Nou nu danNiels schreef:Gefeliciteerd man! Ik hoop dat je toch verschil/verbetering merkt. Volgens de tests is die toch al goede machine toch weer wat beter gewordenHoeveel kilometers staan er op jouw oude?

Nou nu danNiels schreef:Gefeliciteerd man! Ik hoop dat je toch verschil/verbetering merkt. Volgens de tests is die toch al goede machine toch weer wat beter gewordenHoeveel kilometers staan er op jouw oude?
Thailand?romo schreef:Zit ik me net te bedenken...........komen we december 2012 wel door?![]()
GVD, heb ik weer...................
Ruben schreef:Thailand?romo schreef:Zit ik me net te bedenken...........komen we december 2012 wel door?![]()
GVD, heb ik weer...................
Ruud schreef:Ben je er nog uitgekomen met de particulier of is hij richting dealer?
Ach, ik zou hetzelfde handelen! Termijn is termijn en als je er met de dealer uit kunt komen geniet dat mijn voorkeur. Dan moet het prijsvoordeel van particulier verkopen toch al flink worden wil ik voor de particulier kiezen. En zo te lezen was dat niet zo dus dan is het voor jou alleen maar beter!romo schreef:Ruud schreef:Ben je er nog uitgekomen met de particulier of is hij richting dealer?
Beetje apart verhaal, beetje sneu ook;
Ik had middels het Motor-Forum een kandidaat voor mijn motor, paar keer wat heen en weer geboden, maar ook aangegeven dat ik snel wilde handelen, immers des te langer wachten, des temeer afschrijving mijnerzijds.
Dit weekend gemeld dat ik voor dinsdag zeker wilde weten dat ie voor mijn eindvraag ging, geen bericht slecht bericht, dan dinsdagmiddag bezoek dealer, want ik had inmiddels offerte dealer ( gegevens heb ik reeds hierboven gepost), met moeite heb ik een paar dagen bedenktijd gevraagd om de particulier een kans te geven ( had ik ook beloofd)
Ik kreeg pas dinsdag middag laat een bericht dat hij graag een afspraak wilde maken. Maar zoals ik reeds had aangegeven was dat buiten de termijn die ik gesteld had. Tja, dan ben ik nogal rechtlijnig, dus ik had maar 1 mededeling; het koopcontract is hedenmiddag bij de dealer getekend, erg spijtig voor je, maar het is zoals het is.
Jammer voor mij, jammer voor de particulier ( want koopt ie hem middels de dealer dan is ie €2-3 K duurder uit) het had me nog een klein voordeeltje kunnen opleveren, maar goed, het is geschied, ik ben er klaar mee, de dealer handelt de zaken verder af, en ik heb er ook geen omkijken meer naar.
ps; de dealer deed me een bod dat ruim boven de geboden prijs van de particulier lag, ik moest hem er wel op wijzen dat een particulier nooit minder biedt dan een dealer, dat is altijd omgekeerd.
Tussen mijn vraagprijs en zijn bod zat €2K.........nu wordt het gat minimaal €4K voor hem, das een dure les IMHO...........
Bezit van de zaak is 't einde van 't vermaak ...romo schreef:Zit ik me net te bedenken...........komen we december 2012 wel door?![]()
GVD, heb ik weer...................
Stond je al die tijd buiten te wachten of zoRutger schreef:Weet dat nog als de dag van gisteren. 9 maanden op mijn E46 M3 wachten. En dan de dag dat ik 'm kon ophalen. Krijg er nog kippenvel van!
Lol.Macboy schreef:Stond je al die tijd buiten te wachten of zoRutger schreef:Weet dat nog als de dag van gisteren. 9 maanden op mijn E46 M3 wachten. En dan de dag dat ik 'm kon ophalen. Krijg er nog kippenvel van!
Ich hatte das Glück mit der HP4 ca. 50km. über die LS ballern zu dürfen wiege ca.95kg all inclusive und habe noch nie so was abartiges unterm Ar...gechabt
Da gebe ich Dir absolut Recht...Eifelbiker hat geschrieben:
Also die HP4 ist schon auch ein schickes Motorrad und wenn das DDC auf der Landstraße gut funktioniert umsobesser Mag sein das diejenigen die hier behaupten/schreiben das ihre Öhlins Fahrwerke auch sehr gut funktionieren auf der immergleichen Renne recht gaben, aber auf LS nie und nimmer.... wo alle Nase lang der Belag von grottenschlecht (wo man viel Dämpfung braucht) uber norma...bis eben gut und eben reicht. Grundsätzlich halte ich die elektronischen Fahrwerke (auch schon das ESA) für die beste und bahnbrechenste Erfindung im Motorradbau seit Jahren...weil man damit eben fix auf wechselnde Fahrbahnbeschaffenheiten reagieren kann..
Die HP4 geht wie von Tarantel gestochenEifelbiker hat geschrieben:
Zur Leistung.
Ich persönlich habe das massive Gefühl das man die RR seit Anfang 2012 etwas "kastriert" hat...im Gegensatz zu den vorher immer doch sehr stark gemessenen RR.
4 Stunden Probefahrt auf einer 2012 (2500KM auf der Uhr ergo sollte die "frei" sein unterstreichen meine Theorie. Meine 2011er geht echt spürbar besser...also vermute ich das man da ein wenig nach unten korrigiert hat. (belegen auch die Messwerte im Vergleich zu den 2010er + 2011er)ich habe selber eine 2010 (die nicht von schlächten Eltern ist) aber was die HP4 für Power (linear) entwickelt ist schon beeindruckend
Lass Dich nicht verunsichern - Es ist als zwei Magneten aufeinander kleben (Asphalt-Räder), so was habe ich noch nicht erlebt auf der LSEifelbiker hat geschrieben:
Das mit dem pumpenden Heck und der Bremse liest sich zunächst einmal eher "rückschrittlich"...... macht das doch die aktuelle RR eigentlich nicht.![]()
Ooohhh jjjjjjjaaaaaaaaaa...Wer die Scheinchen über hat der muss zugreifenEifelbiker hat geschrieben:
Alles in allem bin ich da ein wenig verunsichert ob es einen Wechsel sinnvoll macht.
Mach esEifelbiker hat geschrieben:
Das Angebot ist sicher gut inkl. des kompl. Akra`s den leichteren Felgen und vor allem dem DDC...wenns denn auf LS (wo doch sicher die meisten RR bewegt werden) spürbare Vorteile bringt. Ich würde mir davon erhoffen, dass es auf schlechten Strecken mehr "wegbügelT denn auf guten Straßen klappen ansich sozusagen alle Fahrwerke erstmal in Mittelstellung. Bedenkt man den Hype um die HP weiß ich garnicht wie ich das so deuten soll...... denn eine normale kann man easy Probe fahren..testen usw
Das wird wohl bei der HP nicht der Fall sein und man würde quasi die Katze im Sack kaufen![]()
![]()
![]()
![]()
Romo, gefeliciteerd.romo schreef:Ik lees net op een Duits motor forum, FWIW..........dat er maar 2500 HP4 Competitions werelwijd geleverd gaan worden, en deze reeds uitverkocht zijn.............![]()
met een hele grote FWIW........
De "normale" blijkt niet gelimiteerd .........
Serieus echt een doen ja, volgend jaar mei is het vast mooi weer en je moet dan toch je motor inrijdenromo schreef:Met dank.........
Daar moeten we dan maar eens een kop koffie op drinken..............![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten