Er had meer in gezeten dan die tweede plek!Richardt. schreef:Gemiste kans Andre, je had de mogelijkheid om rijles te krijgen van de enige echte SKRD!
Toyota GT 86 en Subaru BRZ
- Snipe
Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ
wie gaat er nu 42k betalen voor een toyota gt86 met 200 pk dat traag aanvoelt, voor dat geld heb je al een 2e hands cayman s met 295 pk voor rond de 37-40k. en zolang je zelf een beetje het onderhoud van je cayman doet kost het helemaal niet zoveel meer.
en zoveel onderhoud heb je toch niet aan zo vrijwel nieuwe cayman met low milage.
oli er in oli er uit remblokjes woohooo
en zoveel onderhoud heb je toch niet aan zo vrijwel nieuwe cayman met low milage.
- KW
Als ik moet kiezen tussen een BRZ en GT86 wordt het helaas toch de BRZ. Gemiste kans voor Toyota. Vind met name de voorbumper-lijnen van de GT86 raar en veel minder mooi dan de BRZ.
Wat kost een Cayman nieuw?
daar valt een BRZ/GT86 bij in het niet gok ik zo.
Da's nou het verschil tussen nieuw en gebruiktSebastian Keijmel schreef:wie gaat er nu 42k betalen voor een toyota gt86 met 200 pk dat traag aanvoelt, voor dat geld heb je al een 2e hands cayman s met 295 pk voor rond de 37-40k.

- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Dan heb je een 2e hands "ik wil wel maar ik kan niet' Porker. Fuck yeah...Sebastian Keijmel schreef:wie gaat er nu 42k betalen voor een toyota gt86 met 200 pk dat traag aanvoelt, voor dat geld heb je al een 2e hands cayman s met 295 pk voor rond de 37-40k. en zolang je zelf een beetje het onderhoud van je cayman doet kost het helemaal niet zoveel meer.
Leg dat eens uit...Youp schreef: Dan heb je een 2e hands "ik wil wel maar ik kan niet' Porker. Fuck yeah...
gelukkig is zijn citroen een echte sportwagen.DG schreef:Leg dat eens uit...Youp schreef: Dan heb je een 2e hands "ik wil wel maar ik kan niet' Porker. Fuck yeah...
de cayman s is een net niet porsche voor de poor man.
zoiets koop je toch niet. dan ben je echt wel te triest.
was ie zelf maar zo arm

- Erik dB
Ik mis em ook even, maar wellicht staat mijn sarcasm meter uit...DG schreef:Leg dat eens uit...Youp schreef: Dan heb je een 2e hands "ik wil wel maar ik kan niet' Porker. Fuck yeah...
-
Zet eens cayman naast een 911 dan snap je het wel.
- Erik dB
Zet daar eens een GT86 naast en ik snap er niets meer vanAndre schreef:Zet eens cayman naast een 911 dan snap je het wel.

-
OnlineMartijn M
Zet SKRD ernaast in een mankini en ik haak af.
Precies dan zie dat die gt86 42k kost en voor dat bedrag heb je makkelijk een hele mooie 2e hands Cayman S. Voor een leuke 997 gen 2 S ben je weer 20k verder of nog meer want als je een 911 wilt, wil je een gt3. en anders geen.Erik dB schreef:Zet daar eens een GT86 naast en ik snap er niets meer vanAndre schreef:Zet eens cayman naast een 911 dan snap je het wel.
Ook zijn de cayman onderdeeltjes goedkoper dan gt3 spul.
Dus blijft er voor de arme SKRD een Cayman S poor mans porsche over.
Of zijn er hier sponsors die SKRD aan de 997 gen2 gt3 te helpen en dan natuurlijk wel de 4.0 als het kan
Maar die sponsors zullen zeer waarschijnlijk weg blijven dus komt er binnenkort een Porsche Cayman SK
Zijn de sponsors er wel u kan contact opnemen met mij via de wel bekende website!
- RVV
Mag je van mama weer eens een straatje verder fietsen met je driewielertje?
Vent je lult als een kip zonder kop. Zo praten mijn kinderen en hun vriendjes en vriendinnetjes ook. Mijn speelgoedauto is lekker sneller dan jouw speelgoedauto, en mijn vader is lekker sterker dan jouw vader.. Phfff vermoeiend hoor... Met je grote mond., ik koop wel even een Porsche.. Nou prima dan... Meet je piemeltje maar met je vriendjes op ipv binkie uit te hangen op DF. Want aan het eind van de dag zit je onderbroek nog steeds vol met pisvlekken.
Vent je lult als een kip zonder kop. Zo praten mijn kinderen en hun vriendjes en vriendinnetjes ook. Mijn speelgoedauto is lekker sneller dan jouw speelgoedauto, en mijn vader is lekker sterker dan jouw vader.. Phfff vermoeiend hoor... Met je grote mond., ik koop wel even een Porsche.. Nou prima dan... Meet je piemeltje maar met je vriendjes op ipv binkie uit te hangen op DF. Want aan het eind van de dag zit je onderbroek nog steeds vol met pisvlekken.
-
En die van je bijrijder met poepvlekken 

- Petrolhead Tom
En hangt je auto snel genoeg weer in een vangrail op een tolweg in Duitsland.
- Dennis Cavallino
O God, de SKRD revival is begonnen en ik zag het helemaal niet aankomen!
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Eindelijk een Cayman S erbij op het forum! "Mijn auto" al geopend...?
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Leg mij eens uit waarom een occasion van nieuw >80k een vergelijk is met een nieuwe auto van +-40k?DG schreef:Leg dat eens uit...Youp schreef: Dan heb je een 2e hands "ik wil wel maar ik kan niet' Porker. Fuck yeah...
Iets met appels en peren.
Jep.Erik dB schreef:Ik mis em ook even, maar wellicht staat mijn sarcasm meter uit...DG schreef:Leg dat eens uit...Youp schreef: Dan heb je een 2e hands "ik wil wel maar ik kan niet' Porker. Fuck yeah...

Hoewel het nooit een 911 zal worden is de Cayman een ronduit briljante auto, maar nieuw en in verhouding niet briljanter of beter dan de GT86. En wanneer je de funfactor tegen de prijs uitzet krijgt de Cayman het zelfs zwaar.
- Youp
Jij bent wel zo oliedom he vriend.Sebastian Keijmel schreef:gelukkig is zijn citroen een echte sportwagen.DG schreef:Leg dat eens uit...Youp schreef: Dan heb je een 2e hands "ik wil wel maar ik kan niet' Porker. Fuck yeah...
de cayman s is een net niet porsche voor de poor man.
zoiets koop je toch niet. dan ben je echt wel te triest.
was ie zelf maar zo arm

- Petrolhead Tom
+1. Deze jongen zal het volgens mij nooit leren. Of verstand komt met het moment dat hij wederom hoog de vangrail ingaat. Ik kan me zo voorstellen dat een Cayman iets minder vergevingsgezind is dan een Celica met koffiemolen voorin.Youp schreef:
Jij bent wel zo oliedom he vriend.
- Robin Hartog
Ik vind dit nog wel de mooiste opmerking.. Faalhaas.Sebastian Keijmel schreef:Voor een leuke 997 gen 2 S ben je weer 20k verder of nog meer want als je een 911 wilt, wil je een gt3.
-
Maar weer even ontopic..
Best lekker zo

Best lekker zo
- GTRene
of gewoon wachten op de 300pk BRZ STi

- Macboy
-
Ja mooi hoor maar zal wel M3 geld zijn.
Ik pas even
Ik pas even

- Dennis Cavallino
Je schroeft er een turbo-tje op van nog geen mille, een remmenkit van 1,5 mille en een onderstel van <2 mille, dan is de auto is meteen 2 tot 3 keer zo duur?
Haha.
Haha.