Uiteraard! Nog geen 200E per maand aan bijtelling..

Uiteraard! Nog geen 200E per maand aan bijtelling..
Wij hebben 'm van leaseplan (kon niet anders want werkgever aangesloten bij leaseplan). Leasetarief is dan 960 (met rode lak & 19" wielen) en bijtelling 175E per maand.ErikS schreef: 28 jun 2019, 09:49 Een zakelijke lease van een Model 3, wat zijn dan nu de aan te raden leasemaatschappijen?
Toch maar eens kijken wat een lease van zo'n wagen kost.
Ik wil eens kijken of de Long range wat mij betreft dan wel acceptabel is qua kosten.
Ik vind 60 K ophoesten gewoon niet zo nodig. (al krijg je uiteraard erg veel terug van de belasting/overheid)
Si! De long range AWD versie. Gelden wel weer iets aangepaste leasetarieven door afspraken bedrijf met leaseplan, maar zal niet heel veel schelen lijkt me!ErikS schreef: 28 jun 2019, 10:12 En dat is voor 4 jaar?
Ik had de calculator al even aangehad@ leaseplan...
@JPTwist schreef: 12 jun 2019, 23:24 Vorige week naar Annecy (FR) gereden in de Model 3 om eens uit te proberen hoe een lange trip bevalt. Viel me alleszins mee! Echt een lekkere vlotte reisauto. Ik heb niet langer gestopt om te laden dan dat ik normaal stop voor koffie / broodjes / peut / WC. Twee keer 30 minuten maar! Kopje koffie en een keer naar de plee en je moet je haasten omdat hij alweer vol genoeg is.
Tegenwoordig niet meer, maar ga nog wel ongepland van huis. En zelfs als ik zo'n electrisch ding niet saai zou vinden, is dat vandaag de dag nog verdomd onhandig.JP schreef: 28 jun 2019, 12:02 2x in de tanken en je krijgt financiële emoties. Wat doe je alleen met die lange afstanden. Al denk ik dat 95% hier dat niet haalt, 400km per dag aan een stuk woon/werkkilometers
Ja, als je weer met spoed onderdelen nodig hebt voor die LR of Lewinsky, dan kun je het beste zelf naar Engeland rijden.allen schreef: 28 jun 2019, 12:38Tegenwoordig niet meer, maar ga nog wel ongepland van huis. En zelfs als ik zo'n electrisch ding niet saai zou vinden, is dat vandaag de dag nog verdomd onhandig.JP schreef: 28 jun 2019, 12:02 2x in de tanken en je krijgt financiële emoties. Wat doe je alleen met die lange afstanden. Al denk ik dat 95% hier dat niet haalt, 400km per dag aan een stuk woon/werkkilometers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten