Grappige plaatjes en filmpjes
-
Xave30
- KW
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Lol wut, hebben die honger of zo?

- GTRene
@ video Smiley,
mooi systeem
zo ook minder moving parts e.d.
vraag me wel af wat als er iets in de lijn niet goed werkt, bv met hoge rpm en de oliedruk valt weg of de luchtdruk...komen de kleppen dan terug in hun standaard positie (gesloten) of gebeurt er dan wat anders?
mooi systeem
zo ook minder moving parts e.d.
vraag me wel af wat als er iets in de lijn niet goed werkt, bv met hoge rpm en de oliedruk valt weg of de luchtdruk...komen de kleppen dan terug in hun standaard positie (gesloten) of gebeurt er dan wat anders?
- SteV6
- Arthur
- Auto: Nr.52
- GTRene
-
Metchu
- dvh
Shit happens Afrojack
- daNpy
Binnen 1 uur tijd 
- KW
Omfg 
En hij staat er ook echt zo bij van "tja shit happens"
En hij staat er ook echt zo bij van "tja shit happens"
-
GlennN
Echte klasse kun je niet kopen
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ah ik had 'm in de FAIL draad gepost.
Tja, je rijdt 110kmh en je remt op nat wegdek en je raakt 'm kwijt?????
Met 3 man aan boord? Nu snap ik Afrojack wel met die dame, maar die andere met dat 'Bilionaire Boy' ding aan...ik had 'm mooi 24h aan de A13 laten staan die gast. Zal wel 'n aardige jongen zijn, maar hij heeft nu totaal de schijn tegen.
Tja, je rijdt 110kmh en je remt op nat wegdek en je raakt 'm kwijt?????
Met 3 man aan boord? Nu snap ik Afrojack wel met die dame, maar die andere met dat 'Bilionaire Boy' ding aan...ik had 'm mooi 24h aan de A13 laten staan die gast. Zal wel 'n aardige jongen zijn, maar hij heeft nu totaal de schijn tegen.
- Petrolhead Tom
Afgunst is a bitch.

- Riceaux
Foutje kan gebeuren. Maar inderdaad wat Robin zegt; 2 passagiers in een Ferrari?
-
Robin
Agreed. Ik ben wel Afrojack fan(serieus), maar snap niet wat die meeloper erbij doet?Petrolhead Tom schreef:Afgunst is a bitch.![]()
Sorry dat 't zo overkwam, is niet de bedoeling, ik krijg vaak flak/afgunst te verduren ook hier. Dus zal de laaste zijn om dat zelf te doen. Excuses.
We maken hiewr allemaal wel ens grapjes over niet kunnen rijden(door lui die zelf geen deuk in 'n pakje boter rijden LOL) , nu heb ik de gemiddelde DFer wel wat hoger qua rijden dan Afrojack en vind de gang van zaken sneu voor hem en de 458. Dat ie 't dan op 'vrienden zijn belangrijker' gooit, tja. Zijn 2 verschillende zaken vind ik. Die meid is wel lekker ook.
Laatst gewijzigd door Robin op 28 feb 2013, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ahmed
Las ergens dat de manager voorop reed (?), dus mogelijk dat de 3de passagier in die auto zat.
-
Robin
Duidelijk.Ahmed schreef:Las ergens dat de manager voorop reed (?), dus mogelijk dat de 3de passagier in die auto zat.
-
hanske
Robin schreef:Die meid is wel lekker ook.
Huh, is dat simpelweg een aanname of zie jij iets wat ik niet zie. Zit hier achter een 24 inch scherm al rammend op de control+ knoppen notabene met mijn leesbril op. Het enige wat ik zie is een vrouw in een (zwarte)trenchcoat met een joekel van een (zwarte, waarschijnlijk) bvlgari zonnebril en een (zwarte)louis vuitton tas zo groot als een BIG Shopper.
Ik ga er zomaar vanuit dat haar lievelings kleur zwart is................................of ze heeft vooraf geweten dat ze een 458 gingen begraven.
-
Robin
LOL, tja van het complete plaatje 2 kerels/wrak/ autoambulance en meid vind ik haar dan het minst lelijk, en volgens mij zo op 'n afstandje ook serieus 't minst lelijk, maar weeniezeker maar er zijn minder knappen zegmaar.hanske schreef:Robin schreef:Die meid is wel lekker ook.
Huh, is dat simpelweg een aanname of zie jij iets wat ik niet zie. Zit hier achter een 24 inch scherm al rammend op de control+ knoppen notabene met mijn leesbril op. Het enige wat ik zie is een vrouw in een (zwarte)trenchcoat met een joekel van een (zwarte, waarschijnlijk) bvlgari zonnebril en een (zwarte)louis vuitton tas zo groot als een BIG Shopper.
Ik ga er zomaar vanuit dat haar lievelings kleur zwart is................................of ze heeft vooraf geweten dat ze een 458 gingen begraven.
- Mathieu
Ik vind het eigenlijk dom van Afro dat hij zich binnen een uur met z'n nieuwe 570pk sterke bolide laat verleiden tot een situatie waarbij er een mogelijkheid is om te crashen
Niet slim wat mij betreft.
En ja, de GTR die hij in Amerika heeft en de R8 hebben AWD. Dit is dus totaal anders.
\\Chantal Janzen modus on\\
Wat kan die gast draaien, he!
//Chantal Janzen modus off//
Niet slim wat mij betreft.
En ja, de GTR die hij in Amerika heeft en de R8 hebben AWD. Dit is dus totaal anders.
\\Chantal Janzen modus on\\
Wat kan die gast draaien, he!
//Chantal Janzen modus off//
- Arthur
- Auto: Nr.52
Binnen hoeveel tijd mag dat dan wel, vraag ik mij af? Kan altijd gebeuren, toch?
- Tristan
Heb zelfs met mijn keiharde 163pk al last van een uitbrekende achterkant met deze temperaturen. Laat staan met 500+pk. 
-
Robin
Hij was met 110kmh aan 't remmen toch?
En 570pk met die systemen aan, dat lijkt mij mee te vallen. Of slaat zo'n ding dan alsnog door?
Tja met deze temperaturen en 225 rommel achter en > 550Nm bij iets meer dan stationair ik weet er alles van:)
En 570pk met die systemen aan, dat lijkt mij mee te vallen. Of slaat zo'n ding dan alsnog door?
Tja met deze temperaturen en 225 rommel achter en > 550Nm bij iets meer dan stationair ik weet er alles van:)
- Ahmed