. Ook de doelpoging van Kaka werd 'begeleid' door de verdediging waardoor Stekelenburg zich goed kon opstellen.
Ik vind Duitsland fantastich spelen maar de verdediging geeft wel per wedstrijd 3 -4 kansen weg waarbij de verdediging totaal geen controle heeft over de doelpoging van de tegenstander.
-
Fantastisch WK tot nu toe.
Morgen op groot scherm op plein in Leeuwarden kijken!
-
- Auto: M3P, 130i
René130i schreef:Fantastisch WK tot nu toe.

Morgenavond Hyundai Fan Park Eindhoven!

-
ik zit waarschijnlijk op museumplein! 8)
- HansD
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ondertussen in Brazilië:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1023361 ... zili_.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/1023361 ... zili_.html
- Michel P
-

¡ Mira esas tetas!
-
Moeten we kunnen winnen

- Arthur
- Auto: Nr.51
Deze lijkt er beter uit te zien dan die blonde "shemale", met die opgeplakte halve sinaasappels als tieten, een paar pagina's eerderMichel P schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VovkvDnh ... r_embedded[/youtube]

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Wel wat 'n attention whore, maar ok.
Wij hebben hier vanaf 19.00 2 grote schermen in 't centrum incl de hele feestbende.
We zijn toch 1 van de echte voetbalsteden in Nederland en dat blijkt. Ook al zijn we maar redelijk klein.
Wij hebben hier vanaf 19.00 2 grote schermen in 't centrum incl de hele feestbende.
We zijn toch 1 van de echte voetbalsteden in Nederland en dat blijkt. Ook al zijn we maar redelijk klein.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Hier in het pitoreske etten-leur ligt de centrale antenne eruit.
Eens kijken of ze het halen voor 20:30
Eens kijken of ze het halen voor 20:30
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Die Argentina van hier boven, iig beter dan Maxima:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dorismar
Zijn die jetsers ook nog zonder shirtje 'zichtbaar' via 'n linkje ofzo?

http://en.wikipedia.org/wiki/Dorismar
Zijn die jetsers ook nog zonder shirtje 'zichtbaar' via 'n linkje ofzo?

- Arthur
- Auto: Nr.51
Hier toch nog enigszins "jetsers"
'k Dacht; zal eens voetbalbabe ingeven op Google en kreeg dit als 1e resultaat.

En dit is zij ook:

En dit is zij ook: