Eriks 530i Touring & VW Golf GTI
- Martijn_bmw
Re: De Alpina B3S van Erik - Nieuwe turbo's
ding is individual en echt waaaanzinnig gaaf en strak.
zo vind je ze echt niet meer.
-
Nah, ik heb hem gezien voordat hij klaar gemaakt is.Martijn_bmw schreef: 10 aug 2018, 10:31 ding is individual en echt waaaanzinnig gaaf en strak.
Heel strak is hij niet, maar gekke dingen zitten er ook niet aan inderdaad.
(Als in, genoeg kleine beschadigingen ed)
- Vliet
Zal je net zien dat die stomme Alpina vanaf nu geen slag verkeerd slaat
Maar ik ben wel benieuwd naar die X5, wat voor kleurencombinatie? En waar komt dat ding te koop?

- Martijn_bmw
Pieter van Eerde heeft hem, van eerde auto's in apeldoorn.
- Martijn_bmw
ik weet niet of je al meerdere E53's bekeken hebt? tuurlijk voor ze leeftijd en stand zitten er wel wat kleine dingetjes op maar in de E53 markt is ie echt waanzinnig gaaf. Ik heb er echt veel gezien en vind deze X5 nog altijd leuker dan de opvolger maar nette en met normale stand zijn er echt zo goed als niet meer.ErikS schreef: 10 aug 2018, 10:35Nah, ik heb hem gezien voordat hij klaar gemaakt is.Martijn_bmw schreef: 10 aug 2018, 10:31 ding is individual en echt waaaanzinnig gaaf en strak.
Heel strak is hij niet, maar gekke dingen zitten er ook niet aan inderdaad.
(Als in, genoeg kleine beschadigingen ed)
- Nickvl
- Auto: E81 130I
Jarenlang op de achterbank richting frankrijk, spanje en oostenrijk gezeten, helaas nog niet achter het stuur in die tijd. Maar wat een heerlijke reisauto de X5 E53, voor mij ook deels sentiment. Houd totaal niet van SUV's maar die zou ik echt nog een keer willen hebben. Laatst toevallig nog in eentje gereden en stelde alles behalve teleur.
Laatst gewijzigd door Nickvl op 10 aug 2018, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wat ik zeg: Niks moet, alles kan.
Het liefst de Alpina terug, maar als de zak geld groot genoeg is..... Neem ik afscheid.
Merk toch zoals gisteren, dat het idee me weinig meer doet als ik hem daar zo zag staan.
Hij zit toch ergens 'dwars' in mijn systeem. Bang dat als ik weg rij, dat hij thuis weer zo staat te klojokeren.
Ik heb er vertrouwen in dat dit het is, en ik verwacht dat een volgende eigenaar er bijzonder veel plezier van gaat krijgen.
Als de zak geld niet groot genoeg is, ben ik dat gewoon.
Het liefst de Alpina terug, maar als de zak geld groot genoeg is..... Neem ik afscheid.
Merk toch zoals gisteren, dat het idee me weinig meer doet als ik hem daar zo zag staan.
Hij zit toch ergens 'dwars' in mijn systeem. Bang dat als ik weg rij, dat hij thuis weer zo staat te klojokeren.
Ik heb er vertrouwen in dat dit het is, en ik verwacht dat een volgende eigenaar er bijzonder veel plezier van gaat krijgen.
Als de zak geld niet groot genoeg is, ben ik dat gewoon.
- dvh
Vind zo een ook wel leuk.
Kosten geen drol. Dik blok, tegenwoordig gewoon een ingetogen uiterlijk vergeleken met al het nieuwere spul
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw ... xenon.html?
Kosten geen drol. Dik blok, tegenwoordig gewoon een ingetogen uiterlijk vergeleken met al het nieuwere spul
-
Een cayenne rijden.... Winkel dicht....Audi6 schreef: 10 aug 2018, 11:22 Of een Cayenne 4.8 GTS voor 29,950 euro, bij Premium Classics, 2008 en iets meer dan 100.000 km?

- Arthur
- Auto: Nr.51
Een 'oude' X5 kan je ook flink op kosten jagen, lijkt mij. Afscheid nemen van de Alpina, ook of juist, als hij weer in orde is. En dan lekker ala dvh nieuw(er) gaan rijden. Hoeft geen Touran te zijn, leuke Golf GTi kan ook.
- dvh
Heb dvd-scherpen in de hoofdsteunen van de Touran laten bouwen. Bluetooth headsets erbij. Zit zo'n campingtafeltje achter aan de stoel voor de kinderen waar een flesje drinken in kan zonder dat het opvalt..
Goud!
Nog nooit zo'n fijne auto gehad
Goud!
Nog nooit zo'n fijne auto gehad

-
Golf GTI staat ook in de top 3 als vervanger.Arthur schreef: 10 aug 2018, 12:41 Een 'oude' X5 kan je ook flink op kosten jagen, lijkt mij. Afscheid nemen van de Alpina, ook of juist, als hij weer in orde is. En dan lekker ala dvh nieuw(er) gaan rijden. Hoeft geen Touran te zijn, leuke Golf GTi kan ook.

- Riceaux
Wel een variant dan toch? Of is de GTI niet als variant geleverd en zit je dan direct vast aan de R? Ik begrijp de keuze voor een X5 wel hoor, zou er zelf ook graag 1 willen, alleen dan wel een diesel. En daarvan is de mrb me nu even te gek met m’n huidige kilometrage. Ben benieuwd hoe het afloopt Erik! 

-
Nope, ik ben uit de 'echte' kleintjes.Riceaux schreef: 10 aug 2018, 13:23 Wel een variant dan toch? Of is de GTI niet als variant geleverd en zit je dan direct vast aan de R? Ik begrijp de keuze voor een X5 wel hoor, zou er zelf ook graag 1 willen, alleen dan wel een diesel. En daarvan is de mrb me nu even te gek met m’n huidige kilometrage. Ben benieuwd hoe het afloopt Erik!![]()
Geen kinderwagens meer voor mij.

Van een GTI Hatch is de kofferbak groter dan een E91 touring. Vooral veel vierkanter.
Ik zie 't allemaal wel!

- Vliet
Wij hebben er één sinds januari als youngtimer bij mijn vrouw op de zaak. Het is wel zegeltjes sparen met zo'n hok. Gemiddeld 1:6,5 sinds aanschaf. Nu rijden we niet heel veel dus best. Het is wel echt een beest als je m op z'n sodemieter geeft. De 525d houd de X5 niet bij. De V8 bulder geeft me altijd een grijns als je optrekt. Rijdt erg goed, maar niet sportief in het bochtenwerk.dvh schreef: 10 aug 2018, 11:18 Vind zo een ook wel leuk.
- Joy
Voor de zuinigheid moet je een X5 niet nemen. 1 op 7,5 is ook normaal voor een 3.0i.
-
Dat is zuiniger dan mijn Alpina. 
Vaste lasten maken me niet zo veel uit, kan het prima betalen & heb daar ook geen moeite mee.
Maar dan moet de auto wel naar het zin zijn!

Vaste lasten maken me niet zo veel uit, kan het prima betalen & heb daar ook geen moeite mee.
Maar dan moet de auto wel naar het zin zijn!
-
Onlinetomgtr
3.5D : 1 op 8 of 1:10 als je echt alleen snelweg hebt.
Macan ook 1:6 trouwens. En dat is maar 6 cylindertje.
Macan ook 1:6 trouwens. En dat is maar 6 cylindertje.
-
Is je voet ook aangekomen in gewicht Tom?
-
Onlinetomgtr
Brullen met die spullen Allen. Die lijstjes hoe zuinig de X5 wel niet is kan ik niks mee 

- Vliet
Juist, gang is alles. Nu kan/mag je nog met dikke 6 en 8 cilinders brullen.
-
Onlinetomgtr
Alleen als je in een Defender brult komt je zoontje op z'n driewieler langsfietsen 

- Vliet
Don't feed the troll 

-
OnlineWJ
Ach, als die straks draait als een trein kijk je niet meer terug.
-
Onlinetomgtr
Hij ging van vakantie even de cabrio halen met de trein dus weet niet of deze vergelijking het echt goed doet