Corona in Nederland.....
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Re: Corona in Nederland.....
Dat weet niemand. Vraag het eind september nog eens. 

-
Pcrtest, gele boekje, bewijs van herstellen, mondkapje op in het vliegtuig etc.
In Spanje tegen die tijd mondkapje ophouden, QR code scannen etc.
Winkels dicht, restaurants vroeg dicht, bars etc. vroeg dicht.
Kortom, één en al gezelligheid..
In Spanje tegen die tijd mondkapje ophouden, QR code scannen etc.
Winkels dicht, restaurants vroeg dicht, bars etc. vroeg dicht.
Kortom, één en al gezelligheid..

- Arthur
- Auto: Nr.51
Vaccinatiebewijs en Spain Travel Health formulier ingevuld meenemen. Kan, geloof ik, allemaal online en met QR codes.
- JP
Afghanistan kom je makkelijker in….
- Enrico
Tegen die tijd is het code rood.Robin schreef: 20 aug 2021, 12:44 Als ik begin october een week naar Spanje wil met vliegtuig. Wat staat me dan te wachten qua gedoe?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Dank! Mooi he EU!
-
Hier vallen de actuele reisbeperkingen binnen de EU te volgen: https://reopen.europa.eu/nl
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Dank Mark.
-
Dit. Wel paspoort in de hand dan is alles invulbaar.Arthur schreef: 20 aug 2021, 13:36 Vaccinatiebewijs en Spain Travel Health formulier ingevuld meenemen. Kan, geloof ik, allemaal online en met QR codes.
Controle is op vliegveld in Spanje. Dus anders dan met de auto de grens over rijden.
-
- Auto: Dikke Bmw
World war C (orona)
Een eerlijke onafhankelijke documentaire over corona en de zaken rondom de impact op onze samenleving (en wereld)
Link>>>>>>>>>. https://rumble.com/vlfwcn-world-war-c-t ... es....html
Een eerlijke onafhankelijke documentaire over corona en de zaken rondom de impact op onze samenleving (en wereld)
Link>>>>>>>>>. https://rumble.com/vlfwcn-world-war-c-t ... es....html
De makers
Producent Jean-Jacques van Bemmel (Docsfair) en regisseuse Belgin Inal waren tot het laatste moment nog druk met de afwerking van de film. Belgin was zelfs zo druk dat ze geen tijd had voor interviews of pers tot op de avond zelf. Gelukkig kregen we de getalenteerde cineast wel nog voor de camera want Sietske was volhoudend bij de cameraschuwe filmmaker. Jean-Jacques spraken we wel al uitgebreid in aanloop naar de sneak preview en het interview met hem is HIER te zien.
Bijzondere gasten
Er was een select gezelschap aanwezig en dat had alles te maken met de beperkingen die de overheid heeft opgelegd aan zalen en bioscopen. Slechts 40 man mochten naar binnen in zaal 2 en dat oogde dus best een beetje leeg maar de pret was er niet minder om. Met een bonte club aan artsen, politici, burgerbelangenorganisaties en wetenschappers kon de 1,5 uur in alle rust bekeken worden. Naast reeds bekende mensen uit het kritische debat zoals Wybren van Haga, Gideon van Meieren, Bob de Wit en Jan Huurman slaagden de makers er ook in om vers bloed toe te voegen aan de film. Diverse mensen uit het Redteam waren te zien en ook Twan Houben was een verrassing. Laatstgenoemde gaf een boeiende interpretatie t.a.v. het roemruchte boek van Prof.dr. Klaus Schwab dat gaat over de Great Reset.
Evenwichtig verhaal
Wat wellicht het meest bijzonder aan de docu is, is dat het geen antivaxx film is en eigenlijk een heel evenwichtig verhaal. Zowel voor- en tegenstanders van het beleid en de vaccinatiestrategie kwamen aan het woord en daarmee is de film toegankelijk tot een breed publiek. Een echte aanrader dus om samen met iemand te kijken die jouw mening niet deelt.
- MarkS
Goed dat je het er effe bij zet. Ik dacht al World War Combie. Met Brad Pitt. En die kende ik al.
- alt
Als ik nog de beelden van de ebola epidemie op mijn netvlies zie, met mensen in o.a. witte pakken, welke nu bezoek aan een ebola patiënt gelijk werden verbrand.
Ik zie nu alleen maar mensen met een mondkapje op besmette mensen verzorgen.
Wat mis ik nu.
Kom er maar in JP.
Witte pakken.
Ik zie nu alleen maar mensen met een mondkapje op besmette mensen verzorgen.
Wat mis ik nu.
Kom er maar in JP.

Witte pakken.
- JP
- alt
Gisteren demo Unmuteus in A'dam.
Bereden politie, waterkanonnen, ME, duizenden wappies die geen 1.5 M afstand houden.
https://twitter.com/i/status/1429091014174781448
Bereden politie, waterkanonnen, ME, duizenden wappies die geen 1.5 M afstand houden.
https://twitter.com/i/status/1429091014174781448
- Enrico
Is er iemand de afgelopen drie manden in het buitenland gevraagd om zijn prik, test of besmetting bewijst te laten zien? Vliegers uitgeloten.
-
Onlinetomgtr
Vliegers inc (ik en 2 kids) nee! Alleen bij Transavia Rotterdam airport. Zowel bij aankomst Griekenland als terugkomst Nederland niks.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Je hebt gevlogen, je mag niet meedoen!

- JP
Ben wel gevaccineerd maar in de hele coronatijd nog nooit getest geworden of de noodzaak gezien om me te laten testen. Tank in België en doe inkopen in Duitsland.
Alleen als je terugkomt van vakantie, hoor je dan niet uit jezelf een test te ondergaan, om zeker te weten dat je alleen maar een soa mee terugneemt, waar men vorig jaar allemaal 10 dagen vrijwillig in quarantaine ging ?
Alleen als je terugkomt van vakantie, hoor je dan niet uit jezelf een test te ondergaan, om zeker te weten dat je alleen maar een soa mee terugneemt, waar men vorig jaar allemaal 10 dagen vrijwillig in quarantaine ging ?
-
Yup….Enrico schreef: 22 aug 2021, 14:38 Is er iemand de afgelopen drie manden in het buitenland gevraagd om zijn prik, test of besmetting bewijst te laten zien? Vliegers uitgeloten.
Oostenrijk (vakantie)camping en toeristenattracties rond Klagenfurt.
Italie (werk) alleen het hotel in Noord Italie (12km van de grens met Oostenrijk. En toen ik de ferry afkwam op Sicilie, voor de rest never….
Grenscontroles al 2 jaar never nooit gecontroleerd en ik reis nog steeds kriskras door Europa.
- Joop
In Duitse hotels wisselende ervaringen… De een gaat er strikt mee om en moet van iedere hotelgast bewijs zien, de ander maar van eentje, kijkt er vluchtig naar en gelooft de rest wel…
- jos_br
Duurt een half uurtje, en komt uit 2019!!
[YouTube]https://www.youtube.com/watch?app=deskt ... SKlJacD_kI[/YouTube]
Jos.
Jos.
- MarkS
38780 weergaven lijkt me meer dan genoeg.
-
- Auto: M2C/997.2 GT3/e36M3/Rotax DD2
Yep als u een injectie neemt van fabrikanten die geen enkele liability hebben en toevallig in handen zijn van mensen als Soros Gates etc die al jaren roepen dat de wereld over bevolkt is... ja klopt op zich wel en leven op te grote voet maar gelukkig dat er zich vrijwilligers hebben aangemeld en straks zijn er opeens onvoorzienbare bijwerkingen... ja moest snel ontwikkeld worden..... oh ja ze hebben ook big tech in handen die dit soort boodschappen eraf halen....heet nu factchecken...jos_br schreef: 22 aug 2021, 21:39 Duurt een half uurtje, en komt uit 2019!!
Jos.
- JP
Ik ben om
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R