Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Eric Z » 28 jul 2017, 21:29

Macboy

Bericht door Macboy » 29 jul 2017, 00:33

Arthur schreef: 25 jul 2017, 13:47 "Me auto" en hij ging naar "ze auto" en "kom is hier" of "hun doen dat".. :-)
Echt hè... komt ook door mobieltjes en app gedrag.... de huidige tijd gewoon....

Macboy

Bericht door Macboy » 29 jul 2017, 00:58

Mooie verhalen hier weer heren ! Snap nu ook Romo met zijn posts in andere draadjes over de geachte aanwezigen :)

Hoewel ik snap dat we niet altijd voor een minderheid zaken moeten aanpassen, vind ik deze aanpassing ook zonder legitieme reden prima. Dames en heren klinkt toch wel oubollig ook. "Beste reizigers" is wat mij betreft dan ook meer dan prima. Ik zou het dan alleen niet onder het mom van transitie willen plaatsen maar goed.

Verder vind ik dat Tom het weer eens perfect heeft verwoord hierboven, maar ook over Nouri op de vorige pagina. TomGTR heeft gelijk in zijn discussie naar Robin toe, dus dat de columnist (TomGTR bedoelde volgens mij communist lol) gewoon iets aan de kaak stelt wat helemaal niet zo bijzonder is, maar andere Tom heeft weer gelijk dat als je boodschap - hoe juist ook - niets toevoegt en enkel schade berokkent dat je het dan ook gewoon kunt laten.

Arthur schreef: 25 jul 2017, 13:47 "Me auto" en hij ging naar "ze auto" en "kom is hier" of "hun doen dat".. :-)
Echt hè... komt ook door mobieltjes en app gedrag.... de huidige tijd gewoon....

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 29 jul 2017, 10:03

Mevrouw Nourhussen houdt een tirade over hoe Eva Jinek de journalistiek vaarwel zegt want Eva is innig met Geert Wilders over hun beider liefde, katten, aan het neuzelen. Dat mag niet van mevrouw Nourhussen. Die wordt daar boos over in dat stukje. Geert krijgt ervan langs, Eva ook.
En ze zegt:
Ik ben eraan gewend dat mijn kritiek wordt ­gesmoord in een moeras van haat.
Haar kritiek mag en kan in dit nog vrije land(waarbij aangetekend zou kunnen worden dat haar eigen roots/cultuur etc daar alles aan zal doen dat dat stop wordt gezet op den duur)

En/maar dan moet ze er rekening mee houden dat ze zelf ook aan de tand wordt gevoeld.
Ze ziet haar eigen haatzaaien blijkbaar ook niet:)

Robin

Bericht door Robin » 29 jul 2017, 10:06

Kijk ik ben echt blij dat Wilders geen minister president van NL wordt. Dat schiet niet op. 'Gelukkig' hebben we Rutte(...)
Maar die 20 ofzo zetels zijn er hopelijk niet voor niets.
Liberal Logic geneuzel en de liefde verklaren aan de Islam terwijl gerefo lulletje Van der Staaij ervan langs krijgt. omdat die gerefos niks terug doen en niet gaan schreeuwen/agressief worden. Moslims vaak wel...

Robin

Bericht door Robin » 29 jul 2017, 10:17

Kwamen vorige week twee 23 jarige Turken de toko binnen. een werkt bij 'n telefoonwinkel verderop. Prima. De ander ken ik van gezicht

(Later hoor ik van m'n 23 jarige medewerkster dat die Turk haar altijd pestte op 't schoolplein met'n groepje Turken toen ze 14 ofzo waren. Het is met groepen onderling toen op 'n rel met politie erbij uitgelopen, ik herinner me dat hier nog(vanuit de krant)
Zij (zich van geen kwaad bewust) droeg als hoogblonde blauwogige jongedame van die bomberjacks toendertijd zei ze, tja vond ze mooi als puber. En dat mocht niet van die Turkjes blijkbaar)

Nu komen ze de winkel binnen en die ander(die eikel dus) vraagt op gebiedende toon aan m'n pa:
"Menier ies diet gaut?" en laat een zegelring zien.
Pa vraagt waar ze t vandaan hebben...-Gekregen. Loupe erbij. 8 karaat.
Pa meldt dat dit als zodanig niet als goud verkocht mag worden(vanaf 14krt in NL) maar dat 't waarschijnlijk uit Duitsland komt waar dat lage gehalte wél als goud verkocht mag worden.
'Ja maar ies gaut of niet?"
Pa "Nee is geen goud, dus als je 't doorverkopen gaat, meld erbij dat 't geen goud is"
Hij:"Ik wiel het niet verkopen man! Wat denk jij?"
Pa: "Omdat je dit mij allemaal vraagt"
De telefoonturk duwt de agressief geworden maat van hem zussend de winkel uit terwijl die eikel nog even roept naar pa:"
"Fokking raciest!"

Geweldig...

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 29 jul 2017, 10:55

Binnenkort een "handtekening" op een mooie blauwe automobiel in theater Drachten... :sealed:

Herstel: Heerenveen :)

Robin

Bericht door Robin » 29 jul 2017, 11:07

Arthur schreef: 29 jul 2017, 10:55 Binnenkort een "handtekening" op een mooie blauwe automobiel in theater Drachten... :sealed:
Drachten?:)

Auto staat bijna altijd 24/7 binnen:)

Arthur

Bericht door Arthur » 29 jul 2017, 11:08

Lol! Heerenveen... Ik wilde ze op het verkeerde been zetten :tooth:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 30 jul 2017, 11:20

romo schreef: 21 jul 2017, 19:27 Nou vraag ik U, WTF doet een Nederlands 2e Kamerlid in de VS om een hier gevoelige kwestie aan te slingeren?? Wat heb je daar te zoeken??

Heeft het US Congres hier enige zeggenschap, geachte heer van der Staaij?

Als je wat op de lever ligt, om maar in die termen te blijven, dan knok je het maar uit in 2e -respectievelijk 1e Kamer. Het gaat hier om NL democratie.

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/07/21/sg ... e-a1567445

Geachte aanwezigen;

Youp is ook klaar met Kees;

Klaar met Kees
Youp van 't Hek
21 juli 2017

Mijn Amerikaanse vriend Jim belde en vroeg me wie die Van der Staaij is? Hij had zijn brief in The Wall Street Journal gelezen. Ik legde hem uit dat deze Kees van der Staaij iemand is die tragisch jong dementeert en daarom binnenkort wordt afgespoten. Daar is de Nederlandse wet gelukkig heel duidelijk over. Als je zulke onzin gaat uitkramen als Kees nu doet dan is je leven gewoon voltooid en is het voor alle partijen beter dat je geruimd wordt. Zowel voor de patiënt zelf als voor zijn familie, vrienden en kennissen. Zijn echtgenote mevrouw van der Staaij heeft enthousiast op de beslissing van de euthanasie-artsen gereageerd. Zij is al heel lang klaar met Kees en heeft sinds twee jaar een grote bruine minnaar die we vroeger een neger zouden noemen. Ze kent hem via Second Love, een website voor vreemdgangers waar Kees ook niet erg enthousiast over is. De minnaar van mevrouw van der Staaij laat haar drie keer per week alle hoeken van haar gereformeerde twijfelaar zien en ze kraait dan van genot de halve Veluwe wakker. Ze doet met de minnaar alles wat God verboden heeft. En volgens mevrouw Van der Staaij is dat best veel. Alles wat van God niet mag is volgens haar hartstikke lekker.

Als je zulke onzin gaat uitkramen als Kees nu doet dan is je leven gewoon voltooid en is het voor alle partijen beter dat je geruimd wordt.
Jim vroeg of het een idee is om Donald Trump ook een tijdje onze kant op te sturen en dat wij hem dan op medische gronden zouden ruimen. Hij had trouwens ook nog wel wat andere Republikeinen die er voor in aanmerking kwamen. Hij vroeg of onze regering dit echt allemaal toeliet. Of onze artsen werkelijk allemaal seriekillers waren. Want dat zei Keessie in zijn brief.

Regering? Regering? Ik vertelde Jim dat we die niet echt hebben. We hebben half maart verkiezingen gehad en sinds die tijd zitten een stuk of vier partijtjesleiders fulltime te kommaneuken op een Haagse zolder zonder airco. Eerst onder leiding van de uitgerangeerde Edith, daarna een aardige bejaarde vriend van onze sprookjeskoning en nu wordt het geregeld door gekke Gerrit, een wat excentrieke flipperkampioen, die we vooral kennen omdat hij op alle foto’s astmatisch staat te gieren van het lachen. Ook toen hij een aantal jaren geleden een van de grootste oplichters van het land assisteerde.

Ik bedoelde uiteraard Dirk Scheringa over wie het gerucht gaat dat hij binnenkort commissaris bij KPMG wordt. Ook wel weer leuk dat deze criminele organisatie met zijn twee megalomane hoofdkantoren deze week weer even lekker in het nieuws kwam.

Ik vroeg Jim hoe het kan dat een gerespecteerde krant als The Wall Street Journal dit soort nepnieuws afdrukt. Hij had geen idee, maar ik wist toch wel hoe debiel zijn land überhaupt in elkaar steekt?

Niet alleen jouw land, zuchtte ik en beloofde hem de nieuwe reclamespotjes van Albert Heijn te sturen. Die Buik-Billen-Bonusfilmpjes van onze grootste supermarktketen. Elk bedrijf slaat wel eens een keer per ongeluk de plank mis met een bepaalde reclamecampagne, maar in dit geval waren ze zowel op het reclamebureau als op het Zaanse hoofdkantoor van de grootgrutter zelf allemaal knetterstoned van kilo’s paddo’s, coke, xtc en ander geestelijk snoepgoed. Over deze totaal debiele campagne is niet nuchter vergaderd. Het kan niet dat een of andere goedbetaalde bonusgraaier hier zijn fiat aan gegeven heeft. Vraag is nu dan ook hoe lang Appie met deze onzin doorgaat. Ik heb het over die fitnessleraar tussen de Cornetto’s en de Pampers. Mijn advies is om de directie van Appie zo snel mogelijk af te laten spuiten. Kees van der Staaij weet hoe dat werkt. Elke huisarts in ons land regelt dat volgens hem binnen een kwartier.

Ook columnist Christiaan Weijts heeft niets op met de ‘afgetrainde gigolo-hunk’ van de Albert Heijn: Bikinitopjes voor de emancipatie
Jim is benieuwd naar de spotjes. Ik voer dit telefoongesprek met hem aan een doodstil Nederlands strand en ik begrijp daar niks van omdat het hartstikke mooi weer is. De zon fikt aan een knalblauwe hemel. Maar je kunt er een Kalasjnikov leegknallen zonder iemand te raken. Waar zijn de mensen? Het is vakantietijd. Liggen ze allemaal te smeren en te keren aan die treurige Côte d’Azur of op dat burgerlijke Ibiza waar je nog geen gezond balletje kan trappen? Waar zijn de mensen? Opeens kijk ik naar links en zie daar opeens de vroegere politicus Jan Roos zitten. Die van dat matrozenpetje. En in een klap snap ik alles.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 30 jul 2017, 11:25

Geachte aanwezigen;

Mooie samenvatting over dat m/v geleuter, dat het niet meer van deze tijd is en zo;

Hoe zal Thierry aan zijn aanhang gevraagd hebben om zich voorlopig niet te scheren? En waar vroeg hij het? Niet in Amsterdam hoop ik. Want als je daar roept: „Jongens we laten onze baard staan”, dan kwets je heel veel dames die trots zijn dat ze sinds hun operatie staand kunnen plassen, maar helaas nog geen gezonde baardgroei hebben. Je mag in onze hoofdstad alleen nog Regenboogtaal gebruiken. Dus ik begin dit najaar in de Amsterdamse Kleine Komedie mijn voorstelling niet meer met ‘Goedenavond dames en heren’, maar met een gekloft: ‘Hallo mensen!’ Veel te bang dat er bij allerlei toeschouwers littekens van onlangs aangenaaide lullen beginnen te jeuken. En dan heb je als omgebouwde geen leuke avond. Maar iets anders: als je eindelijk man bent, dan vind je het toch heerlijk als ze ‘meneer’ tegen je zeggen? En als omgebouwde vrouw wil je toch ‘mevrouw’ genoemd worden?
Bron; NRC.nl Youp van 't Hek 29 juli 2017

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 30 jul 2017, 12:24

:lol:

Arthur

Bericht door Arthur » 30 jul 2017, 12:31

:mrgreen: :lol:

Peric

Bericht door Peric » 30 jul 2017, 12:36

Dat is denk ik de beste reactie die je kunt hebben op al die onzin.. :P

romo

Bericht door romo » 31 jul 2017, 19:48

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 31 jul 2017, 19:56

En waarom ook niet.......... :thumbup:

romo

Bericht door romo » 31 jul 2017, 20:15

Geachte aanwezigen;

Ik zag de reportage op 1 Vandaag, Bram zag er niet lekker uit, hij oogde zeer nerveus, gebroken, emotioneel. Ik denk dat ie financieel, emotioneel en fysiek aan de grond zit.

Ik hoop niet dat ie een Gerard Bouman gaat doen. (zo komt het ieg op mij over)

romo

Bericht door romo » 31 jul 2017, 20:35

Luco

Bericht door Luco » 31 jul 2017, 21:00

Hee KEREL
hou eens op met dat geachte aanwezigen, er zitten hier geen tere omgebouwden.

romo

Bericht door romo » 31 jul 2017, 21:15

Luco schreef: 31 jul 2017, 21:00 Hee KEREL
hou eens op met dat geachte aanwezigen, er zitten hier geen tere omgebouwden.

Geachte aanwezigen;

Je weet het niet Lucodientje, expect the unexpected............ :tooth:

Luco

Bericht door Luco » 31 jul 2017, 21:54

pas op he homorientje :-)

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 01 aug 2017, 22:51

Luco