https://driveaholic.nl/duurtest-tesla-m ... 51-000-km/
Exact hetzelfde als in het begin
Kun je zeggen of dat met de nieuwere generaties aan het verbeteren is die kwaliteit en betrouwbaarheid van de overige onderdelen en systemen?Martijn_bmw schreef: 07 jul 2022, 13:40 In zijn algemeenheid is met enkele duizenden Telsa's in onze vloot trouwens het beeld dat de basis van de auto goed op orde is.
JP schreef: 07 jul 2022, 13:57 Waarom dan ook geen korting voor de liefhebbers......zoals hier ? Ik zou bij een Tesla altijd de olie rustig warmrijden en de turbo laten afkoelen na een rit....![]()
Olie rustig warmrijden kan met een Obrist Tesla , een turbo zit er helaas niet op vermoed ik :JP schreef: 07 jul 2022, 13:57 Waarom dan ook geen korting voor de liefhebbers......zoals hier ? Ik zou bij een Tesla altijd de olie rustig warmrijden en de turbo laten afkoelen na een rit....![]()
Vervangen door een knop op het stuur. Niet zo'n probleem lijkt me.Kadett schreef: 01 sep 2023, 09:26 In hoeverre draagt het verwijderen van de hendels achter stuur in vredesnaam bij aan een betere verkeersveiligheid? Kan ook tever gaan met integreren van zaken die je continue gebruikt tijdens auto rijden.
Als je richting aan moet geven op een rotonde wel lijkt mij.Gijzert schreef: 01 sep 2023, 10:55Vervangen door een knop op het stuur. Niet zo'n probleem lijkt me.Kadett schreef: 01 sep 2023, 09:26 In hoeverre draagt het verwijderen van de hendels achter stuur in vredesnaam bij aan een betere verkeersveiligheid? Kan ook tever gaan met integreren van zaken die je continue gebruikt tijdens auto rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten