Corona in Nederland.....
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Corona in Nederland.....
Bij m'n tweede prik had de verpleegster van dienst die best ergens anders mogen geven 

- JP
Bram schreef: 13 aug 2021, 10:19 Bij m'n tweede prik had de verpleegster van dienst die best ergens anders mogen geven![]()

- Luco
Jij had haar wel willen prikken he, vies oud mannetje.Bram schreef: 13 aug 2021, 10:19 Bij m'n tweede prik had de verpleegster van dienst die best ergens anders mogen geven![]()
- Luco
Die triage doet de bevolking nu toch ook richting de niet gevaccineerden.Elise schreef: 13 aug 2021, 08:56Wie doet de triage en vanaf welk bedrag en/of leeftijd nemen we afscheid van solidariteit?Robin schreef: 13 aug 2021, 07:30 Ik denk dat het koste wat het kost in leven houden van zwakkeren en ouderen totáál ten koste van de 'rest van de wereld' en het nog steeds niet op orde hebben van de zorg(politiek gestuurd) hét probleem is.
Geen leeftijd aan hangen, draag je nog iets bij aan de maatschappij mag je blijven, zo niet gooien we je in zee ofzo.
Uitkering, gooien we je ook in zee, opruimen en besparen tegelijk, wat wil je nog meer.
- JP
Om de staatssteun aan de KLM te rechtvaardigen mag ik hopen dat dit dan wel vanuit een vliegtuig gebeurt ? Dan kan Maxima ook nog wel wat tips geven......
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Inderdaad!... dat wilde ik later nog toevoegen, maar denk ik houd het 'ruim', dus de 'rest vd wereldbevolking':)Luco schreef: 13 aug 2021, 10:28Die triage doet de bevolking nu toch ook richting de niet gevaccineerden.Elise schreef: 13 aug 2021, 08:56Wie doet de triage en vanaf welk bedrag en/of leeftijd nemen we afscheid van solidariteit?Robin schreef: 13 aug 2021, 07:30 Ik denk dat het koste wat het kost in leven houden van zwakkeren en ouderen totáál ten koste van de 'rest van de wereld' en het nog steeds niet op orde hebben van de zorg(politiek gestuurd) hét probleem is.
Geen leeftijd aan hangen, draag je nog iets bij aan de maatschappij mag je blijven, zo niet gooien we je in zee ofzo.
Uitkering, gooien we je ook in zee, opruimen en besparen tegelijk, wat wil je nog meer.
- Enrico
Je slaat het punt mis. Waar het over ging. Wat men niet weet over de vaccinatie, niet over het wel of geen bijsluiter lezen. Maar dank voor je constructieve bijdrage aan dit draad.tomgtr schreef: 13 aug 2021, 10:16 Soms is het echt zeuren om het zeuren gewoon. Je weet van tevoren welk vaccin je krijgt. Het was al een aardige operatie, als er 1 M plus mensen per week allemaal een bijsluiter willen lezen op lokatie mag je de locaties wel 2 keer zo groot maken? Als het je interesseerde had je alle kans de bijsluiter te lezen voordat je de deur uit ging Achteraf miepen dat je geen bijsluiter hebt gekregen is zeuren om het zeuren. Ook geen kusje van verpleegster gekregen op plek waar je prikje kreeg?
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
De DF'er die al een afspraak heeft staan voor zijn 16e vaccinatie.
- Enrico
Bijsluiter hoeft van mij niet meer. De voordelen zijn groooooter dan de nadelen.smiley schreef: 13 aug 2021, 11:05 De DF'er die al een afspraak heeft staan voor zijn 16e vaccinatie.
vaccinatie.jpg
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Luco
-
Onlinetomgtr
Wellicht mis ik je punt. Of je maakt je punt wel heel belabberd duidelijk. In 1 post zeg je dat je bij vaccinatie geen bijsluiter hebt gezien. En een andere post zelfde dag zeg je :Enrico schreef: 13 aug 2021, 10:58Je slaat het punt mis. Waar het over ging. Wat men niet weet over de vaccinatie, niet over het wel of geen bijsluiter lezen. Maar dank voor je constructieve bijdrage aan dit draad.tomgtr schreef: 13 aug 2021, 10:16 Soms is het echt zeuren om het zeuren gewoon. Je weet van tevoren welk vaccin je krijgt. Het was al een aardige operatie, als er 1 M plus mensen per week allemaal een bijsluiter willen lezen op lokatie mag je de locaties wel 2 keer zo groot maken? Als het je interesseerde had je alle kans de bijsluiter te lezen voordat je de deur uit ging Achteraf miepen dat je geen bijsluiter hebt gekregen is zeuren om het zeuren. Ook geen kusje van verpleegster gekregen op plek waar je prikje kreeg?
Qte
Klopt het is global not local, het indekken. Was dit ook met de griep prik zo? Het indekken? En de Hepatitis en difteria vaccinaties? Malaria heeft een bijsluiter aan bijwerkingen dat je gek moet zijn om het te nemen, maar je kan kiezen. Met de Covid is het gissen wat je gekozen hebt. Geen bijsluiter gezien…
Unqte
Maar je probeert eigenlijk te vertellen dat op een nieuw vaccin nog geen lange termijn bijwerkingen bekend zijn? No shit einstein!
- Luco
zuurpruim
-
Tom heeft gewoon gelijk!
-
Onlinetomgtr
Ik krijg idd het zuur van het alleen maar negatief zijn over alles. Maatregelen niet streng genoeg, maatregelen te streng te weinig bedden, te hoge belasting, te lang wachten op vaccinatie, te weinig bekend over vaccin, teveel druk om te vaccineren, teveel maatregelen ondanks hoge vaccinatiegraad.
Echt, direct mee eens dat hoop fout is gegaan. Maar wie hier had het beter gedaan. Met een beetje roepen wat verkeerd is gegaan of beter kan los je echt weinig op. Maar doet het goed in de kroeg. En op DF.
- Luco
slikken, niks zeggen en kritiekloos zijn doet het beter op DF hoor.tomgtr schreef: 13 aug 2021, 19:32Ik krijg idd het zuur van het alleen maar negatief zijn over alles. Maatregelen niet streng genoeg, maatregelen te streng te weinig bedden, te hoge belasting, te lang wachten op vaccinatie, te weinig bekend over vaccin, teveel druk om te vaccineren, teveel maatregelen ondanks hoge vaccinatiegraad.
Echt, direct mee eens dat hoop fout is gegaan. Maar wie hier had het beter gedaan. Met een beetje roepen wat verkeerd is gegaan of beter kan los je echt weinig op. Maar doet het goed in de kroeg. En op DF.
- JP
We zitten niet bij de BMW dealer hier….
-
Onlinetomgtr
Doe er iets aan zou ik zeggen. Het is heel makkelijk om om te klagen of om alles af te wijzen. Ben ik blij met de koers die VVD vaart, nee. Ben ik een liefhebber van christelijke partijen, zeker niet. Nog linkser dan VVD, hell no. Maar er is geen redelijk alternatief. Kan je stoer zeggen ik stem niet, ok je doet er niks aan en kiest niet want ze doen toch niet wat ze beloven. Top. Klagen op DF, dat zal ze leren!Luco schreef: 13 aug 2021, 19:45slikken, niks zeggen en kritiekloos zijn doet het beter op DF hoor.tomgtr schreef: 13 aug 2021, 19:32Ik krijg idd het zuur van het alleen maar negatief zijn over alles. Maatregelen niet streng genoeg, maatregelen te streng te weinig bedden, te hoge belasting, te lang wachten op vaccinatie, te weinig bekend over vaccin, teveel druk om te vaccineren, teveel maatregelen ondanks hoge vaccinatiegraad.
- MarkS
Hier kritisch zijn is ook mega effectief. 

- Luco
- Luco
Het zal mij eigenlijk mijn reet roesten, het zal mijn tijd wel duren en ik laat niks na voor mijn kinderen, maar naar mijn mening zouden mensen met kinderen wel wat beter na moeten denken over hoe het hier nu gaat en over de toekomst voor hun kinderen.
Geen alternatief is natuurlijk ook een kutsmoes en dan stemmen op een partij waar je niet blij mee bent, nee dan ben je natuurlijk pas goed bezig
Geen alternatief is natuurlijk ook een kutsmoes en dan stemmen op een partij waar je niet blij mee bent, nee dan ben je natuurlijk pas goed bezig

-
Want? Mensen denken niet na over de toekomst van hun kinderen?
Ik zie verder het probleem niet van het stemmen op een partij waar je niet blij mee bent. Welke partij voldoet wel 100% aan je verwachtingen? Je kunt verder ook bewust proberen te voorkomen dat een partij waar je helemaal niets mee hebt de grootste wordt.
Ik zie verder het probleem niet van het stemmen op een partij waar je niet blij mee bent. Welke partij voldoet wel 100% aan je verwachtingen? Je kunt verder ook bewust proberen te voorkomen dat een partij waar je helemaal niets mee hebt de grootste wordt.
- Luco
Sorry hoor, maar als je kijkt wat er de laatste jaren in den haag allemaal gebeurd onder rutte en nu dan nu kaag erbij, dan ben je in mijn ogen stekeblind of erg dom als je daarop stemt of hebt gestemd.allen schreef: 13 aug 2021, 21:33 Want? Mensen denken niet na over de toekomst van hun kinderen?
Dan blijft het een smoes dat er geen alternatief is, want nu zijn ze dus alleen maar nog groter en sterker.
-
Ik ben benieuwd wat dat het alternatief is voor jou...
Want jij hebt al meermalen duidelijk aangegeven ver af te staan van de rechtse partijen.
Of je bent gewoon links. Niks mis mee, maar kom er dan gewoon voor uit

(of steekt het klassieke link lullen, rechts vullen de kop op?)
- MarkS